...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Eero, 12.6.2004.

  1. Eero

    Eero 1st gear

    ...
     
  2. JouniK

    JouniK Gearhead

    Veli vuosia sitten teki vastaavan muutoksen. Muistaakseni riitti, että oli Fordilta paperi, jossa todettiin, että auto on tehty vastaamaan 2,6 mallia. Eli jarrut on isommat yms. Käytännössä ukko Fordilla nosti auton nosturilla ylös, katsoi alle ja sanoi, että isoltahan nuo näyttää. Sitten Fordilta saatu lappu kourassa katsastukseen ja leima otteeseen.

    Ai niin lisätään vielä että joudut vaihtamaan muistaakseni etujouset ja jarrukamat joka nurkaan. Veli ei kyllä aikanaan vaihtanut kuin jouset, Fordilla olivat tyytyväisiä 1,6:n jarruhin :wink:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: JouniK 2004-06-12 14:05 ]</font>
     
  3. 0800-Pontiac

    0800-Pontiac 3rd gear

    Eiks kannattais harkita KONETTA siihen Capriin. Kaverin tallisa on Capri 302:lla ja sillon alko Capri kulkee ja on leimattu.
     
  4. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Tiettyhän sellanen kävis jos sen sais nykyjään kilpiin.

    Mutta kannattaa käydä kats.asemalta kysymässä mitä muutoksia haluavat. Tai sitten vaan tehdä swappi ja ajaa leimalle, kyllä se siellä kertoo mitä se haluaa sun tekevän sille ennenkun antaa leimaa.

    Mutta periaatteessa mielestäni 1.6 jarrut riittää, koska ne on ainakin 2.3 V6-malleihin asti käytössä tuon Fordilta saamani lapun mukaan, 2.6:sta ei käsittääkseni ollut ruksattavissakaan kakkoskoppaan enää? Taka-akselin tyyppi on sama, vaihteiston tyyppi sama, etujarrut samat, takajarrut samat.. Eli varmaankin vain jouset ja mahdollisesti vakaajat pitäisi vaihtaa.
     
  5. jouni

    jouni Gearhead

    Se kun ei oo näinä päivinä enää mitenkään helppo homma. Tätäkin asiaa on pähkinöity monessakin topicissa eri foorumeissa.

    Ja jos meinaa tehdä OIKEIN kovakulkuisen pelin, niin sitten pitää turvautua ahdettuun neloskoneeseen... :wink: Sanoi V8-miehet mitä tahansa.
     

Kerro tästä muillekin!