67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tosta tiedottamisesta en sen enempää tiedä, FHRA:n tiedottaja jonka kait olis pitänyt myös tulospalvelua hoitaa oli kuitenkin lauantaina yksin töissä, kuulutustornissa ja ilman tulostietoja ja yhteyksiä. Silloin tietysti kaiken hoitaminen on vähän vaikeeta. Ja henkilökohtaisesti syön mieluummin pieniä kiviä kun olen vapaaehtoisesti missään tekemisissä tiettyjen organisaatiota pyörittävien kanssa, maailmankuvamme ovat kovasti erilaiset. :rotfl: Et jatkossakin on vaan luvassa tätä epävirallisempaa tiedostusta täältä suunnalta.
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    No, hyvä että edes niin :D
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Ilmoittautuneista jäi 15 tulematta paikalle eli kyllä se ison reiän aiheuttaa.
     
  4. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

    Komia raportti taas kerran, eniten näissä tiedonannoissa ihmetyttää informaation määrä, missä välissä ja vaiheessa sie kerkiät tiedostamaan ja sisäistämään kaiken datan :eek:

    Johtuuko se erinomaisesta johdinaineesta vai mistä. 8)
     
  5. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Tuohon käynnin pätkimisongelmaan liittyen:

    onhan (tietysti) moottorin ohjausjärjestelmän signaali/pulssi tms johdot on punottu eli twisted pair? Siis näin:

    [​IMG]

    Tuohan on perusedellytys häiriöttömälle datan siirrolle ainakin nykyautoissa kun kyseessä väylälaitteet. University-tason tietoa minkä verran kierrettä/tuuma pitää olla :rotfl:

    http://ocw.weber.edu/automotive-technol ... ire-repair
     
  6. C-barge

    C-barge Gearhead

    Nonii, nyt ollaan taas askeleen viisaampia, tai tyhmempiä, miten sen nyt ottaa. Eli autolle tehtiin tohon sähköpuoleen vähän uudistuksia, et nyt ei pitäis olla enää hommien sieltä kiinni.

    Lauantaiaamuna klo seittemäks hakunilaan hakemaan rytmiryhmä mukaan, ja traileri perseessä ökyfrunkulla nokka kohti Hyvinkäätä. Tankatakin piti matkalla mut onneks unohtu sujuvasti, ja niin tarvi viel lentokentän portilta lähtee metskaamaan huoltista ja vipin tankki täyteen ysikasia. Varakannuja ei ollut, mut kylhän tankillinen yhteen kisaan piisaa. Varikolle paikka Pötkön vierestä ja leirin pystytys, eli vippi pois trailerilta, kontti tyhjäks, ja "virvoitusjuomat" frunkun kyydistä käytettäviks.

    Leimajonoon kärkkymään, sitä oli jo jonkiverran mut Ismo päästi ystävällisesti Mitsunsa eteen ni selvis siitä sujuvasti. Isolohkoryhmään meidät laittoivat, joten ei kun suorittamaan säätöjä ja odottelemaan kisan alkua. Esisäädöt oli tehty jo tallilla, eli hukkiksiin vaihdettu kevyemmät jouset, radalla sit vaan löysättiiin kaasuvaijeria niin et kaasuläppä aukes about 1/3 verran. Mitään käsitystä et miten se sillä toimis, jaksaisko mennä edes maaliin asti.

    Kalustoa näytti olevan mukavasti ja mikä mukavinta, turha ujous oli jätetty kotiin ja kilparyhmissä hyvä osaanotto. Siit on varmaan viitisen vuotta ellei enemmänkin kun oon viimeks Hyvinkäällä kisoissa käynyt, ja vielä enemmän kun viimeks ajanut. Osa kalustosta oli tuttua, ja osa sitten vähempi tuttua, mieleen jäi mm. Liimataisen Karin kuskaama "musta pötkö" joka kuitenkin koki jo alussa voimansiirtovaurion. Tulee epäilemättä "kyläkisojen" kärkikahinoihin mukaan jatkossa. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3561.jpg

