C.A.R.S.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja piiparinen, 26.2.2012.

  1. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Mitä tapahtui-80 luvun puolivälissä pyörineelle em. firmalle,joka touhusi suomessa varaosa ja purkualalla?
     
  2. WSE

    WSE 1st gear

  3. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ANTIC RASE :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  4. SamiL

    SamiL Gearhead

    On se niin moternia käyttää noita ulkomaankieliä. Vakuuttavaa. :rotfl:
     
  5. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    oli varmaan pojilla rapkon takaa hauskaa jos tuolla enklannin tasolla kirjeen vaihtoa sinne harrasti :rotfl:
     
  6. SamiL

    SamiL Gearhead

    Tosin ei se usein hääviä ole heillä omakaan oikeinkirjoitus, mutta silti...
    Samantapaisia kukkasia näkee täällä joskus joidenkin allekirjoituksissa.
     
  7. xp

    xp Gearhead

    Mutta ei ne mainoksissaan käyttäneet noin tökeröä versiota nimestään.
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Ei todellakaan mainonnassa näkynyt noin tökeröä nimeä. Yrityksen takanahan oli kansainvälisyyteen tottunut suomalainen, joka oli ennen yrityksen perustamista asunut niin Ruotsissa kuin USA:ssakin.

    Muistaakseni liike muutti Nummelasta Veikkolaan loppuaikoinaan ja taidettiin myydä jossain vcaiheessa Nyström Racingille, joka sitten laittoi tuon lopullisesti pakettiin.
     
  9. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Noita näppäilyvirheitä löytyy. Mullakin lukee Valtterin rekkariotteessa Plymouth Valian. Sama se mulle, mutta olis se katsurin täti voinut sen puuttuvankin kirjaimen laittaa samaan hintaan. :lol:
     
  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Vähän sivuseikka mutta...

    Muutama vuosi sitten nappasin Ebaysta hyvinkin edullisesti upan Danbury Mintin 1953 Buick Skylark -mallin, tämmöisen:
    Skylark
    Se kun oli listattu vähän väärin, nimellä Buck 1953, eipä ollut muita huutajia...
     
  11. Herje

    Herje Double Gearhead

    Mulla on sit vissiin suomen ainut Plymouth FURU :lol:
     
  12. WSE

    WSE 1st gear

    Veikkaan että yritystietokantaan mennyt virhe on tapahtunut maistraatissa tai mikä instanssi noita tietokantaan siihen aikaan lie vienytkään.
     
  13. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Mulla on Edsel Pacerissa:

    Merkki: Ford
    Kauppanimi: Edsel

    ihan sama kuin olisi

    General Motors / Chevrolet
    Mopar / dodge
     
  14. JnZm

    JnZm Gearhead

    Mä sain intissä parkkiluvan mun Audi Sunny -84:lle.
     
  15. B 50

    B 50 Gearhead

    Verotin jokin aika sitten Pontiac Apachen, ehkä maailman ainoan Pontiac pickupin. :lol: Hyvin lensi ohi aiheen jo tokan postauksen jälkeen.
     

Kerro tästä muillekin!