Classic motor show Lahti 5-6-5.2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja sepi-ukko, 14.4.2012.

  1. Jeeper

    Jeeper 3rd gear

    Roskiksia olis ilmeisesti saanut olla ulkoalueella enemmän.
    Oli nimittäin jotkut keksineet käyttää mun Willystä sellaisena..... :(
    Tai ehkä se vaan joidenkin mielestä näytti sellaiselta :D

    Hieno näyttely oli ja ulkoalueella riitti mukavasti katseltavaa.
     
  2. SamiL

    SamiL Gearhead

    Kuulemma ei silti oikein aina päässyt, kun harrasteparkissa oli huomattava määrä alle 3-kymppisiä käyttökinnereitä. :eek:
    Näin myyjän ominaisuudessa kyllä jurppi raahata kamansa yläparkista koko aidan ympäri sisään päästäkseen. :mad:
    Mutta muuten näyttely oli hyvä kuten aina.
     
  3. laakkius

    laakkius Gearhead

  4. Mutku

    Mutku Gearhead

    Lauantaina yhen jälkeen pois ajaessa siinä ylämäessä liikenneympyrän jälkeen oli Testarossa tien sivussa parkissa? Ihme juttu. Mun mielestä semmonen harrasteauto olis kuulunu harrasteparkkiin?
     
  5. ata

    ata Gearhead

    Ei kyllä millään logiikalla automalli jota on alettu tehdä vasta 1984 olisi kuulunut yli 30-vuotiaiden autojen parkkiaulueelle. Ei siis mitään ihmettä. Jos parkkialue on vähintään 30 vuotta vanhoille autoille niin uudemmilla autoilla ei sinne ole mitään asiaa (korkeintaan invakortilla) vaikka olisi mikä Ferrari tai ihan mikä tahansa. Oli siellä yleisöparkissa kadun varressa paljon muitakin tuoreempia harrasteautoja.
     
  6. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  7. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  8. Remu63

    Remu63 1st gear

    Hieno on.Näköjään yksi niistä alunperin tänne tulleista(kolmesta?)
    Ammattikoulun opettajani muuten dieselöi aikanaan yhden niistä...
    Ei muistaakseni tuo yksilö kuitenkaan.
     
  9. Mutku

    Mutku Gearhead

    Moi,

    Periaatteessa noin, ettei liian tuoreella ole asiaa johonkin harrasteparkkiin, jossa on ikäraja. Ymmärrän.

    Mutkumutku: Ferrari. Testarossa. Suomessa. Ajossa!

    Mun logiikalla tuo olis pitäny päästää harrasteparkkiin. Pääoven eteen, ja antaa kuskille ilmanen pääsylippu näyttelyyn, "kaupungin avaimet" ja kantaa kultatuolissa sisään halliin. Heh, no ainakin siis päästää harrasteparkkiin, heh, lähtipäs taas...

    Siis minä ainakin olisin halunnut nähdä tuollaisen auton siellä harrasteparkissa. Valmistusvuosi nyt oli mikä oli. Meinaan, että en ole tuommosia liikaa Suomessa nähny ajossa...
     
  10. Otto

    Otto Gearhead

    Tämä Turku Kustom Show'n osastolla näytillä ollut Hudson on eri kuin se Hyvinkäällä ~nelisen vuotta sitten kaupan ollut yksilö. Tämäkin on toki ollut Suomessa jo pitkään. Omistaja saa kertoa lisää...

    Onhan noita sämpylä Hudsoneita ainakin muutamia, Tampereen näyttelyssä pari viikkoa sitten oli yks mobiili kiskomassa venettä ja yks kustomi kiskomassa mopoa. Kustomi tais olla Pacemaker (?) kuten tämäkin, ja se tosi hieno mobiili oli Hornet.
    Ei silti, ei näitä ruuhkaksi asti vielä ole tullut vastaan...
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Katkeria, sanoi kettu...?
     
  12. Mutku

    Mutku Gearhead

    Se Ferrari muuten OLI punanen, heh :poff:
     
  13. jaketin

    jaketin Gearhead

    Punainen????? todellinen harvinaisuus :poff: :rotfl:
     
  14. debner

    debner Gearhead

    Minä pääsin autolla pääoven eteen ja auto sai jäädä siihen, sain vapaalipun ja kuskillekin annettiin lippu. Vaan pahus, nuo loput jäi toteutumatta.
    Auton koneessa kyllä oli litroja riittävästi mutta olihan se kyllä aika uusi :)

    http://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Classi ... G_0702.JPG
     
  15. Mutku

    Mutku Gearhead

    ^heh, toi ei ollukaan punanen :poff:
     
  16. ei pysty

    ei pysty 3rd gear

    Onko tieto mihin hintaa huutokaupattavat autot menivät?
     
  17. jusander

    jusander 1st gear

    Mesen hinta tais olla 55000e ja cadillac oli päälle 30000
     
  18. spinneri

    spinneri Gearhead

    Ei kai "kamelikyyti" korvautunut tuolla, toisen firman tarjoamalla "scaniakyydillä"?


    ABECEDE ajokortin omaava

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  19. JnZm

    JnZm Gearhead

    Nii juu, ja se parkkitilan vähäisyys tökkäs tänäkin vuonna. Lääke olis tietty lähteä aikaisemmin ja sitä koitettiinkin...
     
  20. Uoti

    Uoti 2nd gear

    Harvinaisuuksista puheen ollen, kaverin kanssa naureskeltiin että tommonen 60-luvun sl mese tais olla näyttelyn yleisin auto...
    Pihalla oli sunnuntaina kaksi ja sisällä ainakin kolme... Ei sillä, erittäin kauniita ovat eikä noita ole ikinä liikaa!

    Itse ajoin -92 prätkällä ja liikenteen ohjaaja ohjasi tuonne harrasteparkkiin, kuulin vasta myöhemmin että yli 30v kalustolle olis ollut tarkoitettu, mutta oli siellä kyllä muutama muukin "liian uusi auto tai pyörä" joten testarossan paikka olisi ollut ehdottomasti tuossa parkissa! Jokunen auto oli kyllä sellaisia joilla en itse olisi kehdannut parkkiin tulla vaikka kriteerit olisi täyttyneetkin, mutta jokainen harrastaa sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä...

     

Kerro tästä muillekin!