Mitä roikkuu taustapeilissä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja sixtrey, 8.4.2012.

  1. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Ei ole yhdessäkään mitään vitun rilluttimia
     
  2. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Vähä niinku Audi-kuski, joka manasi että "onpas tää lossi hidas" johon lossikuski että "Ei tästä ainakaan Audilla oo vielä ohi menty"
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tää aihe ollu jo muutaman kerran täällä. Kosmiseltaismolta löytyy hienoja itse tehtyjä petolinnun päitä ym.
    Aina sillä mikä mulla ajossa roikkuu mustat teddykarvaiset korvaläpät minkä sanoma on ollut jo kymmeniä vuosia kaikki maailman karvanopat haistakaa vittu.
     
  4. mellakka

    mellakka 1st gear

    Söpö pikkuinen Fender Stratocaster, ei häirinny katsuria.
     
  5. B-66

    B-66 Gearhead

    Noin 10cm luuranko,poistetaan suosiolla aina leiman ajaksi.
     
  6. Caideman

    Caideman 1st gear

    Peilistä ei roiku yhtikäs mitään killuttimia. Mikään ei oo ärsyttävämpää(paitsi perässä roikkuva tienkäyttäjä) kuin peilistä riippuva helistin. Yhdellä asiakkaallakin on autossa joku hemmetin tuulikello peilissä ja on pari kertaa ollut lähellä, että heitän sen ikkunasta pihalle kilisemään. :poff:

    Kun ostin auton, roikkui ryyppytaakissa wuntsikka... Siinä se läpsytteli aikansa mua polveen, kunnes löysi uuden kodin jostain Lappeenrannan ja Porin väliltä maantienvarresta. :rotfl:
     
  7. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    piti oikeen mennä erikseen kattoon ku ei muistanu mitä peilissä roikkuu :rotfl: ralliruutunen vunderpaummi, autot elokuvasta martti hajustin, punaset pienet nyrkkeily hanskat ja kuksa :rotfl:
     
  8. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Dartin peilistä roikkuu vanilja wunderbaum sekä toinen vastaava mutta erimerkkinen. Sitten roikkuu naisten kaulakoru, tarinaa en tiedä tuon taustalta mutta oli siinä kun auton ostin, saa olla vastakin. :)
     
  9. Big_Easy

    Big_Easy 1st gear

    Muutama wunderbaum, karvanopat ja CB-radion tangentti. Eli sen verran roinaa että taustapeili on jo kerran lähtenyt irti tuulilasista kun jätin auton auringonpaisteeseen parkkiin. :D
     
  10. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ei roiku mitään, mutta peililasissa jos ostohetkellä ('98) ollut tarra "UV protected" on saanut olla paikoillaan auton "historiasta" muistuttamassa.
     
  11. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Pääkallo wunderi joka on jo kolmannessa kiesissä... Ja takana vaatekoukussa keskisormi wunderi, tulee ohittajille asia selväksi 8) nämä Tempossa. Mustissa ei mitään. Ja taustapeilin koristeet on tapana ollut poistaa leiman ajaksi, miksi suotta ärsyttää inssiä.
     
  12. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Kyllä näin. Mutta on eri asia haluta ja saada.
     
  13. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Hyvä heitto! Taisi olla Tepon Jaskaa?
     
  14. Lintan taustapeilissä sillai miehekkäästi Hello Kitty hajuste. :rotfl:
     
  15. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    joo, niin oli.....
     
  16. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    mut on toikin aika hyvä toi "Vaikka olenkin hidas olen edelläsi". Jos mulla olis leikkuupuimuri niin kirjottaisin sen siihen
     
  17. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Samat karvanopat on seuranneet jo kuudenteen autoon.

    Kettu kuittaa.
     
  18. ttvuori

    ttvuori 3rd gear

    Ei taida olla mun kesäkulkineessa ku ne nopat ja baumi, talvikäyttiksessä ei mitään. Mut jossain edellisistä käyttiksistä roikku se perinteinen metallinen pullonavaaja... Ajatus lähti ku eräällä suunnistuksen harrastajalla roikku sellanen pieni rastimerkki...
     
  19. rzt

    rzt 1st gear

    peilis ei roiku mitään,mutta sieltä kattoo takasin pirun komee vanhempi herrasmies. :rotfl:
     
  20. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Luiskaperässä peilistä roikkuu -70 luvun Kiinan kansanarmeijan hävittäjälentäjän lasit. Semmoset Madventures-mallit, you know. 8)
     

Kerro tästä muillekin!