Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    mulla oli deltassa aikoinaan jonkun asentamat peltisatsit, ei kyllä hajua minkä merkkiset mutta moottorinkorvakkeita oli nostettu varmaan 4cm ja silti oli aika tiukka sovitus.

    ja iloinen yllätys, ropasin kapraissia ja jostain syystä päätin kokeilla laskea takalasin aivan alas ja jumalauta :eek: luukku toimi niinkuin pitääkin. ei toiminu joskus 2 vuotta sitten kun viimeks kokeilin ja silloin uitin varmaan purkillisen hhs:ää kaikkiin mahdollisiin paikkoihin siellä luukun sisällä
     
  2. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Noihin pari sivua sitten aiheena olleisiin ruumisautoihin liittyen tuli maanantaina bongattua Lusin suoralla "kanttimallin" Caprice lippu puolitangossa.
     
  3. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Vähän ulos keskustelusta, mutta koska vaimoni ei kuulu kirkkoon, niin hän on pyytänyt huolehtimaan, että saa siviilihautajaiset. Minä puolestaan olen pyytänyt huolehtimaan, että saisin mennä viimeisen matkan Cädillä...jos ei onnistu, niin sitte voi polttaa vaikka pihagrillissä makkaraa paistellessa...
     
  4. killerspeed

    killerspeed 1st gear

    Tuota tuota. Luokittelisitteko Chevyn 305 koneen startin vaihdon semmoseks hommaks että tämmönen alottelijakin sen sais yksin vaihdettua?
     
  5. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Jaa-aa. Riippuen hermojen hyvyydestä sekä onko nosturia / pukkeja käytössä. :)

    Ja muistahan kaikki johdot, myös ne pienetkin laittaa kiinni ja OIKEISIIN paikkoihin. On vähän hankalaa kun mittää ei sinne näe. Ota vaikka tilannekuva ennenkuin otat kaikki startin&solenoidin johdot irti.
     
  6. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Tuo on ainoa hyväpuoli kännykkä kameroissa.. Vaatii vaan vallan helvetisti valoa että saa hyvän kuvan vaikka luurissa onki salama.
     
  7. killerspeed

    killerspeed 1st gear

    Juujuu. Joo tunkki ja pukit on kyllä käytössä. Tilanne ja paikka vaan on vähän eksoottiset, ollaan vissiin yhtä autoo lähössä hakeen, ja kuljetuksen kannalta helpointa taitaa olla startin vaihto paikanpäällä ja autolla pois.. :D
     
  8. Rzlli

    Rzlli 1st gear

    Jaa tätä ollaan ilmeisesti lähössä noutamaan http://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/4664810
     
  9. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Tulee paha haju :soosoo:
     
  10. DD6

    DD6 Gearhead

  11. Yeapp, kellohan se. 8)
     
  12. DD6

    DD6 Gearhead

    OK. Olen nähnynnä vain kuvia siitä pikkuisesta neliskanttisesta ruksuttajasta, joka ei tunnu istuvan millään kokonaisuuteen. Tuo voisi jo olla tyylikäs.
     
  13. killerspeed

    killerspeed 1st gear

    Juu kyllä, juurikin toi.. :)
     
  14. ++++++

    ++++++ 3rd gear

    Jotenki tutun näkönen saattaa olla et on meidän perheen ex toi musta kapraissi!
     
  15. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Tuota sammaa ihmettelin tännää, ois kiinnostanu tuon tekniikan takia ku on chevyn motilla, eikä ihan hirvee ruoska., ja sit vielä h-auto. Startti on helppo vaihtaa, tarpeeks ylös vaan kampee auton, menee n. 5 min.

    Tuommonen Chevy motilla oleva pitäs kyllä saada olssi kamppeen kaveriksi. Sitä vois sitten kutitellla vähän enemmän yms. 8)
     
  16. killerspeed

    killerspeed 1st gear

    Älkää ny liikaa innostuko, ku kovin mielelläni sen kävisin hakeen pois, sen verran pitkään jo kattellu ja sopiva löyty.. :D
     
  17. jenkula

    jenkula Gearhead

    Jep.Jos 5min menee startin vaihtoon,niin puolessa tunnissa saa laatikon vaihdettua. :eek:
     
  18. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Kyllä lootan puoleen tuntiin vaihtaa nosturilla, ja keventimet käytössä. Ihan tuntia en saanu ite menemään pukkienkaan varassa maassa möyrien aikoinaan Caminon laatikkoa telutessa.
     
  19. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Viidessä minuutissa saa kaasarinkin jo irti, on tullut tehtyä niin useita kertoja.
     
  20. G20

    G20 Gearhead

    Räyh!

    Onko kellään kokemusta löytyykö suomesta purkaamoista tai noin muuten hyväkuntoista takapuskuria -90 Cäpraissi varmariin..? :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!