Tierp Arena - Sweden Internationals 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Rami-Espoosta, 6.6.2012.

  1. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Mulle voi tulla heittämään ne perseenkaivamiskommentit ihan jo rata-alueella. Jollen ole kumikoneella, olen puolessa välissä näyttötaulujen kohdalla. Kaiken muun ajan kaivan.. :wc: :mad:
     
  2. nysse1

    nysse1 1st gear

    Rölli vetää kyllä jengat tappiin heti :D No ymmärrän kyllä jos vapaaehtosena nälkäpalkalla veivaa ja vittuilut vaan saa.Olin itekki katsastumiehenä muutamana kesänä ja voin sanoa et ei oo helppoo jossain em:kisassa lykki stockkereita pro stockkeja ja pro modeja vaakaan ja sieltä pois,on rankkaa hommaa.
     
  3. supo

    supo Double Gearhead

    Hyvä KUMIRÖLLI,toivottavasti jaksatte kaikki toimitsijat puurtaa kisoissa että päästään vetämään isoa kovaa radalla!!Teette todella pienellä porukalla hienoa työtä radalla!!!
     
  4. Rami-Espoosta

    Rami-Espoosta 1st gear

    Olen täysin samaa mieltä... kiitos etukäteen kaikille jotka tekee hommia kisojen onnistumisen suhteen.

    T. Rami
     
  5. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Kiitos kiitoksista. Niitä tulee huomattavasti harvemmin, kuin arvosteluja. Mä olen niin monta kertaa sanonut, että tervetuloa kaivamaan... jokainen, joka tuntee halua muuttaa asioita parempaan suuntaan. Vähä on näkynyt uusia jäseniä siihen näiden, miten tulee kommenttia, miten ne hommat pitäisi tehdä. Asiat ei muutu, jollei asioille ei tehdä mitään. Leukojen louskutus ei asioita parannna. Tarvii liata(paskaistuttaa) kätensä, notta asiat muuttuu. Tietokoneitten/älypääpuhelinten kautta näitä hommia ei voi tehdä. Se on saatanan varmaa se. :eek:
     
  6. C-barge

    C-barge Gearhead

    Niin, siis kyllähän tossa toimii, tai pitäis toimia sellanen "kauhun tasapaino", eli on toimitsijoita ja sitte on kilpailijoita ja katsojia. Ilman yhtä ei oo kahta muutakaan. Katsojat maksaa pääsymaksun et ne pääsee seuraamaan noita tapahtumia. Toimitsijat uhraavat arvokasta vapaa-aikaansa pyyteettömästi luodakseen tapahtumalle edellytykset. Kilpailijat samoin, he maksavat osallistumisesta, safkoista jne, ja monella toi kilpailun läpivieminenkin maksaa jonkin sentin kalustonkin puolesta, eikä nekään varikolla tai talleissaan yleensä ihan jatkuvaa fiestaa vietä. Jollain lailla perverssejä vissiin sit kaikki tyynni.
     
  7. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Koko lajihan perustuu sulaan hulluuteen. Kuskit: Painavat yötä myöten töitä, että saavat rahoja laittaa kalustoa, joka voi pamahtaa ja kaikki alkaa alusta. Toimitsijat: Tekevät(useimmat) työnsä etukäteen, että voivat käyttää vapaapäiviä(lomiaan) kisojen luomiseen. Katsojat: Maksavat siitä, että pääsevät hirvittävään mölinään ja auringon polttamiksi(toivottavasti) Tää on hieno lai.. 8)
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mä vähän epäilen ettei kukaan ainakaan kisoissa ajamis- ja tiimihommissa oleva täällä arvostele ainakaan tarkoituksellisesti niinkään niitä ratahommia oikeesti suorittavia henkilöitä kun kyllähän aina on nähty että ne tekee kyllä yleensä sen minkä saamillaan resursseilla vaan pystyy, useimmiten ihan hyvin ja joskus haasteellisissa tilanteissa jopa liki ihmeitä.
    Eli ainakin mun näkemän ja kokeman mukaan mahdolliset ongelmat kuten jossain keskusteluissa esiintuodut ns. hidastelut sun muut johtunee ihan muusta, järjestön sisäisellä sektorilla kattoen varmastikin paljon ylempänä tehdyistä toimintalinjoista ja päätöksista joiden ehdoilla noi suorittavat toimihenkilöt sit joutuu aina tsemppaamaan oman osuutensa.
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Just niinku bbchevy sano, ainakin itselläni on suuri kunnioitus rivitoimitsijoita kohtaan. Aina kaikki ei ehkä mee nappiin, ihmiset on eirlaisia ja niillä on erilaista perehdytystä ja valmiuttakin, mut yksilön syyks niitä on turha työntää. Noita ihmettelyn aiheita organisatoorisesti kuitenkin aina välillä tulee, ja mun mielestä on tärkeetä että ne nostetaan esiin siinä mielessä et ne tulee tietoon ja voidaan pohtia voisko asioita tehdä jotenkin toisinkin. Epäilen vahvasti et tossa launperin olis luotu erehtymätön ja täydellinen järjestelmä joka ei kaipaa ikinä muutoksia vähien resurssien painopisteisiin. Voin toki olla väärässäkin.
     

Kerro tästä muillekin!