Tampere Cruising 2012 ---29.9 Tän vuoden vikat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja ZYN-5, 4.3.2012.

  1. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

  2. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

  3. rottalintta

    rottalintta 1st gear

    btw. taitaa herralla olla myös oma lehmä ojassa. muistaakseni paikalle saavuttiin hirveessä sladissa ja vauhtia varmaan liki 100. voihan se lapsi tai joku muu tulla jostaki kulman takaa siinäkin vaikka kuinka selvä olisi. joten eipä nyt saatana itketä enää yhtään! niitä kuvia nyt tiskiin ja turvat kiinni... tässä taas tulee todistettua että ei täällä netissä vaan jumalauta voi olla, aina nää foorumit menee vittuiluksi ja avautumiseksi. paikan päällä kukaan ei uskalla sanoa yhtään mitään... taitaa olla paree että kirjautuu vittuun koko overdriveltä
     
  4. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Jos Camaro sutis liki satasen vauhdista kaasulla kahta rengasta ja kuski olis ajokuntoinen niin olisin antanut kyllä kehut sen sijaan mitä nyt asiaan kommentoin :)

    Oon mäki tosiaa rikkonu liikennesääntöjä, mutta tän jutun isoin pointti oli lähinnä se että autolla tavataan ajaa suomessa selvinpäin, vaikka olis mielestään pahakin raggari.
     
  5. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    ei kuulu kuminpoltto tuollaselle alueelle

    sen ymmärtää että välillä liikennevalossa kiihdyttää niin että kumi palaa,,

    huom. jos on voimaa niin että kaasulla sutii+lukkoperä :lol:

    en ymmärrä tuollaista,,mitä hienoa siinä on jarrua vasten polttaa kumia??,,siihen rittää vakio datsun finn 1200! aivan naurettavaa :rotfl:

    rottalintta taitaa itse olla teini joka kulkee tuolla lippalakki vinossa ja luulee että kun kumi palaa parkkiksella noin,,että siinä on voimaa :rotfl:

    ei herneitä nenään,jokainen aikuinen tajuaa pointin!

    älkää pilatko meidän harrastusta kännissä ajavat alitehoisella camaron romulla ajelevat pikkupojat :soosoo:
     
  6. rottalintta

    rottalintta 1st gear

    aivan :) eli ei se kuminpoltto nyt niin kauheen kamalaa ole kuitenkaan... se on vaan hyväksyttävä että autotapahtumissa joku on aina kännissä ja joku polttaa kumia. jos se tuli yllätyksenä niin ei kyllä ikinä ole ennen käynyt vastaavissa tapahtumissa. parempi jäädä kotiin jos ei miellytä... ja mua toi kyseinen toiminta ei koske millään tavalla koska kalustolla ei vaan mitenkään pysty polttamaan rengasta vaikka kuinka mieli tekis. vakuutan että vehkeet huutas tappia vasten ja kumit vedettäs katuun jos vaan olis laite mikä siihen pystys. ja vaikka ihan siinä porukan keskellä, ei kiinnosta pätkääkään tykkääkö joku vai ei
     
  7. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Kännissä ajelijat kuuluvat saunan taa.Tää on oma mielipiteeni mutta on totta että ei tuollaiseen kuminpolttoon tollasella vermeellä kannata lähteä. Tuskin jannun fyrkat riittää jos lipsahtaa osuun toisiin peleihin.. Kuminpoltto kuuluu jonnekkin muualle.Menee varttimailille koittaan!!!Ai niin,eihän sinne kehtaa mennä esitteleen jos ei kalusto/ajotaito riitä..On se kumma ettei äly hiljalleen riitä tähän touhuun!!!
    Tämä touhu ei taas edistä tätä harrastusta ollenkaan.

    P.s 440Mag taitaa olla kohtuu tehokas,ei tartte esitellä kaikille. :rotfl: Fiksummat uskoo jo näkemällä että kummi sulaa.
     
  8. rottalintta

    rottalintta 1st gear

    http://public.fotki.com/Riztoreipas/tam ... 08753.html
    tässäpä on rottalintta itse nojaamassa raatoon... ikää reilut 30 että ei nyt ihan teinipoikakaan enää, eikä oo ollu lippalakkia vuosiin päässä :soosoo:
     
  9. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    noniin...hienoa! Muita hyviä kommentteja? :lol:

    Ihan kun itse sanon niin mullekkin on Aivan yks hailee mitä te kukin teette omalla tahollanne, Mutta minä itse nyt ajan tässä sitä että tämä itse Tapahtuma Kärsii tästä (samoin kuin monet muutkin vastaavat tapahtumat) ja se myös loppuu hyvin nopeasti ja taas ollaan poliisien silmätikkuna. Eli kukin nyt miettiköön asiaa tahoillaan (teettekö hallaa vain renkaillenne vai koko sille yleisölle). Mitään itse henkilöitä tai itse touhua vastaan ei minulla ole, mutta enpä voi sanoa sitä Parkkipaikan omistajien taholta!

