Us-parts.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja henkka-1975, 11.5.2012.

  1. rb

    rb Double Gearhead

    Hyvä että jostain kulutusosia saa suoraan hyllystä, ettei tarvitse päivätolkulla pitää autoa pukilla odottamassa jarrukamoja.

    Onhan Partsin varasto ihan käsittämättömän suuri ja miltei poikkeuksetta pelastanut osatarpeissa, mitä se on ollut milloinkin.
     
  2. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Siis törkeetä!!

    Miten ne voi kohdella ihmistä noin törkeesti!! Ehkä yhtä kauheeta on kun osa niistä tiskiin nojailevistä kauppaheikeistä on soluttautuneet ihan kavereiksi asti!! Harrastavat sitten piilomyyntiä ihan vapaa-ajalla jopa saunan lauteilla :eek:
     
  3. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    -Mikko, Enigma on erisnimi joten se pitää kirjoittaa isolla.

    Ei ole.
    Kerran kielipoliisia leikitään,niin:

    Enigma=arvoitus(myös se salakirjoituslaite tjs.jolloin isolla)
    Enema=peräruiske :poff:


    Ja mitä US-Partsiin tulee, niin ite oon aina saanu sieltä asiantuntevaa palvelua.Ainut mikä siinä vituttaa on ne stanan nettisivut,mitään ei sieltä löydä kun pitää tietää osanumero ja sekin vielä kirjoittaa oikein.Eikä voi selailla osia ja tehdä heräteostoksia :lol:
     
  4. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    Joo toi on TODELLA iso ongelma us-partsin toiminnassa EI YLIMÄÄRÄISIÄ TARROJA laatikoissa, muuten toiminta hienoa varsinkin tuo sähkö postilla tilaamis mahdollisuus illalla kun laittaa tilauksen niin viimeistään parin päivän päästä matkahuollosta kilahtaa viesti että tavarat tulleet ja hinnat mielestäni kohdallaan, tavaraa tullut osteltua liki 30 vuotta :D ja vielä enemmän tulis tehtyä heräte ostoksia jos ois tuollaset summitin tyyliset nettisivut mistä aarteita valita :p
     
  5. Make.S

    Make.S Gearhead

    Se naapurin "vauhtiputkan" omistaja on ovelasti saanut mut ja kaverin "koukkuun".
    Se perkele on antanut meille kahvitauoille luettavaksi jegsin ja summitin luetteloita...
     
  6. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Ja mulle year one:in katalogin, ......heh, se onki siinä vaiheessa menoa.
     
  7. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    tilasin tammikuussa tiivisteitä. " ei o hyllyssä mutta laitetaan tilaukseen, kestää pari viikkoo". samaa luvattiin helmikuussa. maliskuussa tilattiin uudestaan kun ei ollukkaan tullu, lupasivat soittaa kun saapuu. viimekuussa oli kuulema jo kontissa purkua vailla, no tilasin samalla pari osaa lisää. tulisivat samassa paketissa " ensviikolla".

    ei ole näkyny enkä aio tilata ko puljusta enää yhtään mitään.
     
  8. Make.S

    Make.S Gearhead

    Saisit lainata sitä mulle ja Artsille, niin tiedettäs mihin laittaa lomarahat... 8)
     
  9. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Onko Us-Parts pudottanu hintojaan?? Kun useassa postauksessa sanotaan hintojen olevan kilpailukykyisiä... Vai onko kyse siitä ettei tiedetä muita putkia olevan? Tai GM osat halpoja ja hyllyssä...

    Kyl mul on semmone hytinä että esim. SWT on yleensä halvempi. Siellä tullut nykyään asioitua kun paremman matkan päässä. :rotfl:
     
  10. timppa

    timppa Gearhead

    SWT:ssä käydessä tulee monesti sellainen olo, että myyjäsetä pelkää asiakkaiden tulevan syömään hänen evässitruunansa...