    Kisa alkoi aikataulun mukaisesti klo 11, lajittelu tuttuun tapaan ilman ryhmäjakoja, joten ei kun jonoon. Vuoron koittaessa miettii et mahtaakohan se edes sutia, ja aika vaivalloiseltahan toi vaikutti. Pikkasen helpotti sit ku laitto ykkösen päälle..., pitäisköhän ajaa vähän useemmin? Lähtökierrosrajottaja oli 3000:ssa, vikalla keltasella matkaan ja ei oikeen tienny et oliks vaihde päällä vai ei. Reaktio kuitenkin kohallaan, 0.04 mut pito oli aivan olematon joten ihan rauhallisesti vaan maaliin. Jossain 300 metrin kohdalla sit viel kaasu pohjaan ja suti se sielläkin, aika 11.88/219.

    Hetki taukoo ja seuraava jonotus. Mummolähtö, reaktio 0.04 ja ykkönen luistellen. Kakkosella sit hetken aikaa oli vähän vetoakin kunnes motti taas "sammu" ja veto lakkas, elli ongelmamme eivät suinkaan olleet kaikonneet tehdyillä toimenpiteillä. Aika parani pikkasen 11.47/194. Loppua puuttu, ku ei auto käynyt ni ei sitä vauhtiikaan tule. No, eipä tarvinu varjoo availla.

    Kolmas yritys, ehkä paras lähtö ikinä; 60 jalkaakin 1.94 sekkaa! Ykkönen luistelleen tuttuun tapaan j akakkosella hetki vetoa, 11.14/191. Tässä lähdössä en reaktioita edes yrittänyt kun keskityin saamaan jonkinlaisen lähdön, reaktio 0.48. Päätinkin et eiköhän tää nyt riitä, saatiin testattua mitä haluttiin et auto ei edelleenkään toimi, et josko sit pudotuksiin kokeilemaan et pääsiskö siellä eteenpäin.


    Lajittelun jälkeen taidettiin olla ykkösenä, mut mitään odotuksia ei ollut pudotuksen suhteen. Liimaradan alustasäädöt ei toimi tossa sitte yhtään tollasella liukkaalla lentokentällä, mut ei maksanut vaivaa ruveta niitä muuttelemaankaan. Kaikki oli kiinni lähinnä omista turailuista ja siitä et käykö motti kuinka pitkään.

    Ekalla kierroksella tuli vastan oranssi "43" Charger. Reaktio turhankin varman päälle, 0.56 sekkaa ja perään, sai kiinni ja meni ohi ja sit himmasin, vähän liikaakin ja Chargeri meni ohi mut onneks mulle vasta maalin jälkeen, aika 11.69/174 http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3615.jpg

    Toisella kierroksella vastassa avocamino, reaktio 0.04 ja tuttua kaavaa, ykkönen sutien ja kakkosella hetki vetoo kunnes pelit seis. 11.59/164 riitti kuitenkin voittoon. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3777.jpg

    Semikierroksella sitten vastaan naapuri, eli pötkö, jännän äärellä. Steitsaus suju hyvin ja hävisin jo reaktioissa, peräti 0.003 sekuntia. Mulla 0.026 ja Mikalla 0.023! sit kävikin klassiset, mulla 60 jalkaa jo huonompi 2.02 ja ku toinen menee karkuun ni eihän sitä malta olla painamatta pedaalia vähän syvemmälle, ja sutiihan se. Kakkosella tuntu et viel vois olla vähän toivoo saada kii vaikka silläkin sliirailtiin, mut sit taas motin "blackout" ja pötkö vaivatta finaaliin, aika mulle 11.86/170. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3608.jpg

    Vähän oli epäselvää et ajetaanko kolmostilasta vai ei, ehdotin sitte et josko vaan antais kolmospytyn sille joka semeissä ajo nopeemman ajan ja se kelpas myös semeissä pudonneen Firebirdin kuskillekin. Se olin sitte minä, joten kolmospytyn joutu raahaamaan himaan. Tai no, tallille, ku olihan sitä oltu pitkä päivä lähes virvokkeitta helteessä joten tarvi hieman lähteä tilannetta paikkaamaan.

