valiant

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja valsu67, 8.6.2004.

  1. valsu67

    valsu67 1st gear

    niin onko entisiä omistajia tiedossa miun valiantille?67 4d 6+man.rek zhl-54.ois hieno kuulla juttuja tai jopa nähdä vanhoja kuvia ym...ja nyttenhän tämä on eri kuosissa,eli en ole entisöinyt että sillä haluisin tietää historiaa,mutta muuten kiinnostaa...paalupaikan sivuilla on viime kesäinen kuva,"matalana".ja on siellä yksi projekti kuva tältä kesältä,laikattuna...mulla ollut n.5vuotta ja olen ehken 15 omistaja
     
  2. Leena

    Leena Gearhead

    Hei! Ainakin kahdesta entisestä omistajasta on tietoa. Jos lähetät minulle sähköpostilla (leena.aaltonen@pp3.inet.fi) osoitetietosi, toimitan sinulle kopioita vanhoissa kerholehdissämme olevista jutuista, joissa Valiantisi on mukana. Kiva, että auto vielä löytyy vaikka muunneltunakin...
     
  3. valsu67

    valsu67 1st gear

    joo pistin sulle viestiä,jospa meni tuli perille asti...
     
  4. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Joo kustomointi kunniaan, linttavalianttejahan on nähty, mutta toi on ollu kustom jo melkein 10 vuotta. Ja tottatosiaan, mähän oon kerran elämässäni kirjottanut lehteenkin, olin ihan unohtanut!
     
  5. valsu67

    valsu67 1st gear

    ja kustomina pysyy,ei taida olla pelkoo entisöinnistä.heh.tällä viikolla muutoskatsastamaan...sillon ku se meille tuli ni olikohan kuukauden ajussa ja pantiin heti laikka laulamaan ja katosta siivua pois...nyt on jo kahteen kertaan chopattu ja nyt viimeisin ni lähti katto pois kokonaan,tai siis pulttikatto laikka-avo.
     
  6. valsu67

    valsu67 1st gear

    suuri kiitos postista!on se valiant muuttunut paljon vuosien varrella...:grin:
     
  7. Royal Enfield

    Royal Enfield 1st gear

    ZHL-54

    Joo mulla oli toi zhl-54 vuonna 94-95 ajoin silloin vajaassa vuodessa sillä 60000 kilsaa,eli tuli vähän kylänraittia kierrettyä. Se oli silloin 170 cid ja kolmilovisella. Perä hajosi siitä muistaakseni 2 kertaa ja ylätukivarsi repes irti. Muuten oli hemmetin hyvä auto. Ostin sen Hyvinkäältä yhdeltä tutulta,joka oli ostanut sen muistaakseni Lauttasaaresta joltain tuulilasifirman pitäjältä. Ostohetkellä se oli viininpunainen,ja se maalattiin tietysti mattamustaksi, sitten siihen tuli valkoinen katto ja scallopit vain toiselle puolelle (tuli kiire kaljakauppaan) . Mun jälkeen se oli Nurmijärvellä kolmella eri omistajalla ja se oli lopuksi muistaakseni puna-musta väriltään. Ai niin ja joskus Hyvinkäällä tuli vanhempi mies sanomaan,että se oli hänen pojallaan joskus 80-luvun alussa Ridasjärvellä. Hyvinkäällä pyöriessä siitä meni joskus takalasi säpäleiksi jonkun tappelun seurauksena ja Hämeenlinnasta asti piti hakea uusi (käytetty). Se on hieno juttu, että vanha sotaratsu on vielä hengissä ja komeampana kuin koskaan.
     
  8. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Re: ZHL-54


    Oliko tää sun tutttu sama jannu joka teki tuon 4d-> avo Novan alunperin?
    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=220105
     
  9. Royal Enfield

    Royal Enfield 1st gear

    Kyllä, sama mies se oli
     
  10. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    No minäkin olen ketjun aiheena olevan Valiantin silloin 10 vuotta sitten nähnyt. Ei sitä kovin tarkkaan tullu tutkittua, mutta mieleenpainuvinta oli se, kuinka alkuperäiskuntoinen Vallu oli.
     
  11. valsu67

    valsu67 1st gear

    eipä oo enää 8)

    joo vanhoja kuvia ja lehtileikkeitä sain,niin 90 luvun alussa ollut valkoinen,ja tosiaankin alkuperäinen,oli jossain meetingissä jopa pokaalin pokannu sarjassaan....
    mualima muuttuu eskosein...
    mut tosiaan ollut nyt reilun 10v linttakustom kuosissaan,ja kokoajan muuttuu jotenkin....
     
  12. Keke

    Keke 3rd gear

    Joo..o, toista oli -90 luvun alussa kun Valtteri oli vielä kaverilla. Taisin sillä kerran ajaakkin, hmm... silloin oli vielä ehyt peli. Voi noita aikoja.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    ZHL-54 omistaja 1990-94

    Auton ostin tuttuni kautta silloisesta autobil centeristä.Ostohetkellä se oli musta,mutta sisämaalaukset olivat viininpunaiset,joten alkuperäinen väri ollut tuo viininpunainen.Käynyt joskus katollaan kun pakkelia meni julmetusti katolle.Minua aikaisempi omistaja vanha mummo jonka tytär toi autobiiliin vaihdossa johonkin opelin reuhkaan.Mittarilukema oli ostaessani n.144000 ja hinta 19000mk.Maalautin sen jäänsiniseksi en valkoiseksi vaikka hämärässä saattoi näyttääkin.Laatikko toimi täydellisesti,ei mitään ylimääräisiä ääniä ja etu puskuri oli täydellinen.Lisää voi kysyä minulta numerosta 0504931596.
     
  14. Keke

    Keke 3rd gear

    Re: ZHL-54 omistaja 1990-94

    No olihan siinä muutakin hyvää! Vastahan se oli sisäänajettu :lol: Vai onko Datsunilla ajaminen pölyttänyt muistot, heh vitsi vitsi. [vinkki] Osta takas niin kymmenenvuoden entisöinnin jälkeen päästään taas kruisailee. [/vinkki]
    Muistakos kun Vallikallion Shelliltä pöristeltiin Mäkkäriin jauhamaan kakkaa? 8)
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

  16. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    En tiedä onko käynyt katollaan, epäilisin ehkä jonkunlaista kylkimälliä, koska kuskin etuovi vaihdettu ja lokasuoja myös ollut rutussa. Kattoon asti se on kyllä ulottunut, että en tiedä mikä on ollut.
     
  17. valsu67

    valsu67 1st gear

    Niin oli ovi vaihdettu,sittemmin kaikki ovet jo.lokarit samat pottusäkit vieläkin....laatikko vammaisena tuli meille,ja monta lootaa meni meilläkin,ennenkuin tajusin että se silmälaakeri/hela puuttuu kampuran päästä,ja reikä sorvautunu aivan muodottomaksi...ja onhan siinä ollu kaikenlaista,sais kokemuksista kyllä kokoillan komedian :rotfl:

    mutta hyvä peli,eikä oo myyntiin menossa....miun eka ja ainut jenkki mitä ollu....reilu 5vuotta jo yhteiseloa
     

Kerro tästä muillekin!