Kutistus/venytyslaite kysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja mäkihyppääjä, 8.2.2012.

  1. mäkihyppääjä

    mäkihyppääjä 1st gear

    Onko kellään kokemusta Torafors:n kalliimmasta (74103) kutistus/venytyskoneesta? On samannäköinen kun JS-Toolsin kone mutta kuinka paljon mahtaa olla eroa? Hinnassa melkein 1000€

    ja
     
  2. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  3. mäkihyppääjä

    mäkihyppääjä 1st gear

    Kyllä se JS-Toolsin laite on 1900€ !! Vissiin tulee vähän Lazze lisää kun toimittaa sinnekin noita! Samanlainen Baileigh:n laite 870 puntaa Englannissa. Mahtaako kaikki tulla samalta valmistajalta kun on niin saman näköisiä.

    ja
     
  4. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Tän merkkisellä köyhemmällä käsikäyttöisellä mä oon jotain turannut,harrastehommiin tuntuisi riittävän.Kuvan laite maksaa Hitsitalossa Helsingissä 550.- sis.alv.23%.

    Edit:muisti petti,hinta korjattu oikeaksi

    [​IMG]
     
  5. kapa

    kapa 3rd gear

    no ainakin toi kitasyvyys näyttäis muuttuvan hinnan mukana.
     
  6. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

  7. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Racers place myy jotain ameriikan mallia jossa samaan puristimeen vaihdetaan vain leuat.oli edullinen ja meidän talliporukan tarpeet täyttävä.
     
  8. kapa

    kapa 3rd gear

  9. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Tämmöisellä mä oon tehnyt,käsikäyttöinen vaihdettavilla leuoilla.Jos on paljon tehtävänä,niin jalkapolkimella kyllä ostaisin.Muuten saa kämmenet rakoilla pumppailla,varsinkin jos toisella puolella on paljon kanttia.
    Hinta oli kait jotain 270.- tjsp.

    [​IMG]
     
  10. -TH-

    -TH- Gearhead

    kyselin juuri noita eastwoodin kutistusvehkeitä, rahteineen ja tulleineen menee samman kuin euroopasta tilaten samanlainen setti, mutta nopeammin toimitus... eli taitaa olla viisain tilata romut eu:n sisältä.

    hintaa kahdella rungolla pikkukitaisille tulee 289e.
     
  11. rautavirta

    rautavirta 1st gear

    Mulla on ollut tuo Toraforsin laite käytössä muutaman vuoden. Ihan ok kutistaa leveää ja levittää vielä levempää. Heikkous on työkalujen pintojen karkeus, tekee ikävää jälkeä peltiin. Esim. Bernardo ei tee sellaisia uria, mutta ei sitten pystykään samoihin leveyksiin.

    Ja kaikki liitokset ja nivelet pitää käydä läpi, ruuvit löystyy, väärin mitoitettuja liitoksia > ruuvi kiinni kone jumissa, ruuvi löysälle > kohta jo irtoaa kokonaan. Rasvanipat pitää myös vaihtaa jotta saa rasvaa akseleille.
     
  12. d-lowrider

    d-lowrider Gearhead

  13. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tehtiin tänään kaverin -34 foordiin kaareva pelti oven alareunaan 1mm pellistä ja 70x70mm sivut,hyvin sai kaarevaksi ns halpis kutistajallakin ,piti kylläkin nitkutella useamman kerran,mutta hyvä tuli.
     
  14. brassi

    brassi 2nd gear

    kutistus venytyslaitteen hintoja

    Raiskin kutistus-venytyslaite kustantaa 170 plus rahti 14 eeroo. Tilattu
     
  15. Substitute

    Substitute Gearhead

    Amatoori kysyy; onko tuo sellainen vekotin jolla saa esimerkiksi pyöränkaarien korjauspalat tehtyä?
     
  16. jzl

    jzl 1st gear

    juurikin pyöränkaaren korjauspalat on helppo tehdä tällä työkalulla.
     
  17. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

Kerro tästä muillekin!