BUICK SKYLARK 4D HT -66 sininen NMH-65 ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja trukki306, 23.2.2012.

  1. trukki306

    trukki306 Gearhead

    moinen auto on jäänyt pahasti kummittelemaan mun mielen sopukoihin.... jostain kumman mielen harhaliikkeestä kyseisen auton menin myymään abaut 13 vuotta sitten, silloin asustelin vantaan myyrmäessä josta auto lähti seuraavalle omistajalle :(

    autossa oli valkoinen nahka sisusta ja tekniikka oli buick:n oma 300cid + PG.

    rekisteri nro oli NMH-65

    olisko kellään tietoa moisesta autosta ja sen nykykohtalosta..???

    T: EX- OMISTAJA... vuosia sitten
     
  2. Comero

    Comero 1st gear

    Onkohan kyse samasta yksilöstä, joka oli 70-luvun lopussa Kaivokselan suunnalla Make nimisellä kaverilla ? Oli sininen 4-ovinen valkoisella katolla.
    Malli ei kait kuitenkaan ollut hardtop siinä teidän autossa ?
     
  3. trukki306

    trukki306 Gearhead

    ei taida olla sama koska se minkä omistin oli kyllä 4D HT, ilman mitään tolppia...ostin sen aikanaa jostain vuosaarestapäin. oli mukavanpirteä peli silloinen omistaja oli muistaakseni pikkuisen piristänyt konetta.

    jos oikein muistan niin annoin vaihdossa silloin mustan 320 bemarin...
     
  4. trukki306

    trukki306 Gearhead

    kokeilin laittaa rekkari kyselyn 16400 numeroonkin mutta ei tullut tulosta... :( mahtaako olla vaihtanut kilpiä vai makaako jossain puun alla mätääntymässä...
     
  5. Comero

    Comero 1st gear

    Jos oli 4d ht, niin ei ole '65-mallinen. Ensimmäinen Skylark ht vuosi oli '66.
    Se sinun vanha NMH-65 on nykyään tunnuksella ECY-50.
     
  6. trukki306

    trukki306 Gearhead

    no perskale.. niin muuten olikin -66, jokin siinä mättikin kun muistelin että oli -65.

    onko auto sulla nykyään vai oliko tuo muuta tietoa tuo uusi kilpi ??
     
  7. maurizio

    maurizio 1st gear

    Vanhan Buickisi omistaa nykyään Teemu Koskelainen Porvoosta.
    T:Make Kaivokselasta -70 luvulta jolla oli -65 Special 4D tolppa kuten "comero" muisti
     
  8. trukki306

    trukki306 Gearhead

    jaahast... kiitoksia infoista arvon tietäjille :D

    muistaakseni jonnekin sinnepäin se meni jo silloin kauansitten...

    mikähän on buickin kohtalo nykyään.. onko kellään tietoa.. eli onko hunningolla vai elämänsä kunnossa... jos saa kysellä.
     
  9. maurizio

    maurizio 1st gear

    Näyttäis olevan ainaskin katsastettu 29.4.2011
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Suomi Buickki mikä oli mid 70 Veräjämäellä ihan vieressä missä mulla Ågelissa talli vieäkin. Oli silloin perkinsin diisselillä niin kuin moni jenkki silloin. Käytiin sitä monesti yrittämässä ostaa kun se oli HT! Koko sininen ja valkoinen tekonahka sisusta. Naaramon Pekka kertoi aikoinaan että siihen laitettu Buickin kone takaisin. Vois olla toi koska tossa PG eikä ST200. Se on kuulemma tallella vieläkin. Oli sama tai ei, hyvä että ovat vielä olemassa.
     
  11. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Onkos tuo sama mistä oli kuva V8:n 60´s extrassa aikoinaan?
     
  12. MadMike

    MadMike Gearhead

    Re:

    ECY-50 oli 60's extrassa ja tumman vihreä (tahoe shadow) ja on aina ollut ECY-50 uutena Rakennus Ruolalla sitten meillä. Itse sen kanssa olin liikkeellä Forssassa 1984 jolloin kuva otettiin.
    Auto oli faijan käytössä 72-85 ja itsellä 85-86 jolloin vaihdoin sen uuteen prätkään GranMotorissa.
    Auton nykyinen omistaja voisi ottaa yhteyttä...
     
  13. trukki306

    trukki306 Gearhead

    voihan perkl... tuota -66 buick:kia on moneen kertaa tullut mietittyä... vieläkin harmittaa että sen aikoinaan menin myymään.

    se oli 300cid koneella ja pg laatikolla melkoisen mukavasti kulkeva laitos.

    myyntiin se päätyi koska siitä taisi hajota ( vain ) hydraulinostin... ja sopivasti kesäloma reissulla.. vaimon ( silloisen tyttöystävän ) nalkutus vieläkin korvissa....
     
  14. MadMike

    MadMike Gearhead

    ECY-50 oli/on 4dht 340-4/ST200 ja Buickin 10 bolt 3:36 perällä. 340-4 tunnettiin 1967 Wildcat 365na mutta jostain syystä tämän auton ilmanputsarissa luki Wildcat 375.
     
  15. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    "se oli 300cid koneella ja pg laatikolla melkoisen mukavasti kulkeva laitos.".....epäilyttää tuo pg?? Jos on ollut buickin oma kone niin laatikko on ollut varmaan ST300; sehän on mekaanisesti kaksivaihteinen kuten pg, mutta sillä switch-pitch (?) turbiinilla :)
     
  16. -65 Buick Specialilla 300 cid ja manual kun harrastukseni vuomnna -78 aloitin täytyy todeta että kaikenlaisia jenkkejä pihassa ollut mutta Buickia on ollut ikävä.ent. nimimerkki "maurizio"
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^ Tuollainen sininen oli 70 luvulla Ågelissa/Veräjämäellä Valmetin diisselillä.
     
  18. trukki306

    trukki306 Gearhead

    se on se samainen jonka aikanaan omistin, vaihdoin sen 320 bemariin silloin... hyvä diili mulle.

    samoin oli valiant -65 rek. ASK-58 olit kaiketi sitä yrittänyt ostaa ennen mua ( korsosta ) kun näit vallun cruisingeissa niin tulit siitä höpisemään...
     
  19. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Terve, tunnen auton nykyisen omistajan ja jos haluat jotain tietoja niin laita vaikka YV:tä. Ei viitsi ihan kaikkea toisten autoista täällä höpistä. Auto on leimattu reilu kuukausi sitten ensi yrittämällä ja on ajossa!
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Joo muistan hyvin. Vallu tiedettiin faijan kanssa jo 60 luvulta. Kilven takia mikä oli 58. Siinä oli FIAn kilpailupassi, vaikka tod näk sillä ei koskaan ollut ajettu kilpaa. Punainen sisusta. Korsolaisen kanssa oltiin useasti puheissa ja lupasi soittaa kun myy. Pettymys oli suuri kun ajoin ohi eikä Vallu ollut paikalla vaan joku ltd foordi mikä häipyi aika pian. Seuraava omistaja kirjoitti siitää kerran kuussa Mobilistiin vaikka tiesi mikä se oli. Yhteen numeroon tuli kerran jopa kaksi sen kirjettä.
    Oliko Buick sun aikaan vielä Perkinssinillä?
     

Kerro tästä muillekin!