FIA Main Event

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja homer, 29.5.2012.

  1. papiska

    papiska 1st gear

    Todella hieno asia että edes joku tuo näitä epäkohtia, toteutumattomia lupauksia jne. jne. jne. porukan tietoisuuteen, eihän näistä epäkohdista muuten perus rivijäsen tietäisi hevon vittuakaan. Suht kooomista tämä tiettyjen henkilöiden fyyran puolustelu kun käytännössä kaikki tuntuu menevän jollain tapaa päin vittua ja tietyn, pienen piirin lompakkoon. Ja miksi viimevuonna sukelletttiin 160ke, olisko aika taas nostaa ainakin streettikuskien osallistumismaksuja :rotfl: :poff: :wc:
     
  2. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    Kyllä ajettiin, rallit loppu ysiltä, ja Poutiainen on hienosti lajittelu ykkösenä edelleen.
     
  3. HCollector

    HCollector 1st gear

    Edit.
     
  4. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Aivan, keskustelu taas karkaa otsikon alta ihan muualle kuin olenaiseen.

    Hurjassa kunnossa on rata ja kovia suorituksia kautta linjan. Riston paalu ekana päivänä on upea veto !
    Vaan menikö Anitalta kuinka konetta rikki, ainakin liekit kertoi jostain possahduksesta, toivottavasti ei paha
    Halisella kanssa jotain pito-ongelmia?
    Pyöräpuolella Samu 6.72 taitaa olla oma enkka ja lajittelun toinen !!
    Fredlund 7.50 ja nelonen .
    Odotettavissa jännittävä sunnuntai !
     
  5. homer

    homer Double Gearhead

    Ajoista päätellen rata lienee hyvässä kunnossa. Eli harmi kun osanotto jäi vähän vajaaksi.
     
  6. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    tarkoitatko suomalaisten osalta vaisua, kyllä, mutta muissa kuin pro ryhmissä riittää engelsmanneja pilvin pimein. Eiköhän Tierpissä ole toinen tahti :)
     
  7. homer

    homer Double Gearhead

    Lähinnä vaikka pro mod ja pro stock ryhmiä. Paljon puuttuu skandinaaveja molemmista. Mutta tosiaan Tierpissä on jo ihan erilainen meno, toivottavasti Alastarossakin.
     
  8. nixxon

    nixxon 3rd gear

    Main event/hyvä rata

    Soittakapa ålundille ja kysykää oliko rata hyvä!!!!
    kenelläkään ei riitä rahat ja mielenkiinto.siihen leikkiin :( :( kyllä meillä on
    asiat hyvin täällä vielä kun lopetetaan tämä ikuinen ruikuttaminen! :D :D !
    Mitään ei tule ilmaiseksi ja kun vielä ymmäretään että tarvitsemme kaikki
    toisiamme urhelun kehittämiseksi ja kyllä kaikille maksaa tää touhu
    yhtä paljon(kaikki rahat)Kiitos FHRA em-testitilaisuudesta.En usko
    että astumme muiden varpaille vaikka testaamme vähän.Ja tiedä
    vaikka sinne tulisi vähän enemmän katselijoita mikä ei varmasti haittaa
    ketään.Luokkauskollisuus on hyvä asia mutta välillä täytyy ymmärtää
    että on isommasta kokonaisuudesta kyse. :D
     
  9. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Re: Main event/hyvä rata

    Nyt tulee asiaa !!
     
  10. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Totta kai mä puolustan fyyraa, jos olen siellä hommissa ja olen sitä varten esim. pois töistä. Mun järkeen ei mahdu, että täällä yhdet ja samat tyypit rutisee joka asiasta. Sitte ku niille ärjähtää, tulee heti sanomista. Ei noi parkujat näytä uskovan hentoja kehotuksia, nii sitte täytyy käyttää isoja kirjaimia. :argue: :mad:
     
  11. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Rölli, ei tolla uhkailulla ja mesoomisella mihinkään pääse.

    Oonhan minäkin "hommissa" (välillä) samassa puljussa, mut silti oon C-bargen kanssa samaa mieltä että tiedotus on vituillaan, ajanottolaitteisto luvattiin päivittää, avoimempia on luvattu olla sun muuta.
    Noi jutut vaan on vialla tuossa johtiksen ja tapahtumissa tapahtuvan johtamisen kohdalla.
     
