REAL STREET CUP!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja nysse1, 29.2.2012.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    Passelit säännöt joilla kaikki voittaa on tosiaan hankala yhtälö... paitsi jos käyttää samaa kaavaa kuin lapsuuteni Kokkolan veikkojen hiihtokilpailuissa joissa kaikki sai royal sulkaapatukan.. myös minä joka tulin viimeisenä ja tietysti lämmintä mehua.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Veikkaan et luontaiset reaktiot ihmisillä ei just kymppii enempää vaihtele, suurimmalla massalla joidenkin satkujen sisään, jos ei mitään vaivaa ole. Se et miten ton homman kukin on sisäistänyt ja minkä painon hyvälle reaktiolle laittaa on toinen juttu. Joillakin turbovessoilla on vaikeuksia "ehtiä" mukaan pro kuusella, mut ei toi sportsman niiden asemaa ihmeemmin asiaa helpota muuta kun sen valmiuden osalta. Sen jälkeenkin niil on sama huonojen reaktioiden ja punavalon vaara kun muillakin. Mä uskoisin et jos valtaosa ohmisistä kokeilee hyvää reaktiota kymmenen lähtöä pro kuusella ja kymmenen sportsmanilla, niin hajontaa ja punavaloja sportsmanilla tulee huomattavasti enemmän. Mut edelleen, kyse on siitä mitä halutaan. Mul vaan kalvaa takaraivossa epäilys, et osa niistä jotka nyt haluu "riskitöntä" pro kuusta, rupeekin kallistumaan toisen vaihtoehdon kannalle huomatessaan et ei prolla pärjää.
     
  3. teg

    teg 1st gear

    Lähinnä ajattelin, että jos katukisoissa ajetaan niin ajanottolaitteetkin on tehty katukisoja varten ja niissä ei välttämättä pro kuusta löydy valmiina.
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kylla niista taitaa loytya vaikka mika kuusi, joko valmiina tai ohjelmoimisen jalkeen.

    Mutta sen verran kannattaa ottaa huomioon ennenkuin kauheesti enempaa tota kuusi asiaa vatvoo niin WCCssa ajetaan kaikki luokat sporsman kuusella ja myoskin ajetaan lajitteluissa sekaisin, ei luokka kerrallaan.
    Eli jos jollekin luokalle olis eri kuusi, niin se vaatis joka kerta etta se luokka kerattas line-uppiin erikseen, ja ne ajais erikseen kunhan ajanotto systeemista olis vaihdettu kuusen toiminta.

    Mun nakemys asiasta on ettei moiseen triplailuun kannattais lahtea, hyva kun saadaan nyt jotenkin ajettua nykyisellaan luokat lapitte.
     
  5. teg

    teg 1st gear

    Niin.. Minä en millään jaksaisi lähteä koodailemaan sitä pro kuusta. Luokat voi toki ajaa sikin sokin ja kuusen tyyppi voidaan sitoa luokkaan, mutta sekin vaatii sitä koodia. Muutenkin on tuo vapaa-aika kortilla, niin ei millään huvittaisi lähteä koodailemaan.....
     
  6. nysse1

    nysse1 1st gear

    Kaikki kiinnostuneet,laittakaa s-postiosoite yv:nä.Lisäinfoa tulossa kohtapuolin.
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Toteutuuko?
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei vissiin kerkee ku äijil on niin kiire suhailla kylillä noil real street vehkeillä ja tankkailla niit välil ST1:llä. :rotfl:

