904 perusteellinen huolto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kotr, 15.4.2012.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    Mieluiten pohjoispohjanmaalla.

    Kasin perästä lukoton hyvin toimiva loota mikä varmaan vähä vanhuuttaan ruennu luistamaan.Normi ajossa ei juuri huomaa mutta,kun tuota vähä kiilattua pikkulohkoa kiusaa,niin vaihtaa "hurahtamalla" eli ennenkö vaihe pesäsä,niin käyttää hetkellisesti kierroksia jonku verran korkiammalla.

    meneekö muttereiksi ja jos menee,niin kelle laatikon kiikutan?

    044-3028186 -Niko-
     
  2. kotr

    kotr 3rd gear

    Löytyykö gurua!! itellä ei oo oikeen paikkaa/kokemusta rueta raplaan
     
  3. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Koeta hei ensin säätää ne laatikon pannat ennenkuin tiputat koko lootan irti autosta.
    Hae täältä OD:ltä 904 pantojen säätö tai netistä TF904 band adjustment.
     
  4. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

  5. kotr

    kotr 3rd gear

    Kiitos :D kokeillaan tuota öljyn vaihon yhteydesä.
     
  6. kotr

    kotr 3rd gear

    äskettäin tutkailin öljyjä tikun nokasta.Olivat punaset mutta jotain tummaa skeidaa myös seasa.Taitaapi olla öljyt ja suodatin vaihon tarpeesa..

    Mitenkä sieltä saa kaikken mahollisen öljyn pois? turbiini on uudehko ja muistelisin,että siinä ei roppua ollu

    Ja hyi stana!!! haisee pahalle,ihan aateeäffälle :rotfl:
     
  7. andabor

    andabor 1st gear

  8. Hai

    Hai Double Gearhead

    Jokos siihen on tämä?
    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... t=#2291397
    Tässä tulis sutikin mukana, lisää vain öljy.
     
  9. kotr

    kotr 3rd gear

    Ei oo vielä mutta otanpa yhteyttä,ku budjetti tasottuu.Asiallisen näkönen kampe!!
     
  10. kotr

    kotr 3rd gear

    en oo saanu vielä loovalle tehtyä mitään mutta kakkonen luistaa ehkä pahiten!! kottero joka päiväsessä ajossa,että pelaa ihan jees mutta ei sille lenkkaria kyllä kärsi antaa...

    oliko se kakkosella ja pakilla yhteinen pakka? Ykkönen on aikalailla jämäkkä!!
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kolonen ja pakki tarvii etupakan. Oletkos koittanu säätää etupantaa? se tekee kakkosen ja voi olla löysällä.
     
  12. liveyou

    liveyou 1st gear

  13. 660

    660 1st gear

    vaida ne öljyt mulla teki 700 loota samaa ja korjaantu pelkällä öljynvaihdolla
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Joo ei öölinvaihto turhaa ole mutta turha luulla että sillä jonkun oikean vian korjaisi.
     
  15. kotr

    kotr 3rd gear

    minäpä vaihan öljyt ja suodattimen.Kehtaakko mudraaseri vääntää mulle rautalangasta sen etupannan säädön? :oops:
     
  16. kotr

    kotr 3rd gear

    Sitte,ku kerkeet :D
     
  17. ttvuori

    ttvuori 3rd gear

    Siinä lootan kupeessa kuskin puolella on säätöruuvi ja sen lukitusmutteri:
    Lukitusmutteri auki, sitten käännät sen ruuvin pohjille sillai höllästi, jonka jälkeen pyörittelet sitä 2,5 kierrosta auki. Sitte kirraat sen lukitusmutterin.

    Linkissä kuva siitä säätöruuvin sijainnista. Ja joo on 727:sta kuva, mutta ei se 904 paljon poikkea...

    http://www.google.com/imgres?q=904+band ... 1,s:0,i:69
     
  18. kotr

    kotr 3rd gear

    Kiitos paljon!!! toivotaan parasta...kakkonen luistelee tosi pahasti...
     
  19. kotr

    kotr 3rd gear

    WTF!!! vaihoin öljyt ja suodattimen.Sääjin etupannan tuon ylemmän ohjeen mukaan.kakkonen katos?? ykkönen pysyy tosi kauan päällä ja siite kytkeytyy kolomonen.Nyt ei kyllä luista mutta ei oo kakkostakkaan... :rotfl:

    menikö joku venttiili jumiin?
     
  20. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Tais mennä liian löysälle eikä yletä panta enää kiinni.Kiristys 8 nm ja sitten 2,5 kierrosta auki.
     

Kerro tästä muillekin!