Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    romuryökkiö, pari pelastettavaa cowlia ehkä ois... paikalliset varmaan tietää tämän puron missä näitä on säilytelty 8)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. 944676

    944676 1st gear

  3. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    kai vamppyyri on viela kepin nokassa Koskueella??

    eli selkokielella, aikoinaan oli vanhan linjauksen mukaisella valtatie 66? varrella Koskuessa huolto-aseman pihassa pylvaassa Suomen ilmavoimien eka suihku-havittaja tyyppi; Vampire. Laite on nimensa nakoinen..vielako on naytilla vai onko menny esim. alumiini-romuun??
     
  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    ON THE ROAD AGAIN
    Goliath sai tänä aamuna Klo 11.05 mustapohjaiset kilvet nokalle ja persiiseen. Nyt voi pikkasen hengähtää :p . Jos joltakin on jäänyt näkemättä juttuni autosta niin tossa linkki vielä kerran. http://koti.mbnet.fi/mietmi/Goliath/Lkw.htm
     
  5. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Ja sitten kesällä Borgward tapaamiseen.

    [​IMG]
     
  6. raggar

    raggar Gearhead

    Onnea kilvistä.

    Luin aikaisemmin tuota sun tarinaa Goliathista, mutta jätin kesken kun olit vetäny herneet nenään siitä että joku oli linkittäny sun sivun veispuukkiin ilman lupaa! Hei haloo, helevettiäkö kirjoittelet netillä jos niitä juttuja ei sais lukea?
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ja helvettiäkö sitä facbookkia pitää työntää myös oikeasti hyviin asioihin!
     
  8. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Hei hei vaan sullekkin. Ei mitään herneitä mihinkään reikään koska kaveri tiesi että juttu tullaan julkaisemaan MUN toimesta silloin kun mulle sopii. Tietty sisäpiiri alle 15 kaveria! ympäri maapalloa on saanut seurata tapahtumia reaaliajassa ja nyt kun auto on tuotu julkisuuteen niin linkittäkää mihinkä vaan haluatte.
    Facebookki on silti :wc:
    Kyseinen mielipide on mun. Mitä mieltä te muut ootta Facebookista on teidän asia.
     
  9. raggar

    raggar Gearhead

    Se on sitten eri asia jos sivusto on ollut vaan sisäpiirin nähtävänä esim. salasanan takana ja kaikki ketkä on päässeet näkemään sivut ovat tienneet että ei saa linkittää eteenpäin.

    Itse tykkään veispuukissa juuri siitä, että näkee näitä muiden linkittämiä sivuja joista ei itse ollut tietoinen. Tänäänkin katselin sieltä tuoreita metsälöytökuvia mitä täällä od:lla ei ainakaan vielä ole :wink:
     
  10. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    enempi se facebook on sisäpiiri tietoa täynnä kuin tämä suomi24-overdrive :lol:
     
  11. Jaska

    Jaska Gearhead

    joo, tuo romuröykkiö mitä joni oli käyny kuvaamassa nii on kait tuo ollu niin kauan aikaa mitä minä muistan, varmaan joku 9-10v sitten oon käyny viimeksi kahtomassa ja eipä nuo sen enempää oo menny huonommaksi, muistaakseni venäläistä kalustoo oli kaikki...jonkun verran matkaa tuosta kohteesta on myös toinen isompi paikka mutta eipä niistäkään juuri enää mitään oikein saa kun ovat ainakin 30v olleet paikoillaan.
     
  12. perkele

    perkele Gearhead

    on on...
     
  13. Larry

    Larry Double Gearhead

    Tuollainen lokasuoja osui eteen:

    [​IMG]

    Pystyykö sanomaan mistä on? Lapio on sitten reilusti normaalia lyhyemmällä varrella...
     
  14. anglia67

    anglia67 3rd gear

    50-luvun alkupuolen popedassa on ainakin suht samanlainen lokasuoja.
     
  15. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    Joo tossa toisessa kuvassa on hävittäjä ford josta ruostunut puolet toisesta puolesta pois. Loput taitaa olla enempi vähempi ryssän rautaa. En mee takuuseen parista hytistä että olivatko jotain fordin rippeitä mutta kovasti näytti itse hyttien levennys operaatio olleen kotimaista perua kun 2 paikkasista on tehty 3 paikkasia :wink: muutama kuva olisi lisää mutta eiköhän nuo riitä tältä erää :wink:
     
  16. trukki306

    trukki306 Gearhead

    siirtyi toiseen paikkaan seisomaan ... kaiketi vuosiksi.. ihme että lähti kokonaisena, oli sen verran kauan tuossa maannut uponneena.. komee peli mutta karussa kunnossa.
     
  17. Mr J

    Mr J Gearhead

    On kyllä niin vaikee käsittää miksi joku säilyttää tämän tasoisia autoja näin. :(

    Jos ei ole katonaluspaikkaa autolle, niin eikö sitä voisi sitten myydä pois. Ja jos on pakko ulkona makuuttaa, niin kyllä ainakin itse puhdistaisin auton säännöllisin väliajoin, vähän ottaisin irti maasta ja suojaisin maasta nousevalta kosteudelta...
     
  18. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Hyvähän se että vei ton EDES toiseen paikkaan eikä kuusakosken paaliin. Mitä lie takana, nuoruuden suuria tunteita, ensitreffit tossa autossa, maksanut maltaita eikä koskaan luovuta, tai sit vaan omistaja pitää autostaan. So simple?
     
  19. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Venäläisiä ei taida olla muut, kuin nuo 3 Mossea. Hävittäjä-Fordin hytti on Amerikkalainen, samoin kuin tela-White kuormurin jämät. Parista Virtasen hytillä olleesta kuorma-/linja-auton cowlista en pysty ainakaan minä sanomaan, onko mistä - luultavasti aikakaudesta päätellen joitain amerikkalaisia Ford/Chevrolet/Studebacker.
     
  20. Jaska

    Jaska Gearhead

    voipa ollakin, en muista enää kaikkee, alakaa näin kolomen kympin kynnyksellä dementia pikku hilijaa tulemaan
     

Kerro tästä muillekin!