Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. elmer

    elmer 3rd gear

    Joskus olen harrastanut jopa koko koneen vaihtoa ennen leimaa mut ramiin ei nyt satu olemaan vakio pataa jemmas... :D Tympii muutenkin toi katsastus homma.
    Eikä enää jaksas leiman takia ylimääräistä päivää jumpata kun tuppaa muutenkin aiheuttamaan hämmennystä aina konttorilla.
     
  2. Terzi-82

    Terzi-82 1st gear

    Tarkennusta tyhmälle.

    Kun potikan asentaa katkastaanko tps anturin piuhat ja kytketään johdon päihin se potikka vai ryötetään juhdoista ja virta kulkee myös tpssälle?


    kun tuntuu että ylivaihde lähtee päältä vasta kun vauhtia on noi viiskymppiä.
     
  3. Lord of flies

    Lord of flies 3rd gear

    Johdot poikki tai sopiva liitin siihen päähän.

    Potikka juurikin korvaa sen oman tps:n
     
  4. Terzi-82

    Terzi-82 1st gear

    No sitte se on oikein kytketty.
    Pitää vaan hakee ilmeisesti oikee asento kyseiselle natileelle.
     
  5. Lord of flies

    Lord of flies 3rd gear

    Säädä tasan kahteen volttiin. Näin ainakin on mua ohjeistettu.
     
  6. BlackVan

    BlackVan 3rd gear

    Jaa ketkä?? :rotfl: Tänä vuonna olin jopa päivän etuajassa viimesestä päivästä. :lol: Pe sain leiman taas...
     
  7. TeeHep

    TeeHep 3rd gear

    Jep se olin minä. Olihan siin levikkettä missä väistellä :D Taisin olla tullessa sen verta tyhjäkäynnillä et ku morotin taisit olla menny jo ohi.
     
  8. villeri

    villeri 2nd gear

    Herra kupla veti melkeen vuoden vanhalla leimalla ja lopulta lähti vielä kilvetki... :D
     
  9. Karppaj

    Karppaj 3rd gear

    Mä en väistellyt tre-lahti välillä, mutta Lammin suunnalla tuli lauantaina liekkisuburban vastaan kapealla hiekkatiellä, juuri kun eräästä pihasta lähdin. Sulla oli matka samaan paikkaan?
     
  10. Mikko K

    Mikko K 1st gear

    Mitenkäs -94 vuosi mallin Ramin Tyhjäkäynti on helpoin säätää kovemmaksi? Ilmastointi päällä sammuu joskus kun rattia kääntää. JA dieseli peli kyseessä.
     
  11. Lord of flies

    Lord of flies 3rd gear

    Tuli tosiaan alotettua ruostetyöt rotkeen

    Teki heikkoa ottaa vinku käteen ja alkaa leikomaan lattiaa auki.
    Nyt sentään olis saatu uutta peltiä pois leikatun tilalle. Loppuviikosta alkaa ruoste olla jo aika vähissä.

    Tohon vaiheeseen se jäi tänään. Huomenna jatkuu kello 7 aamulla pellin vääntäminen.

    [​IMG]
     
  12. Frösä

    Frösä 2nd gear

    Kymppimillin avaimella tyhjäkäynnin säätöruuvin lukkomutteri auki ja samaisella avaimella ruuvaa ruuvia.

    Tyhjäkäyntiruuvi sijaitsee syöttöpumpun perseessä. Löydät kyllä, kun seuraat kaasuvivustoa ja pumpun perseessä tutkiessa käytät vivustoa käsin, niin näkee vähän missä se ruuvi on.

    Vähän ahtaanlainenhan se paikka on, mutta on niitä ahtaampiakin paikkoja.
     
  13. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    jep! kävin startin pelastamassa ramiin ja siitä lahteen cruisingeihin missä törmäsin elmeriin 8) en niinku kirjaimellisesti :rotfl: että terkkuja vaan 8)
     
  14. villeri

    villeri 2nd gear

    jos on korin korotus niin pääsee helposti lokarinkaaren kautta runkopalkin ja sisälokarin välistä säätämään. tiiliskivi kaasupolkimelle tai kaveri painaa että sivusto on pois edestä. jos ei oo korin korotusta niin sitte yläkautta kurkotellen ja taas tiiliskivi tai kaveri painaan kaasua..
     
  15. Mikko K

    Mikko K 1st gear

    Kiitos vastauksesta! Pitää huomenna tutustua asiaan :D
     
  16. Frösä

    Frösä 2nd gear

    Onnistuu säätäminen, vaikka ei kukaan tai mikään kaasua painaiskaan. Mutta helpommin voi onnistua kun ei ole tavaraa edessä.
     
  17. villeri

    villeri 2nd gear

    en tiiä sitte oonko käsi vai muuten vaan nolo mutta en saanu edes kiintoavainta sopiin sinne ilman että kääntää vivuston pois edestä :lol:
     
  18. freeride

    freeride Gearhead

  19. villeri

    villeri 2nd gear

    ei mullakaa tiiltä ollu vaan puukapula :lol:
     
  20. MrBubbles

    MrBubbles 1st gear

    hahhahaha :D haista itte :poff: se kilpien lähtö oli kyllä posliinien typerä väärinkäsitys. olin kuitenkin inssiltä saanut luvan sillä ajaa mutta ei ne sitä uskonu vaikka lapon löin käteen. en mä sitä sakkoa joutunu maksamaan ;) mutta se mitä asiaa mulla oli on tämä

    http://steelhillturbotec.1g.fi/kuvat/ro ... hash=20717

    :wink:
     

Kerro tästä muillekin!