O.B-koppasen polkimet #OSTETTU Tee Tee.ltä"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja ss-65 2d coupe, 6.2.2012.

  1. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    kytkin ja jarru poljin -68 chargeriin hakuses.on jo nippu A-bodin,mutta jos löytyis B-koppasen niin ei tarttis mitään virityksiä tehdä.....
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minä voisin "ostaa"takas ne yhet polkimet :rotfl:
     
  3. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    joo,"myyn" takas ku löytyy B-koppasen omat,niin ei tarvis alkaa noista jumppaan....
     
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Hih, aivan niinku olisin joskus Eskolle sanonut ettei A- ja B-koppasten polkimet sovi ristiin :lol:
    Josta tulikin mieleeni että tarvii penkaista yks nurkka olisko sinne jääny -64 Dodgen pedaalit.
     
  5. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    toivottavasti B-koppasen.....
     
  6. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    oon menos masin tallille taas jossain vaihees,niin cuda69 voinko jättää masille vai tuutko sinne myös? ja mulle tuli toinenkin sarja A-koppasen polkimia,joten sun pitäs katto mitkä haluut....toivottavasti MJF löytäis polkimia......
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Monenlaista muuta törkyä löytyi V8/automaattiswapista, mutta polkimia ei oo vissiin vaihettu :(
     
  8. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Voit jättää Masille ja käyn mutkan Kokkolassa kun menen seuraavan kerran Nivalaam.
     
  9. TeeTee

    TeeTee Gearhead

    Kuusnelkussa taitaa muutenkin olla erilaiset polkusimet.

    Mulla oli -67 Coronetin polkimet purettuna, vaan en nyt just äkkiseltään muista onko vielä tallessa. Koitan katsella laatikoista.

    Täällä odottelee toi lämppäriyksikkökin vielä...
     
  10. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    just joo...oon tulos tos maaliskuun alus (2-3 vko) hakeen osia sulta,moparhepulta,uspartsilta,mapalilta....joten sorry,ku kestää,mut jos polkimet löytyy,niin isoo`++++++ja paa hinta-arviota polkimista,sillä nehän käy suoraa!!!!!
     
  11. TeeTee

    TeeTee Gearhead

  12. mapal

    mapal Gearhead

    polkimet

    täällä tarvittais kanssa b-bodyn(69-charger)polkimet,on uudemman a-kopan polkimet sitten ylimääräisenä,jos löytyy.....
    www.nostalgiamotors.fi
     

Kerro tästä muillekin!