    No ei, kyl muistaakseni viimeks ku kohdattiin jotain viritystä oli joalustavasti sovittunakin. Kaipa herrat julkasee kun on sen aika.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^Ajat tulee ja ne on kovia. Elämme kovia aikoja.. Heh, siis nopeita aikoja on luvassa.
    Jykä kuulemani mukaan sä oisit aika kunkku noissa skaboissa. Siis mitä eilen kuulin moottoristasi kun otit ensi savut. Heh heh. Ja kolmas heh heh heh eilen kun coolina kiipesit hyttiin manailit jotain ovistasi tai saranoista pitäiskö niitä vähän kattoa joskus? Sanoin että katso, ettei kukaan aja sulta ovia. Paineet sulla kovat. Siis uusissa turboissasi. Muuten oot niin cool etten voi ku ihmetellä ku mä käyn niskapokana kurkkimassa mitä puuhaat. Piäkaupkiseuvun nopein taitaa vartilla saada haastajia, mutta UJO saa myydä paljon paitoja ennen kuin sulta ajaa ovet. Ootte eri luokassa, mutta se on kuitenkin se nopein aika mikä tekee nopeimman ja melkein uskaitaisin lyödä vetoa että syön kypärällisen.. ..no en sano mitään.
    TOP 3 nopeinta anno domini?
    1.V--?
    2.-I-.?
    3.--P?
    Tunkua on. Tossa repeli veikkaukset.
    Entäs teidän muiden?

    Oon mukana kuin peräpukama, mutta #58 The Rebel Jaggella ei mitään asiaa kärkisijoille. Vielä. Katotaa ens kesänä jos saadaan akkalohkon tilalle isopoika. Pieni ja vaatimaton kun olen, niin tavoite tänä suvena kun muut ottaa punavaloja ja rikkovat niitä Big Bore Long Stroke mottejaan jos edes säälistä tsäklällä pääsis yhes kisois sijoille 5-8 niin mulla seisois.
     
  10. supo

    supo Double Gearhead

    Miten homma edennyt?
     
  11. 6v92

    6v92 1st gear

    Homma edennyt ja infoa tulee varmasti tällä viikolla. Lentokentillä ajetaan,heinä-elokuussa.
    B Real street
     
  12. mirage

    mirage 3rd gear

    15 ilmoittautunutta? Aika heikkoa. Ja se johtuu mun mielestä siitä, että tää porukka haluu ajaa ilman tasotuksia. Itse asetetuin indeksein viivalla olis luultavasti enempi porukkaa.
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ei mitään indeksejä, vaikka se olisi mulle etu. Säännöt on selvät. Pro lähtö yhdellä keltaisella ja nopein voittaa. Laillinen katukelpoinen auto millä ajetaan kokoontumispaikalta kisoihin.

    T The Rebel Jag Real Street Car #58 kilpailunumerot oviin, konepeltiin ja kattoon valmiina.
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Se jengi joka ajaa tossa 15 joukossa ei varmaankaan halua ajaa mitään indeksijuttuja. Ne on eri karkelot, tässä lajissa homman idea on vetää lapa lattiassa ja eka maalissa voittaa. Autosuunnistus on sitten oma lajinsa, ja sille voi myös halutessaan kuka tahansa laittaa pystyyn oman cuppinsa ja vetää sinne sitten valtaisat kilpailijamäärät.
     
  15. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

    Mikä on tilanne, ajetaanko vai ei ja jos ajetaan niin missä milloin ja millä säännöillä? Käykö
    tutustumislisenssi yms...
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyl mää ainaki ajan. Poris. Jos ei real streettii ni sit jotain muuta. Johan sitä tuli taas viikonloppuna cruisailtuu kilvan real streettien kanssa. Aika hiljast on kyl ollut ainakin julkisesti.
     
  17. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

    Juu Poriin aattelin myös tulla, ihmetellään siellä sitten :)
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kisat lahenee, koitin Nysselle soittaa mut ei vastausta.
    Kilautakko mulle tahan tyonumeroon heti kun mahtollista, +1 809 663 2199 Kari
     
  19. 6v92

    6v92 1st gear

    Real street Pori 2012
    Tänään soittoa mulle niin kirjataan autot ylös.
    Rahasta ajetaan ja nopein voittaa.
    Katsastuksen jälkeen ajolenkki km? jotain.
    Leima ja vakuutus päällä niin homma käy.

    Börje o405780184
     
  20. chevy thunder

    chevy thunder Gearhead

    Onko kaasun käyttö sallittu real streetissä
    jos on niin olen mukana.
     

Kerro tästä muillekin!