NISSAN 2400 GT -72 rek. LAB-xxx Onko vielä tässä ajassa..?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Milestone, 18.11.2007.

  1. Hexpä

    Hexpä 1st gear

    HAH!! kaikkee sitä löytää ku nettiä selailee :D :D Taitaa olla faijan vanhat datsunit kyseessä.. Muistan viä noi autot. Toi oranssi 2400gt on viimeisten tietojen mukaan ruottissa ja sit oli semmone vihreä 240K GT -79 rek:REN-957 <--- missä lie nykyään, Tampereelta joku sen haki 90-luvun alussa. Ite kunnostin just 76-vuoden c130 Laurellin kesäkäyttikses.. :D
     
  2. capri30S

    capri30S 1st gear

    Moro vaan! Isäukkos maalas mulle sillon joskus 99 saabinkin, ja tulihan meille yks koiranpentukin teiltä, sillon joskus aikoinaan, valitettavasti on jo mananmajoilla, eli kuitenkin 13 vuotiaaks. Kerroppas terveisiä porukoilles kun oot puheissa ;) T: Ville
     
  3. electra1

    electra1 Gearhead

    Tänään ilmestyi ilmoitus punaisesta 2400gt;stä nettiautoon, ois voinut olla joku noista aiemmin täällä kyseillyistä punaisista? Harmi kyllä ilmotus on poistunut yhtä äkkiä kuin ilmestyikin :odroll: Raato kunnossa tää oli..mutta kunnostettavissa toki.
     
  4. Hexpä

    Hexpä 1st gear

    [/quote]
    Moro vaan! Isäukkos maalas mulle sillon joskus 99 saabinkin, ja tulihan meille yks koiranpentukin teiltä, sillon joskus aikoinaan, valitettavasti on jo mananmajoilla, eli kuitenkin 13 vuotiaaks. Kerroppas terveisiä porukoilles kun oot puheissa ;) T: Ville[/quote]

    Terveiset takas! Eikös sen teijän koiran nimi ollu Pomo.. :D
     
  5. Hexpä

    Hexpä 1st gear

    Tuossahan tuo.. nettivaraosan puolella http://www.nettivaraosa.com/kunnostetta ... ot/1232290
     
  6. capri30S

    capri30S 1st gear

    Pomohan se, hyvinkin kuvaava nimi kyseiselle otukselle.
    Sorry ooteestä.
     
  7. turboman1

    turboman1 3rd gear

  8. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    electra1 onko sun sössö tumman vihreä 610 korimalli,pisarapeilit?
    oli 3-4 vuotta sitten huutonetiss ja myytiin jollain 2500e??

    himoitsin sitä jos sama,!!!!!!,olin vain juur ostanu omani 4500e niin ei ollut rahaa...
     
  9. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    siitä ajattelin,,kun joku mull joskus sanoi ett se meni pohjanmaalle!
    aikas hyvä yksilö,,ei niin siisti kyl kun omani,,mutta erittäin hyvä museoaihio kumminkkin,,nämä ihan kuvien perusteella,,,sitä en luonnoss nähnyt,
     
  10. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    omani myin haminan suunnalle muistaakseni,,,
    ei enään yhteystietoja,,,piti perään lähettää sen sss aidot pisarapeilit,,,taitaa tuoll hyllyllä ne olla vieläkin,,,juuri muuttamass...kai mä ne roskiin heitän,,,, :eek:
    ja jossai mun vanhal työpaikal pitäis olle kuin uusi 100a puskuri,,,ellei joku ole jo romuu heittänyt,,kun pitänyt ja pitäny hakea,,,70-luvun datsuneiden kromipuskurit on todella harvinaisia hyväkuntoisina,,,,

    siks vähä ihmettelin kun myin sitä joskun nissan datsun foorumill ja ketää ei kiinnostanut :eek: pyysinkö paria,kolmea sataa,,,,
    itse olis heti ostanut silloin kun niitä harrasti jos vain jostain sellaisen olis löytänyt,,,,, meinaa museo aakkosissakin näkee huonoja puskureita,,,,

    kai nippon miehil mikää ei saa maksaa mitään,,,itse kun 70-challea harrastaa niin tottunut että harvinainen osa maksaa!!
    ugh,,
     
  11. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    kysees oli siis takapuskuri,,,etupuskureita 100a han sai muutamal kympill,,kun viel pari vuotta sitten niitä sai 50-60e motonetista!
     