    Finaalissa olivat vastakkain Laineen Pasin Ranchero jossa uus tehokas 528 motti, sekä Pötkö 451 kuutiotuumaisine motteineen. Lähtö oli tasainen, Pötkö 0.06 paremmalla reaktiolla liikkeelle ja se riitti pitämään takanaan nopeemman ajan ajaneen Rancheron. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3868.jpg

    Tuloksia kun ei ole käytettävissä, niin muiden ryhmien suoritukset on vähän hämärän peitossa. C:ssä meinas olla kovasti huolestuttavasti cevipitoista, kasin joukossa tais olla neljä Vegaa? No, yks niistä oli kyllä Monza. Olihan siel sit yks moparikin, ja se riitti tällä kertaa kun real street tiimi sai vallun työnnettyä kuljetusrekalta line uppiin ajoissa ja rallibensakin otti syttyäkseen. :poff: :poff: Nyströmin Toni vei finaalin nimiinsä, kaikkien suureksi hämmästykseksi siinähän on ihan kuskin ainesta. Finaalissa radalle paluun tehnyttä Stevelleä vastaan tais tulla päivän paras aikakin, jotain 10.7, ja 60 jalkanen 1.7 puolella, kovaa valuuttaa Hyvinkään slaideissa. Vallussa vapari moparin pikkulohko, 355 tilavuudeltaan. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3829.jpg Stevellekin tuntu kirmaavan mukavasti, loppunopeudet päälle 200:n, eli potentiaalia löytyy kun vähän vaan saa pitoa enempi. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3685.jpg
    Kolmas tais olla keltanen Monza?
    http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3891.jpg

    Päivän nopein auto tasi olla musta 2 gen eskortti ja aika 10.4? http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3965.jpg Pudotuskisassa kuitenkin taival loppui ennen finaaleja ja voiton kait vei "keltanen auto" http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3813.jpg

    Pikkuluokassa oli kuplien jäsentenväliset pyttypaikoilla, yks niistä yllättäen voitti. Muista ei oo senkään verran hajua, mut ehdottomasti kisan kohokohtia oli B1:n vedot mopedillaan. Rataennätys jäi tällä kertaa rikkomatta, mut jos kaveri vetää tuolla takapyörällä maaliin päälle 280:n loppunopeudella, ni se annettakoon anteeksi! Kelistä huolimatta tuskin ketään jätti kylmäksi. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_3636.jpg

    Kisan järjestelyt sujuivat hyvin, sisääntulo ja katsastus olivat ainakin meidän saapumisaikaan joustavia ja ripeitä ja kisa alkoi aikataulussaan. Sen enempää mitään asioista tietämättä, ni kaljateltalla olis varmasti tehny sievoisen tilin tänä vuonna, mut johtuko luvista vai jostain muusta et sitä ei nyt ollut. Ajattaminen oli ripeetä, mut ehkä olis pitänyt paremmin tiedottaa se et millaset kaaviot ajetaan pudotuskisoissa. Yleensä on ajettu kasin kaaviot, mutta nyt 16 ja moni varmaan sen takia pakkas kalustonsa jo aika-ajon päätyttyä. Siitä aiheutu et autojen keräys lineuppiin suju tosi hitaasti ja pudotuskisatauko muodostu tosi pitkäks. Mun mielestä myös pudotuskisan tauot kierrosten välillä oli tarpeettoman pitkiä; kyllä katuautolla pitäis pystyy vetää suunnilleen vaikka koko kisa putkeen non-stoppina. Pito on tuolla mitä on, Street slide" nimi on enemmän kuin kohdallaan. Kaikenkaikkiaan kuitenkin korkee arvosana NNC:n toimitsijoille ja riverside cruisersin ajanottotiimin panokselle, tuolla kuten Kiikalassakin on mukava käydä ja tullaan jatkossakin!

    Niijoo, meillä oli incar kamerakin kisassa, kiitos Tsiffelle, ja jahka sieltä saadaan pahimmat kiroilut editoitua niin tulevat varmaan nettiin näytille.