    Jos hyllytavaraa tarvitsee niin ennemmin US-Partsiin kun hinnoissa ei juurikaan ole eroa puolin tai toisin.
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mun pitäisi jäävätä itseni, mutta kirjoitansilti. Tallinnan sivuliikkeestä voi syyttää mua ja sen jälkeen olin vähän aikaa duunissa Hertsikassa.. Työilmapiiri hyvä ja herjaa lentää varastossa vaikka on välillä kovakin kiire.
    Panssarisammakon kirjoituksen kuittaan haukotellen olan kohautuksella.
    Puhelinmyynti toimii. Soitan tutulle myyjälle ja jos se ei vastaa menee puhelu vastaajaan minne kerron asiani ja ne soittavat takaisin. Otan varaosanumeron ylös ja sen kanssa tiskille niin homma hoituu nopeasti. Myyjä avaa aina paketin ja kattoo onko siellä mitä pitikin.
    Mulla oli huolintafirma ja muutama tuhat autoa tuonu jenkeistä. Aina silti oon osat ostanut partsista. Jenkit kun on hankalin lähettäjä mitä tiedän. Oon asioinu alusta asti ja jos osa ollut väärä oikea on saatu tilalle.
    Henkilökunnasta voi saada jonkun kuvan ku tuntuu että suurin osa on siellä ollut duunissa kauan, moni yli 20 vuotta. Se kertoo jotain.
    Sen vuoronumerosysteemin ne vois laittaa kuntoon. Ovella luki lappu vuorojärjästelmä ei vielä käytössä. Mä kirjoitin siihen perään koska? Sitten se lappu häipyi. Eipä siellä ole etuiluja sallittu jos on ollut tupa täynnä asiakkaita.
    Kiitos Hagle sekä kaikki muut. Homma toimii ja jatkuu vaikka olen enää vain pien asiakas.
     
  12. mxu

    mxu 3rd gear

    Ei ole kyllä minullakaan uspartsista mitään pahaa sanottavaa, hyvää palvelua aina saanut. Tuli tuossa tilattua ameriikasta flowmasterin putket tuohon e-bodyyn, kun ne vihdoin tulivat, paketista paljastui 69 camaron/firebirdin putket... vittu. :mad: Tulipahan kantapään kautta taas opittua yksi asia, jatkossa käytän vain suomalaisia osatoimittajia.

    Ei tarviis kukaan 69 f-bodyn putkia, löytyy myyntipalstalta :rotfl:
     
  13. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Myynti puhelimitse ja sähköpostin kautta toimii erinomaisesti neuvojen kera, mutta tiskimyynnissä olisi parantamisen varaa edellisiin myyntitapoihin verrattuna.
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Haukottelen nyt väsymyksestä koska hoitoni on rankkoja.
    Tiskillä siis parantamisen varaa ja tätä kautta palaute menee perille.

    Puhelinmyynti toimii hyvin. Kun löydätte sieltä asian tuntevan myyjän, pyytäkää häneltä hänen oma suora numeronsa. Saat oman asiakasnumero (1958 mun numero, heh) ja kun soitat suoraan hänelle niin hän näkee koneelta heti ketä kyseessä ja mitä osia olet ostanut ja kun pitempään olette yhteydessä niin tietävät millainen projekti kyseessä ja mitä mahdollisesti tarvitset. Etukäteen voi suunnitella mitä tulet tarvitsemaan jos vaikka haluut mottiin lisää tehoa ja mitä muuta autosi kaipaa.
    Niin kuin kirjoitin puhelu menee suoraan hänelle tai hänen vastaajaansa jonne voit avautua asiasi ja hän soittaa asiaa tutkittuaan takaisin.
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead


    Pääasiallisesti itelläkin kokemukset US Partsistakin on vaan positiivisia mut tohon lainattuun pätkään liittyen mulla on sieltä muutaman vuoden takaa yks hauska kokemuskin.
    Tai sinänsä hauska mut hiukka se tuotti sit ropleemia kun (kisa)kauden alku oli jo käsillä.