  12. electra1

    electra1 Gearhead

    Niin se vähän on että kaikilla tekis mieli ostaa, mutta mitään ei sais maksaa. :rotfl: Itellä puuttuu kans yks oven pyöreä lukkonuppi ja vanteen keskikuppi , ei oo vielä löytynyt mistään tilalle, jotku hilut on kyllä kiven alla. Voin ostaa sulta ne peilit jos et ite tartte.
    Ja on tämä se se sama auto, ei sillon huutokaupassa mennyt. Käytiin sitten myöhemmin katsomassa ihan kiinnostuksesta, ja pakkohan se oli mukaan ottaa, kun hintakin oli halpa.
     
  13. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    on se hieno!!!!!!!!!!

    tämän kautta löytyi juuri mies jolle peilit lupasin,,,täytyy täyttää lupaus ja lähettää :)

    tiedän 5 noita siistejä suomessa ja kaikki SSS,,,
    kun alkuun tuo korimalli oli pelkkä ht coupe,,,kun vilkut on maskin reunoill niin on SSS

    niistä 3 on tuollaisia kirkkaan vihreitä mitä mun entinen,,,ja 2 tuollaista tumman vihreää,,,
     
  14. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    ja ei,,en olis heittänyt peilejä oikeasti roskiin kun tiedän niiden arvon,,,halusin aiheuttaa vain pahennusta,,aikani kuluksi :poff:
     
  15. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    onko hitsaamaton?
    sisusta orkkis ja ehjä?
    harmittaa nyt oman myynti,,,
    liian halvall meni ,kauhean tinkauksen jälkeen,,

    tuo sun on maksanut luokkaa2000e,,,halpaa kuin makkara :eek:
     
  16. electra1

    electra1 Gearhead

    Ei ole kyllä hitsailtu, sisällä aina säilytetty yhen ja saman omistajan toimesta... Eipä tuolla kauheesti käyttöä ole, mutta ei ehkä raaskis myydäkkään. Hieno homma että peilit löysi sen oikean kodin!! Jännä juttu että vihreitä yksilöitä on säästynyt juurikin! Käy joskus kattomassa jos ajelet pohjanmaalla niin datsuneista aina juttua riittää :D
     
  17. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    käyn käyn 8)
    tosiaa ihme ett tuon värisiä säilynyt :eek:
     
  18. Heissulivei

    Heissulivei 1st gear

    Moro vaan tännekkin. Itse muistan 2kpl 2400gt datsuneita joista toinen oli haukiputaalla yhdellä puolitutulla ja ainakin vielä 2000 vuonna aika siistissä kunnossa.Väriltään kirkkaan punainen. Muistaakseni kytkimessä jotain häikkää oli ja siksi seisoi.
    Ja toinen ihan kokonainen ajokuntoinen oli utajärvellä (kormuntien varressa) semmoinen vaaleanpunainen/violetti väriltään vuonna 99 ja sitä käytiin tälle tutulle katsomassa lähinnä mielenkiinnosta kun ei uskonut että semmonen samanlainen siellä makaa. Sen violetin olis saanu muistaakseni 2500 markalla silloin ostaa. En muista millään rekisterinumeroita nuista mutta uskoisin että nuo vielä toivottavasti hengissä on..

    Heikki
     
  19. street and race

    street and race Gearhead

    oisko tuo utajärven auto se joka esiteltiin klassikot lehdessä, oisko ollu toissa vuonna. Oli ollut osto hetkellä vaalean punainen
     

Kerro tästä muillekin!