jarrutehostimen tehonlisäys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja kostaja, 2.5.2012.

  1. kostaja

    kostaja Gearhead

    Täällä tuntuu jo kaikki olevan kokeiltu niin onko kukaan koittanut seuraavaa:
    Tarvitsisi saada lisää voimaa jarrujen käyttöön,itse jarruteho riittää.
    Eli suunnitelmana laittaa säiliö johon tehdä alipaine sähköisellä
    pumpulla ja saada kovempi alipaine aikaiseksi mitä moottorin alipaine tekee.
    Tyrmätkää jos tiedätte että ei toimi niin ei mene aikaa hukkaan.
     
  2. mk76

    mk76 3rd gear

  3. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Yksi vaihtoehto voisi olla se, jos autoon on ollut saatavana isompi tai kaksikalvoinen tehostaja, esim. farmarimalliin.
     
  4. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Mikä auto on kyseessä? Katsoppas onko kojetaulun alla siinä jarrupolkimen varressa ylempänä reikä mihin saa sen pääsylinterin käyttötangon kiinni? Kun itse lisäsin 66 chevelleen jarrutehostimen (alunperin ei ollut) niin tehostin tuli suoraan pääsylkyn ja tulipelllin väliin, mutta se samalla muutti pääsylkyn asentoa niin, että polkimen geometria muuttui: polkimen varressa oli valmis reikä alempana kiinnitystä varten.
    Muuta sitä pääsylkyn asentoa niin, että käyttötanko on lähempänä polkimen saranapistettä: pitempi vipuvarsi => enemmän voimaa... :-?
     

Kerro tästä muillekin!