REAL STREET CUP!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja nysse1, 29.2.2012.

  1. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    Tilasin vanhaan 20v sitten turbolle muutoskatsastettuun relluuni uuden rekisteriotteen jokin aikaa sitten trafista. Ja kas kummaa oli tuttu A merkintä hukkunut Uudesta otteesta. Soittelin pikkasen kireenä Trafiin että WTF!
    Ahdin kyllä näkyy Trafin tietokannassa, muttei enää uudessa otteesta.
    Ei ole kuulemma enää olennaista tietoa.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ja esimerkiks silloin kun meidän VIPpi on aikanaan leimattu turboilla ei turboja eikä muitakaan ahtimia edes tarvinut muutoskatsastaa, joten ei niistä luonnollisesti mitään merkintöjä otteessakaan ollut.
     
  3. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Kai siellä se A kuitenkin roikkuu tehon kohdalla.
     
  4. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    Jos tarkotit mun rellua, niin nimenomaan sitä A:ta ei enää näy siinä tehon kohalla. Trafin tietokannassa tieto löytyy, "auto varustettu ämpärin kokosella pakokaasuahtimella".
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei vipissä eikä muissakaan sen aikasissa jälkiahdetuissa mitään A:ta lue. Missä välissä se olis siihen kirjotettu kun muutoskatsastusta ei ole suoritettu kun ei sitä tarvinut tehdä?
     
  6. teg

    teg 1st gear

    Olisiko WCSC:n säännöissä jotain parantamisen varaa, jotta nämäkin kilpailijat saataisiin sinne ajamaan?

    Miksi pitää olla pro kuusi?
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Siks, kuten olen sanonut, että se on helpompi kuin sportsman. Pro kuusella käytännössä jos keltasen näet et katuautolla punavaloa saa aikaseks. Sportsman kuusella vaara on paljon todellisempi, ja hermopaineen myötä (suorituskvyyt ennakolta liki) kasvaa.
     
  8. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

    Olen myös Pro kuusta vastaan koska en tarvii transbrakea kadulla enkä liukkailla radoilla :eek:
     
  9. triniemi

    triniemi Gearhead

    Delay boxi pakolliseksi :poff:

    Tai sit laittakaa .500 pro kuusi, niin on tasapuolisempi vaikkei olis breikkiä ja ilman breikkiä ei varmaan oikein punavalovaaraa ole.
     
  10. AGT200

    AGT200 1st gear

    No ei todellakaan lue/ole mitään A tehon perässä "uusissa" otteissa.
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Katos kun ne on niin pro, eihän liikennevaloissakaan ole kuin yksi keltainen. Saakohan muuten noihin kuusiin sen keltasen palamaan yhtä pitkään kuin liikennevaloissa. Silloinhan se olisi streetille paras. :wink:
     
  12. nysse1

    nysse1 1st gear

    Miks ei pro kuusi?
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mun kanta on se, et jos haluu lisätä häviämisen "riskiä", ja toisaalta lisätä yllätysmahdollisuutta, niin sportsamn kuusi on siihen paljon otollisempi.
     
  14. Jza

    Jza Double Gearhead

    Mitä tuossa tänään laskeskelin, niin toi tieliikennekuusi vaikuttaisi olevan noin sekunnin luokkaa. Siinä ajassa tosiaan kerkee vaikka potkukelkalla saamaan punavalon. :lol:

    En ole tuota pitkää kuusta koskaan digannut, mutta onhan siinä omat puolensa toki. Saadaan tasapuolistettua autot, mutta halutaanko sitä? Eiks se pitäisi mennä niin että nopein voittaa. Jos ei auto tai kuski reagoi, niin sit se on hidas auto tai kuski.
     
  15. C-barge

    C-barge Gearhead

    Täs maas vaan tuppaa olee yleensä niin et jengi ei jaksa kauheen pitkään olla motivoituneita jos ne koko ajan häviää, joku yllätysmahdollisuus pitäis olla. Ja toi sportsman kyllä kiistatta lisää sitä. Se on sit toinen juttu jos ei sellasta haluta, sit pro-kuusi on oikee vaihtoehto.
     
  16. Jza

    Jza Double Gearhead

    Juu. No jos minulta kysyttäisiin (no ei kysytä ja ehkä viisaammat ovat tätä hommaa funtsineet joskus), niin kuusi saisi olla 0.0 sekunnin versio. Hittojako sitä keltaista siinä viikkoa poltetaan, kun räpsitään vaan saman tein vihreää ja katotaan, että kuka on ekana maalissa. Osa voi aavistaa, mutta rajulla riskillä. Eikös tuo olisi kaikkein tasapuolisin? :)
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

    Pro kuusesta just eroo kun ei siinäkään katuautolla tarvi punavaloja ottaa kuin poikkeustapauksissa ja huippuolosuhteissa ilman isompaa virhettä. Sportsmanilla taidolla voi lyödä taitamatonta tai varman päälle ottavaa vastustajaa helposti joitain kymppejä ilman varsinaista riskin ottoakaan. Ja sit taas riskillä voi ero tulla helposti isommakskin. Ja itekin tosiaan tykkään enempi ajaa pro-kuusella koska se on helpompi, etenkin nopeemmalle. Mut siitäks täs on tosiaan kyse, helppoudesta?
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jos noin niin miks sit hyvin yleisesti pro-kuusellakin tulee samantapasella ja yhtä nopealla kalustolla ajavilla kuskeillakin jatkuvasti parin-kolmenkympinkin eroja noissa erektioissa?
    Eli osa lähtee pro-kuusella tarvittaessa joka kerta muutaman sadasosasekunnin reaktioilla kun osalla vaikuttas menevän aina vähintään kaks tai kolmekin kymppiä liikkeelle pääsyyn jolloin siinäkin on aina tullu samallalailla noita eroja tossa liikkeellepääsyssä.
    Ja myös siis ajettaessa silleen yhtä nopeilla autoilla ettei kumpikaan voi varmistella mitään tossa lähdössä.
    Eikös?
     
  19. 440

    440 Gearhead

    8) Dementia.... :eek: :poff:
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ääni tälle. Motivaatioo riittää ja pitkään ollu mukana. Kelalle tiedoks että en vuosiin.
    Hieman outoa puhetta täällä pro kuusen puolesta äijältä joka ajaa turboilla. Eihän tolla kuusen puolesta eli pro lähdöillä ehdi kikkailla ahtojen nostamisen kanssa?
     

Kerro tästä muillekin!