Crane Cams Energizer lukitus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja G20, 10.5.2012.

  1. G20

    G20 Gearhead

    Elikkäs SBC 350 Cranen hydraulic roller kepillä ja vipat Crane Energizer 3/8" studeilla ja 1.5 vipusuhteella. Hydrauli nostajien preloadin säätö selvillä mutta säätöjen lukitukset löystyy! Miten noi pitäs oikea oppisesti tiukata siis säädön sisällä olevat 3/16" kannalla olevat kuusiokolot? Voiko lukitukset vanhemmiten venähtää ettei pidä?

    Hain jo vauhtikaupasta uudet säätöruuvit, mihin Nm noi pitäs tiukata.
     
  2. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Oon kuullu usemmankin kertaa että craneissa ei pysy säätöruuvit paikoillaan edes lukitteella, ja jos vedät reilusti kiinni niin huonolla tuurilla menee ruuvi poikki. Omakohtasta kokemusta ei tosin ole.
     
  3. Mulla on omassa motissa kyseiset keinut, mut niissä on kyllä pysynyt lukitukset kiinni. Ovat muuten äänekkäät keinut. Sitä on paheksuttu myös ameriikan keskustelupalstoilla.
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mulla pysyy kun vetää "kunnolla kii" ei oo lukitetta välis.

    Mekkala seconded.
     

Kerro tästä muillekin!