    Eli aika viimeseks hankinnaks jätetyn imusarjan osalta valinta kohdistu silloin yhteen ykstaso Weiandiin kun sellanen löytykin US Parsista ihan hyllystä joten tilasin niiltä sit sen Matkahuollon toimituksella.
    Paketti saapu sit Matkahuoltoon parin päivän päästä mut heti siellä hakiessani aloin epäillä omaa vahvuuttani kun se paketti tuntu niin kevyelle.
    Joten aukasin se lootan siellä samantien ja heh, US Parts olikin lähettäny mulle vaan tyhjän pahvilaatikon.

    No, siitä sit vaan soittelemaan sinne niille niin selvittelivät jotta se imusarja olikin ollu niillä siellä myymälässä hyllyssä esillä jolloin paketin lähettäny "kesäpoika" ei ollu huomannu ottaa sitä sieltä eikä ollu laittanu sitä ollenkaan siihen lähettämäänsä pahvilootan mut lupasivat sit laittaa sen postin kautta pikapakettina tulemaan.

    Eli tässä vaiheessa korjasivat virheen tyylikkäästi mut eikös mitä, ei tää vielä lopu tähän :poff:

    Nimittäin kun se imusarja sit tuli ihan kotiovelle seuraavana päivänä niin se olikin joku maanantaikappale josta heti eka vilkasulla huomas että se on rikki kun siinä oli sellanen valuvirheestä aiheutunu sentti kertaa kaks reikä :eek:

    Tossa kohtaa meillä loppu sen imusarjan saantiyritys eli lopulta US Parts palautti rahat ja laitoin ite sit toista kautta speciaalikiireellä pikatoimituksella vastaavan tulemaan rapakon takaa.

    US Partsin kanssa asiointia toi ei mulla lopettanu tai vähentäny eli on sieltä sittemminkin tullu aika ajoin ostettua tavaraa kun saattuuhan noita virheitä ja sekoiluja joskus itekullekin mut tossa lähinnä vaan yks hyvä esimerkki siitä että kun joskus joku homma alkaa tökkiä niin sehän sit tökkii :rotfl:
     
  16. MvR

    MvR 1st gear

    Jep,huomasin itse saman kun kävin tuolla S.. ,joten voin ajella pidemmälle ja noutaa osani muualta ........................
     
  17. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    k

    huonoa palvelua muuallakin:tuusulasta tiisseliin suihkuputkea kysyin,ei ollu hyllyssä keskiviikkona klo 17.tänäaamuna ennen kymmentä paketti kotiovella,eikä tarroista tietoakaan!!!
     
  18. Panze

    Panze 3rd gear

    Re: k

    Unohdit pyytää tarroja :D Muistuta ens kerralla niin laitetaan sekin asia kuntoon :)
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re: k

    Tää tarrajuttu jatkuu täällä koko ajan. Pieni tarkennus asian historiaan. Joskus yli 20v sitten varastoon eksyi kaveri millä lievä puhevika kuin tavja halosella. Aikansa siellä seisottuaan joku pakkaamoelvis meni kysyy mitäs täältä etsit? Vastaus tuli kuin tavja halosen suusta: onks tavvjoja? Seli oli sisäpiirin vitsi varastossa aina kun joku sinne eksyi vahingossa. Eikä se jääny inside jutuksi. Tottakai se levisi ja kaikki älypäät osia mennessään ostamaan kysyivät myös onks...

    Pliis älypäät älkää menkö varastoon tai edes tiskiltä kysykö ärrävikaista imitoiden..
     
  20. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    Ostin kerran Us-Partsilta kaksi pakoventtiiliä. Heittivät kaksi pakettia pöytään ja rahat pois. Kotona huomasin että oli kaksi venttiiliä per paketti. Hiukan nolottaa kun unohtui reklamoida asiasta.
     

Kerro tästä muillekin!