    KUN tuo sudittelu joskus saadaan luvalliseksi jossain päin niin Siitä vain, silloin saa päästättäää vaikka koko kylän kumit asfalttiin, vaikka sillä yhdelläkin pyörällä.

    Nyt kun oikein avaudutaan niin kerroppa Rottalintta, mitä veikaat kun joku (muu kuin poliisisetä) olisi tuolle kuminpolttajalle mennyt sanomaan paikan päällä niin olisiko homma loppunut siihen tai olisiko asiasta provosoiduttu?


    Rupee vain ketuttamaan oikein urakalla kun joku yrittää tällaista hommaa jollain tapaa pyörittää Yksin niin lähinnä löytyy apua vain pilaamaan toiminnan.
     
  10. EdselHomo

    EdselHomo Gearhead

    Näin itsekin tuon tapauksen enkä ota kantaa suuntaan tai toiseen. Aika harvassa ovat semmoiset cruisingit olleet tässä harrastusuran aikana missä kumia ei olis polteltu. Tosin en kyllä läheskään kaikkia kinkereitä muista kunnolla... :odroll:

    Ootteko nähny mitä meiniki voi olla vaikka Powerissa ja varsinkin Ikea parkkiksella illan mittaan kun Polisenin silmä välttää. Tosin ei poliisiakaan se taida aina kiinnostaa.

    Se mikä meikäläistä suuresti hämmästyttää on tämä omiin muroihin kuseminen täällä palstalla. Ja tarkoitan nimenomaan niitä jotka vinkuvat asiasta jälkeenpäin täällä julkisella palstalla. Mikä hitto on ettei voi mennä suoraan sanomaan paikan päällä kaverille, että lopeta homma tai vaihda paikkaa. Vai pitäskö sekin mennä Twiitaten tai lärväkirja päivityksenä tai jopa Overdriven kautta.

    Onko täällä Suomessa jo homma menny siihen ettei tosiaan uskalleta
    mennä suoraan sanomaan. Voidaan kohta lopettaa noi aidot cruisingit ja
    järkätä virtuaalivastaavat netissä missä sitten ruoditaan asiat vaikka Overdriven kautta.

    Tosin on myönnettävä, että suurin osta tän Oodeen jutuista taitaa nykyään olla jotain nurinoita... Onneks on vie myyntipalsta edes.
     
  11. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    joo,ei sais yleistää :soosoo:

    mutta,ei kännis rattiin,,,ei keskell väkijoukkoa,,vaikk kui haluttais,,

    pitäis kieltää jarrua vasten poltto :odroll:

    eihän tästäkään kerrasta ollut kun harmia ja yksi nolo viiva :rotfl:
     
  12. rottalintta

    rottalintta 1st gear

    jepjep... mulla oli tapahtumasta hyvä maku ja porukka oli ihan ok paikanpäällä, mutta nyt ku lukee tätä vitun netti-itkua niin vituttaa koko touhu. halusin vaan nähdä kuvia tapahtumasta enkä lukea mitään valitusvirttä. samaa paskaa tämäki foorumi ku suomi24 tai vauva.fi
     
  13. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Ok... ei muutako muutetaan OD:n nimi.

    Tiedä sitten että kait sitä pitää seuraavissa cruisingeissa autojen ihmettelyn ja tuttujen kans juttelun sijaan käydä Aikuisille ihmisille neuvomassa kuinka cruisingeissa ollaan, ettei autot,ihmiset ja tapahtuma ole vaarassa.

    Eipä sitten kait tartte tännekkään "itkeä".

    On se muuten hauskaa hommaa tää järjestäjän touhu, ens vuonna saa luultavasti joku muu jatkella täysin oma valtaisesti. Johan tätä on 6 vuotta pidetty yllä ja soiteltu pitkin kyliä erinäisiä asioita sekä maksettu omasta pussista monenmoista itse tapahtumaan liittyen.

    Ja kuka haluaa jutella oikeen puhelimitse asiasta niin voin kyllä numeroa laittaa, eipä mene foorumi jutteluksi.
     