    Meillä vissiin seuraava etappi olis Kamasa, sinne vaihdetaan ainakin uusia antureita mottiin ja kokeillaan toista ruiskuboksia. Nyt toi vika on pakko saada hallintaan ja poistettua, ei oo kovinkaan mielekästä tuolla pötsytellä. Jos ei se nyt tokene, niin sitte viedään katiska ruiskuammattilasten hoiviin ennen seuravaa koitosta joka on...??? EM-kisa jää meidän osalta väliin, jalkamme äänestävät silloin Haapsalun American Beautyn puolesta. :rotfl:
     
  7. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Oli hienoo nähdä ekan kerran vippi tositoimissa, on se häijy laite :) harmi kun pito oli mitä oli niin et voinu päästää isoo voimaa jylläämään, noh pitää tulla kattoon johku liimaradalle 8)
     
  8. nysse1

    nysse1 1st gear

    Piti jäärytellä moottoria et päästään 11s alle ku ei noi ahretutvermeet oikeen näyyttäny siihen pystyvän :rotfl: Paitti tietysti se hieno musta välikoppa escort 10.6s ajalla :D J ps.Upee rapsa taas jykältä(Oliko sopivan kylmiä kaapin virvokkeet) :D
     
  9. merc

    merc Gearhead

    Kieltämättä se Vipin vika lähtö oli aika slipin & slidin... :rotfl:
     
  10. nysse1

    nysse1 1st gear

    No onhan kisan nimikin jotain slidin :D :D
     
  11. merc

    merc Gearhead

    ^Asian ytimessä... :rotfl:
     
  12. nikke97

    nikke97 1st gear

  13. SlantSix

    SlantSix 1st gear

    Hyvin sivuikkunat aukee kun on vauhtia :)
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyllähän se on toisaalta selvä asia et miks real street tiimillä tarvii olla rekka; et mahtuu Helmisen virvokkeet kyytiin ja pysyvät kylminä!
    Meidän kannalta toi tosiaan ajo asiansa paremmin kuin hyvin eli saatiin infoo et vika jatkuu. Eilen yritin saada konetta kii tiedonkeruuta varten, mut ei saanu yhteyttä boksiin.

    Toi pitohomma ei oo sillee yksoikonen, meillä kun toi alusta on säädetty sillee et se ei oo kovin väkivaltanen noilla pitoradoilla. Ne alustasäädöt on semmosii et ne pitää asettaa voiman ja vastuksen mukaan ja tarkotuksena olis painaa pyörää kohti rataa. Tuolla kun ei oo vastusta radasta mistä ponnistaa niin säätöjen pitäis olla paljon agressiivisemmat, ikäänku tehottomammalle autolle tehdyt. Mut ei jaksanut niitä linkkiasetuksia ruveta muuttamaan ku siin on oma hommansa eikä laite muutenkaan oikeen futannut.
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tossa sä oot ihan oikeessa, sen takiahan meillä ja monella muullakin streettitiimillä on niitä busseja että saadaan kaljat kuletettua :rotfl:
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Alustan säädöthän teillä on tussilla piirretty trilerin pohjaan. Siitä vaan muuttamaan pito tai liukkaalle.
    Real Street Car mikä tulee ajamalla paikalle on tietysti ilmastointi. Pysyy juomat kylminä, cool!
     
  17. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Onnittelut Kamasa tools natsien voitosta.
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Henkeä pidätellen tuli nettikamerasta seurattua, että joko VIP laukkaa puhtaasti koko matkan. Ei laukannut - sitkee vika?
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Juu, ei.

    Etukäteen oltiin koitettu helpottaa tilannetta toisenlaisella ruiskuboksin kiinnityksellä, tulapnjohtojen vaihdolla jne. Korjattiin myös jakajan asentoa ja si kun positiivisin odotuksin kohti Alastaroa. Lauantaiaamuna leima, runkokatsastus kuulemma olis vuorossa ja mennyt vanhaksi. No, se jää seuraavaan kisaan mut eihän siinä ku katastaa, ei oo mitään muutettu ja säännöt samoja kun ennenkin. Sitte olikin jo kiire lineuppiin, rengasmittari oli ihan hanurista, mut matkalta tarttu kyytiin Nyströmin pilttuusta mittari joka ei tietenkään tiivistynyt meidän venttiileihin. Onneks Parta-Seppo sitte heilutteli omaa mittariaan houkuttelevasti Buick GN:n vierellä ja saatiin ne line upissa tsekattua, 'toksia!