  12. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Nääkin jupinat vois jupista vaikka jossain muualla kuin tässä topikissa.


    Sataaks Pod:ssa vai miks ei siellä ajeta??
    Tuntui tuo rata olevan ihan ok, kohtuu aikoja ovat vetäneet.

    Ainakin Teboul:lle rata oli riittävän pitävä, eikös se pysähtyny ajoissa :lol:
     
  13. Mopar

    Mopar Gearhead

    Jeps, sataa ja peruttu tää päivä.
     
  14. gremlin

    gremlin Gearhead

    Juu, vetta tulee vaan, tarkemmin ottaen ei oikeen varsinaisesti sada mutta tihkua ja markaa sumua leijuu ilmassa. Joku tiesi kertoa etta olis 5. vuosi perakkain kun ei koko kisaa saada ajettua normaalisti.
    En yhtaan ihmettele etta jengi haluis avauskisan olevan jossain muualla.
    Varikko nayttaa kylla aika oudolta kun on tottunut siihen etta se on ihan pakattu tayteen, ja nyt on tyhjaa tonttia vaikka kuinka.

    Jos tolla 6.7 katuauto vedolla tarkotettiin Red Victoria niin aika kaukana se on katuautosta. Tai kait tommonenkin jossain pain maailmaa menee katuautoks :wink:

    Perjantaina tosiaan oli melkein 4h pitka ilmanen testisessio Pro ryhmille, mika kylla vei varmaan 2-3 kieppia sportsmaneilta pois. Jopa torstaina oli paassy prot testaamaan kierroksen verran.
    Eilen 2 kieppia, ajoaikaa oli 9 asti, ja viiminen pari tais menna 8.58.
    Aika hyvin piti ennuste paikkaansa kun sanoivat etta yolla alkaa sataa ja sataa koko tan paivan. Sateen pitas loppua huomen aamuyosta etta nyt nayttas silta etta pystys kaaviot ajamaa.
    Mut katotaan ny miten kay.
     
  15. chevy -64

    chevy -64 1st gear

    Eihän toi käy .
    Ei ole sama kuin NHRAn käyttämä.
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Jollain lailla kai mäkin olen tuolla "fyyran hommissa" ollut, kun oon muutaman ajanottovälineistön verran noihin radalle raahaamiini katiskoihin rahaa syytänyt ja osaltani myös noita taphtumia sitä kautta luomassa. Aika monessa kohdassa oon myös fyyraa puolustanut kun olen siihen nähnyt aihetta ja kokenut arvostelun aiheettomaks. Mut noiden asioiden osalta en sitä koe; ehkä se sit on toivottavaa järjestäjätaholta äänestää jaloillaan. Toivon toki että saadaan Suomeen vaihtoehtoinenkin kisajärjestäjä ja sarja jossa ajaa ja jopa valmis sen eteen hiukan panostamaan, mut tokkopa kuitenkaan vielä tänä suvena.

    Mut mun puolseta takas aiheeseen, eli juu, siel sataa. Mitä tekee johtis? :rotfl:
     
  17. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mitä eilen kateltiin niin johtis siellä kuivas rataa, ainakin Jani näytti olevan harjan kanssa suhisemassa siellä :rotfl:
     
  18. homer

    homer Double Gearhead

    No en sitten menettänyt tänä päivänä mitään kun tuli paleltua Hollolan jokkisradalla. Kuinkahan kauan Englannin "kesään" annetaan kaksi em-kisaa?
     
  19. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    kai juuri niin pitkään kun päättäjät tulee Englannista... kyllä puitteiltaan Tierp on ehdotonta huippua..
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Jos tarkkoja ollaan, niin kokous ei velvoittanut hankkimaan uusia ajanottolaitteita, vaan valtuutti johtokunnan hankkimaan laitteet ja määrärahaa kokous valtuuttu homman hoitoon 60.000 euroa. Tosin, jos rahaa ei ole, niin silloin on vaikea sijoittaa sitä mihinkään.
     

Kerro tästä muillekin!