  14. rottalintta

    rottalintta 1st gear

    ei foorumeilla voi keskustella. jos haluaa selvittää asiat niin puhelimella tai naamatusten. niin se vaan on...
    seuraavissa cruisingeissa sitte kaikki istuu kusi sukassa omissa autoissaan ja kotona pitää tunkea villasukkia pakoputkiin ettei vaan tuu ääntä, joku voi häiriintyä. mulle vissiin sopii se raggarihenki vaan paremmin koska tuntuu että suurin osa harrastajista on vaan bling bling jeesustelijoita. paras meininki on juurikin niillä mitkä ajaa rytöpaskoilla eikä stressaa joka helvetin asiasta
     
  15. EdselHomo

    EdselHomo Gearhead

    Ei tässä kukaan ole arvostelemassa tapahtuman järjestelyjä tai järjestämistä. Kiitokset hyvästä tapahtumasta.

    On vain tajuttava se tosiasia, että tähän jenkkiautokulttuuriin kuuluu monenlaista juttua. On se sitten kustomia, raggareita & linttoja, entisöintiä ym. Eikä ne jutut noissa kinkereissä aina jää siihen, että vaan keskustellaan ja sitten ajellaan hiljaa jonnekkin toiseen paikkaan. Joskus tekee mieli hieman näytellä auton tehoja (vaikkei niitä oliskaan) ym. muuta mielenkiintoista, vaikkapa persettä ikkunasta. Tämä on vaan fakta mikä on ymmärrettävä eikä siihen tarvita mitään sääntökirjaa tai cruising for dummies opusta.

    Porukkaan yleensä löytyy mukaan aina joku joka jolla menee homma ehkä yli, mutta mitä järkee on sitä ruotia tää jälkeenpäin netis ja toitottaa kaikille.
    Näitä hoidettiin ainakin ennen ihan omalla porukalla ennen interwebbiä... :poff:

    Jos me aletaan tarviin sääntökirjaa tai edes sääntöjä cruisingeihin niin sitten homman voi lopettaa heti. Jenkeistä kuuleman mukaan löytyy jotain tarkasti järjestettyjä cruisingeja, mutta niistä en halua tietää.... :rotfl:
     
  16. kaierkki

    kaierkki Gearhead

    Niin, kuka sinua pyyytää avaamaan tietokoneen ja lukemaan tätä itkua, eikö sulla ole tosiaan parempaa tekemistä - ja määrittele tarkemmin "parempi meininki" :eek:

    Tai enivei, älä vauvauvauvau.fi du, netti-kirjoittelu ei olekaan herkkä-hipiäisten hommaa, tai siis lukeminen...

    Over and out
     
  17. rottalintta

    rottalintta 1st gear

    ei kukaan. siitä saaki syyttää omaa tyhmyyttä että tätä paskaa lukee. kuten sanottu. odotin kuvia enkä paskanjauhantaa. tuu ens miitissä juttelemaan ihan naamatusten jos on jotain valittamista, katotaan mitä mieltä sitte ollaan
     
  18. tw

    tw 1st gear

    Oli siinä Camarossa toimiva lukko ja neljä ehjää rengastakin kun saapui.

    Mut lukko taisi antautua jo saapumisen yhteydessä suoritettuun parkkiruutuburnikseen, siinä se toimi vielä ja rengas loppui ilmeisesti siihen pitkänviivan vetoon :soosoo:

    Siellä takarivissä näytii retkottavan kolmipyöräisenä suoritteiden päälle kun letka oli lähdössä.

    Huomiotahan siinä on haluttiin erikoisen hölmöin keinoin ja näköjään saivat kanssa.

    Ihanan kallista sellaista :wink:
     
  19. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Rauhotutaan itse kukin ny.. Ei karhutkaan kokoajan riehu.. 8) Mutta valitettava tosiasia on että autoilu ja kännäys ei sovi yhteen.Siitä on taas muutamia esimerkkejä,eikä tarvittu edes autoilunäytöstä että saatiin kuolleita aikaiseksi. Kuminpolttoa en itse vastusta,kunhan edes järki kohtaisi silloin sitä tehdessä.Kaikki varmasti ymmärtävät että tapahtumalle ei ole plussaa jos jonkun kaara lähtee lapasesta ja karkaa jonkun päälle. Virkavalta muutenkin rakastaa pysäytellä näitä "kovaäänisempiä" pelejä jo ihan tarpeeksi. Olen kyllä ollut "hiljaisissa" kruisingeissa eikä tapahtuma kärsinyt että kukaan ei törttöillyt. Mutta kaikkihan saavat kiksinsä mistä tykkäävät.Se että naamatusten pitää mennä sanoon niin johtaa yleensä --> :poff: Eikä siitä hyödy taas kekään.Paitsi asianajajat... Joten kaikki tavallaan mutta kohtuu fiksusti(edes).. Hyvää kesää vaan kaikille!
     
  20. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

Kerro tästä muillekin!