    Ekassa vedossa ujo burnis ja viivalle, kevyellä kuormalla liikkeelle, kakkonen ja PÄTS; 9.86/167. Keli ja muu kupeksinta jätti sitten lajittelut yhteen vajaaseen kierrokseen lauantain osalta, joten lajittelusijoitukseksi tuli neljäs.

    Edellä kärjessä Priuskan Kimmo joka oli saanut lähtökeulinnan Sun ny'stä hallintaan uudella sinkkuwheeliebarilla ja tulosta syntyi heti 8.97/238! http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_4019.jpg
    Tappituntumalla kakkosena tuli Rajamäen Mikan hieno Buick GN jonka turbiinivika motoparkissa osoittautu aika selkeeks, ja nyt kulku toisella sitten eri luokkaa, 9.05/247. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_4451.jpg
    Kolmas Hiturin Sauli, joka myös paransi otteita hieman motoparkista, 9.47/232! Lehtijousikatuautojen nopein aika lähestyy vääjäämättä, loppunopeus jo tulikin haltuun! http://www.youtube.com/watch?v=ieLD5BukqdI
    Sit oltiin me, ja viidentenä vihreellä 2002 bemarilla ajanut Mäki-Saaren Juha, 10.29/223. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_4386.jpg
    Kuudes Kontion Jukan '65 "usavaltteri" jonka vauriot motoparkista oli saatu korjattua, 10.92/211. Turbovallu ei tällä kertaa ollut tarttunut mopoilijan filmille, joten kuva motiksesta http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_2349.jpg
    7. Seeckin Micke Hyvinkään jäljiltä korjatulla lootalla 10.95/196. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_6172.jpg
    8. Stamblewskin Pauli centrifugaali pikkulohko novalla, 11.59/159. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_6162.jpg
    Yheksäs Uhojuho Esc..Mustangilla, Fordille hyvällä 17.41/87 ajalla. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_4015.jpg
    Stamblewskin Tomi ei lajitteluaikaa kerennyt ajamaan kun eka kierros meni katsastuksessa havaitun puutteen korjaamiseen, mutta päivän päättäneen kuljettajakokouksen lupauksen mukaisesti kaikki pääsivät mukaan pudotuskisaan, joten Tomi lajittelun hännille Chevellellä. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_6174.jpg
    Eka lajittelukierros oli jäänyt kesken parin OL kaksikon jälkeen, joten OL ja SPS aloittaisivat sunnuntaiaamun lajittelukierroksella ja sen jälkeen sitten pudottelemaan.

    Ilmottautumislistassa oli peräti 20 autoa oli niitä varikolla vain kymmenen. No, olipahan tilaa... Oon aiemminkin kritisoinut tota kausi-ilmottautumissysteemiä striittivehkeiden osalta. Tää on amatööritouhua jota jokainen tekee omista lähtökohdistaan hyvin pienillä varoilla ja usein vailla tiimiä sen mukaan kuinka sitä sattuu olemaan milläkin hetkellä käytettävissä. Se vaan ei toimi niin, et perhe jää ilman näkkäriä ja vuokra maksamatta ku isi tai äitee lähtee kisoihin, ja nää asiat usein ratkee vasta ihan kisan kynnyksellä. Kaikkien ilmottautuneiden syytä poisjääntiin ei ole mulla tiedosssa, mutta muutamien kohdalta tiedän ajan loppuneen kesken, kalustoa ei saatu valmiiksi. Ja taispa listassa olla ilmottautuneina nimiä jotka eivät olleet lainkaan ilmottautuneet edes? Tätä asiaa kuulemma puitiin oikeen "seurapiireissäkin", alkais olee sielläkin pikkuhiljaa aika tajuta et striitit ei toimi yhtään sen rationalisemmin kuin kattojärjestökään. Näitä asioita ilmottautumisajankohtien jne osalta on koitettu tuoda tietoon ilman minkäänlaista vastakaikua, ja tällee sit voi käydä. Varmaan sieltäpäinkin on ollut hyvät yhteydet ryhmäedustajiin? No se siitä.

