Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Stetson

    Stetson 3rd gear

    Kyllä vaan. Broidin kanssa oltiin swappiin matkalla. Ei kyllä meikäläisen silmät sieltä stetsonin alta Firebirdiä huomannut.

    Joskus taas huomaa viime metreillä ja sit ei enää kerkee moikkaamaan. Ja kusipään maine senkun kasvaa. :rotfl:

    Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
     
  2. Juhizz_

    Juhizz_ 3rd gear

    juu olin joo samaan aikaan capricella siinä kuin se pikappi. ja tänään meni caprice vaihtoon :(
     
  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Mä olin sieltä jo tulossa.
    Se tuntuu tuo Talvitintti olevan sen verran matala, ettei sitä helposti huomata, tarttee varmaan maalata se vaikka neon-oranssiksi :odroll:

    Totta puhuen en mäkään huomannut moikkasitko, näytitkö keskisormea vai jäikö kokonaan reagoimatta :poff:
     
  4. Stetson

    Stetson 3rd gear

    Olin vieläpä just heränny, että vaikka sieltä ois tullu hirvi konepellille niin en ois varmaan huomannu.

    Ens kerralla uudestaan.
     
  5. ratbat

    ratbat 1st gear

    Kuusnelonen Dartti, valkoinen, Ursulan parkkiksella Kaivarissa.
     
  6. jallu81

    jallu81 3rd gear

    Suokuusen komean dartin :D meni orikedon shellin ohi ameriikanlippu konepellillä komeasti lepattaen :rotfl:
     
  7. A/C

    A/C 1st gear

    Joensuun Tokmannin parkissa oli harmaa Chevy Caprice sedan (1980-1985?). Samainen Caprice on aina jokun kotipihalla juuri ennen ohituskaistojen alkua (Joensuuntiellä - 6).

    Samalla Tokmannin/Motonet pihalla ajeli uudempi Dodge Challenger.
     
  8. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    varkauden prisman parkkiksella ruskea ( en oo varma oliko leppäkylkeä) farkkujenkki / jotai 90-luvun alkupuolelt) yhen aikaan).
     
  9. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Samassa pihassa, tai oikeastaan sen perällä, todella monta c-rakettia. Kerran oon sen miehen kanssa jutellut, tuntuu olevan melkoinen ooppeli-mies.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Bongailen kans tosi usein ja ympäri vuoden. Ainoo kuski/auto Pohjois-Karjalan seudulla joka morjestanut reippaasti.
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Eilen Vermon swapissa.

    [​IMG]
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Tääkin kävi Vermossa kääntymässä.

    [​IMG]
     
  13. captainpera

    captainpera 2nd gear

    amazoni

    Keski-Suomessa kävin pyörähtään ja Jyväskylä-Laukaa suunnilla nähty kaksi eri orggiskuntoista Amazon Volvoa! :eek: Aloin jo epäillä kyseisten kiesien kokoontumista jossain sielläpäin. Joskus faijalla oli moinen ja olen aina tykännyt, vaikka itse en ole koskaan omistanut.

    Muuten sitä samaa muovista tylsää massaa näkyi se reissu. Samaa paskaa kuin V40 diesel, jolla liikuin. No kevät tulee ja "maisemat" paranevat joka suhteessa. 8)
     
  14. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Eilen Lahden motarilla Dodge Ram pick-up (tai saattoihan se olla kuorma-autokin, oli se niin iso), joka vissiin halus kuulla Veten pakoääniä läpät selällään...

    Sörnäisissä parkissa joku varmaankin 50- tai 60-lukulainen Dodge noin varovaisesti ulkomuodon perusteella arvioituna, etulokarissa oli ihan tehdasasenteisen näköinen Lancer-teksti. Oli kovin siistin ja hyvinpidetyn näköinen. Oli kadonnut siinä vaiheessa, kun itse palasin rikospaikalle.
     
  15. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ruskee 70-luvun alun Satellite eilen Kotkasta itään
     
  16. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tampereella rakkareita n.-76 farkku-coronetilla tai jollakin mopsilla, hyvät saundit oli... Mattamusta vihreillä liekeillä, nähty useasti muuallakin, oliskohan joskus ollut porissakin jollakin.
     
  17. Rule34

    Rule34 1st gear

    Kesäkausi avattu

    Kesäkausi lähti käyntiin, 73 Swinger keravalla ja tuuusulassa :D
     
  18. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    Tiksis apteekin edessä asiallinen musta kupla. Vanteet näytti centerlineilt.
     
  19. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kasin aikoihin tänä aamuna ajeltiin valkoisen farkku-Capricen kanssa rinnakkain Lohjalla.
     
  20. ratbat

    ratbat 1st gear

    [quote="Yorcci"
    Sörnäisissä parkissa joku varmaankin 50- tai 60-lukulainen Dodge noin varovaisesti ulkomuodon perusteella arvioituna, etulokarissa oli ihan tehdasasenteisen näköinen Lancer-teksti. Oli kovin siistin ja hyvinpidetyn näköinen. Oli kadonnut siinä vaiheessa, kun itse palasin rikospaikalle.[/quote

    Sörkassa ysärivette mun Dodgen takana parkissa :)
     

Kerro tästä muillekin!