Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. jessetth

    jessetth 1st gear

    Pidän tuotteitaan ja tukee aina niiden tuotteita.
    7 "näyttö WIFI Kamera Google Android EPAD Tablet PC MID (musta)
    http://wk.tk/UH6V2i
     
  2. jupe---

    jupe--- 1st gear

    Niin siis sun tapauksessa mopo ajo sun ohi ja sää lähit sen takia jahtaan sitä? Right?
    Kato ens kerralla rek. numerosta osoite ja mene kotiovelle pojan isälle uhoon, kerro, että poikas ajo mun ohi niin jahtasin sitä kerrostalon rappuun mun isolla autolla, mutta varaudu toki siihen, että saatat itse juosta paskat housussa seuraavaan rappuun. :soosoo:
     
  3. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ^ hei haloo, huhuu, kukkuu.. kuka idiootti nyt aikuiselle ihmiselle alkais uhoamaan?!? lasten tai nuorten pelottelu on vitusti siistimpää. no ehkä oikein pienikokoista naista vois kans uhkailla.
     
  4. 0132

    0132 Gearhead

    Noh ainakin meikäläisen tuossa tapauksessa, se kevarijätkä oli isompikokoinen kun minä ja arviolta ikäeroa meillä alle vuosi. Että tässä tapauksessa nyt ei ainakaan mun mielestä voi sanoa että olisin pikkupoikia pelotellu.

    Täähän on muute täysin offtopicia kun ajoin ladalla. :D
     
  5. Make.S

    Make.S Gearhead

    ...pitäisköhän ostaa mopo...
     
  6. jupe---

    jupe--- 1st gear

    :rotfl:
     
  7. 0132

    0132 Gearhead

  8. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Aikuismaista touhua ruveta jotain pojan koltiaista seuraamaan ja uhkaamaan... Ei auta tätä harrastamista pätkän vertaa moinen.
    Rekkri ylös ja soittoa vanhemmille.

    Jos kakarat näyttää liikenteessä keskaria niin entäs sitten?
    Onko se jotenkin oman egon kannalta lyttäävää jos joku penska on keksinyt jonkun isojen poikien jutun ja sitä näyttää?
    Onko se teidän tehtävä kasvattaa se muksu?

    Hieman kun relaa moisessa tilanteessa niin maailma on paljon mukavampi paikka elää, eikä kaikkien muiden tekemiset vituta itseään niin paljoa :wink:
     
  9. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Hei osa teistä lajitovereista! Siirtykää tuonne http://www.suomi24.fi/ ,jos tänne tulisi sitten taas niitä hauskoja kommentteja jenkkiautoista.
     
  10. 0132

    0132 Gearhead

    Jos sitä välillä ihan asiaan liittyenkin. Se on nimittäi ihme juttu että hyvin pitkälti jokainen kaveri joka ajelee ite näillä amisbemarerilla tyrkyttää itteään vuorotellen mulle kuskiks sitten kun saan caminon ajoon. Viimeks vappuna eräs vannoutunu amisbemarijätkä sano, että heti kun saan caminon ajoon niin mun pitää lähteä ryyppäämään ja ottaa hänet kuskiks että "kerrankin sais ajaa oikeella raudalla eikä millään helvetin muovipulkalla" :D
     
  11. Frösä

    Frösä 2nd gear

    Kai oot sanonu, että mene ja osta itsekin oikeeta rautaa :D
     
  12. 0132

    0132 Gearhead

    ei sitä kehtaa köyhiä kiusata :rotfl:
     
  13. Frösä

    Frösä 2nd gear

    :poff: :poff: :poff:
     
  14. 660

    660 1st gear

    kysyppä joskus mitä on bimmerin vakuutukset vuodessa?
     
  15. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Itellä on ainakin impalassa kalliimmat vakuutukset kuin bemarissa, molemmissa liikennevakuutus ja laaja-osakasko. Eroa tosin taisi olla vain noin 20,- vuodessa.

    Tosin ei oo kyl mikään amisbemari vaan -02 530 diisseli.

    En kyl oo ikinä ollut mikään bemari-fani, pikemminkin päinvastoin, mut toi nyt vaan tuli vaihdossa muutama kuukausi sitten. Eikä se kyl tunnu yhtään hullummalta vekottimelta, emäntä sen jo omi, et taitaa jäädä pariks vuodeks pihaan. :rotfl:
     
  16. 0132

    0132 Gearhead

    Nojoo jos en ihan väärin muista, mikä on hyvin mahollista, niin oisko ollu kaverin e36 ruoskassa reilun satasen enemmä vakuutus kun meikäläise caminossa.
     
  17. jyrgen

    jyrgen 3rd gear

    joku kakara tuli keskellä tietä mutkitellen fillarilla suoraan kohti. Sitte väisti hetki ennen ku ois liiskaantunu puskuriin! Minä tietenkin jarrutin ja tööttäsin. Poju vaan kommentoi ohi mankeloidessaan "phyööökhböööhöö!"

    Jotain ihme extreme duudsonit touhua, vai mitä vith?! :wc:
    tätä on sattunut joskus aiemminkin ihan normiautollakin ajaessa.

    kiva jos epähuomiossa ajais tollasen luupään hengiltä, niin olis kyllä tosi hyvät fiilikset :eek:
     
  18. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    "Pitääkö tässä oma jenkkiauto ostaa, kun sie et tuota omaas saa kasaan!" Tuumas naapurin sälli kun sai kuulla, jotta vieläkii on mulla oma rottelo levällään.
     
  19. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Luonnon valintaa?
     
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mun entisessä Bemussa oli aika kovat vakuutukset. Esim. tapiolassa n.1200€/vuosi. Pelkkä liikennevakuutus ilman bonuksia. :eek:
     

Kerro tästä muillekin!