    Pudotuskisaa ajatellen asetelma oli mielenkiintoinen ja kaikki auki. Yks lajittelukierros epäonnistumisineen takas sen, että ei ole oikein mitään kuvaa parien voimasuhteista. Ensimmäisessä parissa vastakkain lajittelun ykkönen, Priuska Datsunilla ja kutonen Kontio vastakkain, lajitteluaikojen perusteella pitäis olla tulos aika selkee. Priuskalla kuitenkin tekninen ongelma ja hyytyy viivalle ja kun Kontio samalla tekee ajan 9.86 on tie toiselle kierrokselle selvä. Mottiin kuitenkin tulee komplikaatiotia ja Kontion kisa jää kesken. Toinen pari Hituri/Stamblewski ja Hituri jatkoon. Jos on meillä ongelmia käynnin kanssa, niin tuntuu niitä olevan Paulillakin, jolla auton potentiaali varmasti jotain aivan toista kunhan saa pelittämään. Kolmannessa Lahtikko ja Yijälä-Räty, eli mitä tahansa voi käydä. Oltiin vaihdettu hukkaportteihin jouset ja ahtopainetta ei ollu just yhtään, tarkotus tsekata ettei vaan mentäis ahtopaineen osalta vahingossakaan lähelle mitään turvarajoja. Ei menty, alku taas normaalin huono ja sitte kakkosella pötsimistä. 9.104/204 riitti kuitenkin tällä kertaa kun Juholla myös ongelmia. http://www.youtube.com/watch?v=V0Dr-9U75wA&feature=plcp Rajamäen Mika pudotti seuraavassa parissa Seeckin Micken Dartin, joka tuskailee motorisäätöjen kanssa. Dynossa varmaan selviäis yks sun toinen juttu, mut oisko se sit enää kivaa? Ja vikana Mäki-Saari nukkui, mut niin teki Stamblewskin Tomikin, joten Mäki-Saaren bemari eteni seuraavalle rundille.

    Kun Kontio joutui luovuttamaan olimme me Hituria vastaan ekassa parissa. Ahtoa oli taas enempi pelissä ja tällä kertaa auto laukkas kohtuullisesti, 8.22/279 mikä tällä kertaa riittii tasasta työtä tehneelle Hiturille. Toisessa mukana olevassa parissa Rajamäki pudotti Mäki-Saaren sekunnin erolla. Semikierros saatiinkin sitten sooloilla, eli vähän ahtoo ja pallot tulessa ja kakkosella taas pätkintää, 9.56. Mika tasasen varmaa ysinollaa omassaan. Finaalista siis odotettavissa trilleriä, ja sitä tulikin. Lahtikko nappas paremmat reaktiot ja sitä kautta voiton huonommalla ajalla, 9.23/204 vs 9.12/246! http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_6393.jpg

    Et näin tällä kertaa, ja tutkimukset jatkuu... seuraava koitos on american beauty tulevana viikonloppuna Haapsalussa. Ihmeitä ei oo aikaa tässä välissä tehdä, mutta yritetään jotain edes, josko tänään ekrekis käydä Patelta hakemaan toisen ruiskuboksin lainaan ni se edesauttais tutkimuksia huomattavsati; joko löytäis vian tai sais taas suljettua yhden epäilyksen pois.
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Voisko se vika olla nimenomaan siinä jakajassa. Äkkiä ajatellen sellainen isompikehäinen jakajankansi ainakin Chevyissä on suositeltava, jottei häiriöitä syntyisi. Itse aion välttää ton ongelman laittamalla 8 Bosh 034 suorasytkäpuolaa.
     

Kerro tästä muillekin!