Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. kojo

    kojo Gearhead

    9,5:ssa on ne C klipsit jotka saattaa korkata ja onhan ne rattaat yms pienemmät.

    Duramax silveradoissa on jo 11,5" perä, pensselinpesuaineella toimivissa uudemmissa on sitten ainakin niitä 10,5" versioita, yks sellanen levyjarrullinen lukon kanssa lojuu jouten tuolla tallissa...

    Vanhoissakaan perissä en oo muuten ikinä sellaseen versioon törmänny missä napa ja rumpu olis samaa, kyllä ne aina johonkin suuntaan irtoaa..
    Varaosakataloogitkaan ei tunne sellasta napa+rumpu pakettia vaan aina on erikseen...
     
  2. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    No juu, kyllä ymmärrän että se voi purkaantua mutta tuskimpa paikallaan ollessaan. Rumpu irti ja lattiaa vasten ku paukuttaa ni voihan se purkaantua. Mutta me emme huomanneet kolmeen mieheen ainaskaan tuosta rummusta saumaa vaikka jonku verran kolisteltiin sitä.
     
  3. ponco76

    ponco76 1st gear

  4. vik227

    vik227 Gearhead

    Nyt tarviis taas viisaampien neuvoa kyseessä siis -95 6.5Td 3500 dually

    vetää jostain ilmaa sisäänsä kun yön yli seisoo,suodattimessa reilusti ilmaa kun siirtopumppu päällä avaa suodattimen päältä hanaa.

    ajossa ei mitään oireita ole ilmenny tähän asti,eilen rupes nykimään ja kerran sammu vauhdissa lähti kuitenki pitkällä startilla käyntiin mut SES valo jäi palamaan ja käynti huono.

    nollasin vika koodit ja tänään pelas kylmänä hienosti mut kun lämpenee ja antaa reilummin kenkää nii rupee nykimään ja ampuu välillä putkeen ja SES valo syttyy ja käy karkeasti

    äsken vilkuttelin koodit ulos :

    DTC 17 - High Resolution Circuit Fault
    DTC 18 - Pump Cam Reference Pulse Error
    DTC 35 - Injection Pulse Width Error (Response Time Short)
    DTC 36 - Injection Pulse Width Error (Response Time Long)
    DTC 54 - PCM fuel circuit error

    liittyykö oireet toisiinsa vai onko nämä erillisiä vikoja kun aikaisemmin ei ole ollut muita oireita kun toi ilman ilmestyminen kun seisoo pitenpään,ajossa pelannut moitteetta
     
  5. kojo

    kojo Gearhead

    Korjaa nyt ekana se ilmavaiva, noi kaikki on sellasia koodeja mitkä voi johtua ilmasta..
    Luultavasti se nyt imee ilmaa jostain ennen siirtopumppua..
     
  6. vik227

    vik227 Gearhead

    joo pitää ruveta ettimään ilma vuotoa lähempää tankkia,liitokset siirto pumpusta eteenpäin on jo käyty läpi.

    meinaa ruveta nätisti sanottuna harmittamaan nämä oikut,tässä yksilössä ollu isompaa ja pienempää laittamista melkei koko 5 vuotta mitä toi mulla on ollu,kyseessä kuitenki käyttö peli et sais pelata luotettavasti...
     
  7. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    kyllä, juuri tuollainen. ja kyllähän se rumpu purkaantuu erilleen, jos katsotaan esim. varaosina:
    jarrurumpu 9.5" perä
    jarrurumpu 10.5" perä
     
  8. ice_cold

    ice_cold 1st gear

    missä mä löydän semmosen anturan joka antaa vikakoodin P0722 ???
     
  9. kojo

    kojo Gearhead

    Jakolaatikon takaosasta.
     
  10. ice_cold

    ice_cold 1st gear

    onko se semmonen antura joka helposti menee rikki? auto seissy pari viikkoa ja nyt ilmeni semmonen vika
     
  11. kojo

    kojo Gearhead

    Aika harvoin ne hajoaa.
     
  12. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Harvoin hajoo tosiaan, kannattaa ekaks kokeilla sen putsaamista... Ja sitten kun se menee mykäksi niin ihan kallis palikka, varsinkin kun on kiire :mad:. Nim. kokemusta on...
     
  13. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Mulla ei vielä keränny ilmaa tuolleen yön yli mut ajossa tuntu niinku bensapelissä välil ois jättäny sytyttämättä ja meno hyyty pariin otteeseen jo ennen tankin punarajaa. Kun meno hyyty jo neljännestankil ni sain aikaseks vaihtaa metalliputket kumiletkuihin. Ny on toiminu.
    Fsd:n puolel o jotain kuviiki operaatiost.

    Mulla oli tankki puhdas mut muutamalla on ollu melkoist mujuu tankis.
     
  14. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Kuka tarttis 6.2 dieseli myllyä, toimivaa sellaista? ajettu joku 200tkm.
    Mikä lie markkinahinta tuollaiselle apulaitteineen ja serpentiinihihna apulaitteineen? 1990 pikupin nokalta, penssakoneen tieltä.
    Konees ei oo vikaa, rieseliverossa on ja vähäisessä ajokilometrimäärässä
     
  15. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Ellen ihan erehdy niin eikös ollu niin että jokeri on pelaillu tbi-hommien kanssa vähän enemmänkin? Olisko jääny ehjää imusarjaa ylimäärästä? Mulla ois käyttöä tuohon pikkariin.
     
  16. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Kato yv
     
  17. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    oliskos kellään intoa vaihtaa etupenkki rivi kolmepaikkaseks ja antaa vaihdossa kaks paikkanen penkki rivi tilalle keskikonsolin kera?

    ja olikos ahtopainemittarin letkulle nippa imusarjan kanteen? reikä ja kierteet...?
     
  18. controlli

    controlli 1st gear

    ahtopainemittarin nipan voi tehdä vaikka kupariputken pätkästä
     
  19. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    No juu, mutta paikkana taitaa useimmilla olla tuo imusarjan kansi...
     
  20. gintonicice

    gintonicice 3rd gear

    Minulla on ylimääräisenä boost bolt eli tarkoitukseen tehty pultti, jossa on reikä ja kierteet ja nipalle. Sen saa samalla rahalla, jonka itse siitä maksoin eli 30€ + postit. Auto löysi uuden kodin ja pikkusälää jäi jäljelle. Kuvatus ja tiedot löytyvät www.pmdcable.com.
     

Kerro tästä muillekin!