"asiallisesti" lohkon kierteistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja turenki, 4.6.2012.

  1. turenki

    turenki 1st gear

    Miten ehjätään kierteet lohkosta? Kannenpultit korkkas, ainakin pari! Onko hyviä kokemuksia pinnapulteista?
     
  2. textex

    textex 1st gear

    njoo

    Toimii.
     
  3. ido59

    ido59 Gearhead

    just oli mullakin vittu mielessä
     
  4. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Jos ihan normilohko uusaa Se. Kuitenkn noihin pitää saada aika miehekäs momentti.
     
  5. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    jos on alumiinia, teräskierteet liimaamalla, niin mun katilakki pohjantähteen tehtiin ..
     
  6. turenki

    turenki 1st gear

    Mitäs tää viesti tuli kahteen kertaan!!?? Sekoilee. Mutta juu, ihan valu motti kyseessä. Vm 66 327cid. Taitaa olla melkonen urakka laitella niitä helikoileja?
     
  7. turenki

    turenki 1st gear

    Mitäs tää viesti tuli kahteen kertaan!!?? Sekoilee. Mutta juu, ihan valu motti kyseessä. Vm 66 327cid. Taitaa olla melkonen urakka laitella niitä helikoileja?
     
  8. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    äkkiä niitä helikoleja laittelee :lol:
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vittu! Ai tää oliki mottijuttu. Yleensä kon jenga korkkaa lohkosta tuuppaavat nuosemamaan siitä jengan kohdalta eli dekkitason plaanaus tarpeellinen. Helicoilia peliin ja uudet pultit ofkoos, vittu!
     
  10. Buick55

    Buick55 Gearhead

    No vitunvittu,eihän nyt pari helikoolia oo paha,mulla on tuossa oottamassa yks 350 SBC johon pitää vaihtaa kaikki 34 kannenpultin jengat,väännetty ilmeisesti liian kovaan momenttiin joskus ja ajattelin pelastaa kun on std ja vähän ajettu.
    Hommasin taannoin 7/16UNC helikoolisarjan tuota varten jolla homma käy ,vittu :lol:
     
  11. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    VITTU! Sorry OT, yks toine vittu vain VITUTTI ni roistosin vähän topia..
     
  12. Stone

    Stone 3rd gear

    Vittu mikä ketju! Oikein vituttaa :mad:
     
  13. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Otsikkopoliisi muistuttaa että Jumala surmaa pienen viattoman kissanpennun aina kun aloitatte tökerösti otsikoidun topikin.
    Ajatelkaapa näiden kissanpentujen kohtaloa seuraavalla kerralla otsikkoa laatiessanne.
     
  14. turenki

    turenki 1st gear

    Anteeksi ruman sanan kirjoitus, mutta otti niin päähän hetkellä silloin. Asiat paremmin nyt! Helikoilit ruuvvattu ja mottikin takas keulilla :D :D Sitähän voi päästä jo vkl ajelee!!!
     
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Vittu Jee!
     
  16. Fastback

    Fastback Gearhead

    Mitä jos menisit muokkaaman esimmäistä viestiäsi. Sieltä voit muuttaa myös otsikon. Ei menisi suomi24 linjalle OD. Joku varmaan keneltä menee kierteet lohkosta seuraavaksi niin ei varmati aukaise viestiketjusa jossa otsikko on "kettu".

    Toimi mies.
     
  17. weripuo

    weripuo Gearhead

    Samaa voi Vittu teemaa jatkan minäkin. aamulla kun rykäisin kasin käymään alkoi paukuttaa takaisin kaasariin ja vasta kun repäisi vitospytyn tulpanjohdon irti niin rauhottui. Ettei vaan olisi imuventtiili palanut.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sulla on pelkkä lohko ilman mitään osia kiinni? Tekee tuon itsekin, mutta veisin koneistamoon tarkastuttaa onko dekkitasot suorat ja kattoo onko linjahoonauks mitoissaan ym.

    Ja kuten vitun aloittajalle jo sanoin, tarkista dekkitaso ennen kuin laitat kannet kiinni! Tarkistitko? Ai et vai. No älä ihmettele jos alkaa paffeja palamaan just pultin kohdalta kun lohko on siitä vähän koholla.
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Noissa kun pultit menee vesitilaan, niin ne "hapertuu" ajanmittaan, ei tarvita mitään ylikiristyksiä et kierteet on paskana. Toisaalta kun noi leetukan lohkothan on tunnetusti harvinaisia kun kanan hampaat, ni kantsiiks niihin ihan mielettömästi panostaa? Ainakin kannattais ehkä vetää ne helicoilit muuten kuin vapaalla kädellä, siis poraus ja kiertetys, et ne kansipultit vetäis sitte oikeesta suunnasta tasaseen. t. nimimerkki kiva pujottaa kantta studeihin ku ei yläpäät osu reikiin likikään.
     
  20. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Omalla kohdalla kannattaa "panostaa" kun ei tule kustannuksia kuin tuon sarjan(7/16) ostamisesta,jota tarvii ehkä joskus myöhemminkin ja "oikeat"vehkeet on tekemiseen,ei käsivintilällä :wink:
     

Kerro tästä muillekin!