Sulakkeet paukkuu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja SB 340, 6.7.2012.

  1. SB 340

    SB 340 2nd gear

    -73 Plymouth e-koppanen. Käyntiin sain jo :lol: 5v seissy. Mutta ny paukkuu sulakkeet ja mittarit näyttää mitä sattuu. Koitin tota sähkistä tavata, mutta ei ainakaan heti auennut mulle. Eli amppeerimittari tapissa koko ajan (lataa kumminkin 14v.) mikään muu mittari (lämpö, öljy, polttis ja kierosluku) ei näytä mitään (no kello toimii :-? ). Sulakkeet 1 ja 6 posahtanu. Ja posahtaa uudestaan jos ne vaihtaa.
    Oisko kellään helppiä tähä?
     
  2. SB 340

    SB 340 2nd gear

    No niin nyt mittailtu ristiin ja rastiin. Järki loppuu! Ainut mikä enään tulee mieleen on noi mitä on muutettu: Ei tullut kipinää joten puola uusittiin. Uudessa puolassa lukkee että vastuksen kanssa asennettava. Mutta kun tota vastusta ei ees löydu! Voiko olla niin, että puola on erilainen ku vanha? Onko erilainen puola silloin jos tota etuvastusta ei oo? Auttakee ny, kaljatkin loppuu jo.........
     
  3. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    toi ykkössulake näyttäs menevän jollekin äärivaloille+tuhkakupin valoille ja kutos sulake valoille ja jarruvalolle..mitä se tekee jos otat valokatkasijalta piuhat irti?palaako edelleen sulake.toki myös toi taakse menevä nippu on voinu saada sikaa.ota ne palaneet sulakkeet pois ja mittaa maata vasten lähtöpuolelta kummassa on ohmit melko lähellä nollaa=oikosulku.
     
  4. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Järkiloppuu :mad: No nyt on kaikkee mittailtu. Eli koko mittariston kun irrottaa sulakkeet pysyy ehjänä. Valokatkaisija on irti. Kierroslukumittari-irti. Virrat kun kääntää päälle ja koittaa pihan pätkäällä mittariston rungosta, kipinää lyö. Eli mittariston runkoon tulee + :eek: .
    Laturin mittari kiinni, mutta eihän ton pitäis mittariston runkoon vuotaa? Voiko toi tulla joltain anturilta?
    No huomena taistelu jatkuu, irrotellaan lisää piuhoja ja kokeillaan niin kaun ku sulakkeita riittää.
    Auttakaa viisammat
     
  5. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Huh! Korjaantu!! Kiitos kaikille (riztoreipas :D) Eli elämä opettaa!! Ta
    rkasta omat kytykentäs :eek: Sulake 1: Kello remontissa talven (sain sen toimiin) Kytkennät päin pe...tä. Poltti sulakkeen. Eli ei tarvi maapiuhaa. Sulake 6: Autossa oli tarvike kiekkapuntari, purin sen pois ja korjautin orkkiksen Koivistolla. Ja täytyy sanoo teki hyvää työtä!! Olinpa onnistunut senkin kytkeen väärin :oops: . Eli nyt kaikki toimii ja kasaaminen jatkuu..... Ai niin, pakkivalo ei toimi (manuaali). Ehkä sen nyt saa korjattu. Tarviikos sen toimia katastukseen?
     

Kerro tästä muillekin!