Us-Parts...?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Deltapete, 9.8.2012.

  1. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Onko kyseisen firman tarkoitus myydä jotakin, kun ei puhelinmyynti näytä toimivan ollenkaan ja keskellä päivää on kahden tunnin ruokatunti?
     
  2. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Itse olen huomannut saman ilmiön joka on jatkunut jo vuosikausia.
     
  3. captainpera

    captainpera 2nd gear

    Vaadin tästä syystä myös kahden tunnin ruokatunnit tästä eteenpäin!
     
  4. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Joo,tuota ihmetelly itekkii,taisimpa viimeks soitella toistakymmentä kertaa ja aina sama naisääni sanoi ,että kaikki puhelinmyyjämme on työn tohinassa.
     
  5. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

    Itse olen yleensä soittanut aamupäivällä tai myöhemmin iltapäivällä keskellä viikkoa niin onhan tuonne yhteyden saanut.

    Alkuviikosta voi varmaankin olla ruuhkaa kun on viikonloppuna harrastettaessa huomattu että jotain tarvittaisi..
     
  6. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Olen ostellut tuolta parikymmentä vuotta tavaraa, mutta nyt ei enää pinna kestä kuunnella naisääntä "Olette soittaneet Us-partsin plääp plääp...."- Mikä liike on sellainen, josta vastataan puhelimeen ja jenkkiautoon löytyy osaa ja tarviketta...?
     
  7. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    ainakin jos turun US-partsiin soittaa, niin se "kaikki on varattu plaaplaaplaa, yritä soittaa myöhemmin plaplaaaaaa"-viesti tulee aina apaut 3sekunnin jälkeen, mutta sitten kun antaa vaan soida sen perään niin joku saattaa vastatakin.
     
  8. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Ahaa, no tää olikin hyvä tieto.
     
  9. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Kuinka monta minuuttia pitää odottaa, siellä ei ole edes mitään "odotus"-ääntä( toki nyt sellaista ei paljon kaipaakkaan...), tietää ainakin , että on linjalla!-Todella tympäisee, kun ei saa palvelua, niin kuin aikoinaan. - Kun sisään pääsi, palveltiin tosi ammatimaisesti ja osat löytyivät, jos oli missään maailmassa enää olemassa.
    -Tietysti firmoilla ei mene nykyään hyvin sen ymmärtää, mutta....Sääli!
     
  10. Substitute

    Substitute Gearhead

    Näitä lukiessa täytyy ihmetellä miten hyvä tuuria minulla näköjään on. Ei ole ollut ongelmia puhelimella perille pääsemisessä kuin muutaman kerran. Jonkin ajan kuluttua kun on soittanut uudelleen, niin on vastattu. Tänään kesti sellaisen puoli minuuttia, ihan ok. odotus.
    Olisi varmaan aika kallista jos aina olisi niin paljon porukkaa puhelinta päivystämässä että jonotusta ei ruuhkahetkinä tulisi.
    Hyvää palvelua olen saanut ja osia löytyy hyvin hyllystä.
     
  11. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Aika harvakseltaan tulee tähän puljuun soiteltua (kun köyhä hankkii suurimman osan osista käytettyinä, sikäli ku mahdollista), mut ainakin roihupellon konttoriin ku soittelee, ni kyllä sieltä aika nopeasti puhelimella läpi pääsee, ja ruokatunnitkin on kyllä kestäny juuri sen verran mitä puhelimessa oleva naisääni on "valehdellut".

    Liekö sit moukan tuuria...? :lol:
     
  12. TomiV

    TomiV 1st gear

    Sähköpostii on tullut ainakin suht nopeesti ain vastaus. Siks en oo vittiny ees ruveta soittelemaan sinne.
     
  13. Rotilas

    Rotilas Gearhead

    Mä olin viime tiistaina roihupellon kioskissa siellä yläkerrassa neuvonpidossa,niin kyllä kaikilla myyjillä oli luuri jatkuvasti korvassa ja kauppa tuntu käyvän.Et tuskin niillä on hirveesti varaa lorvailla.
     
  14. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    - :D :D :D
     
  15. JesseX

    JesseX 1st gear

    Alku kesästä soittelin us partsille. Puhelimeen kyllä vastattiin samantien mutta iskareita ei saanu mittojen perusteella. Ois pitäny tietää merkki ja malli missä kyseisen pituisia iskareita on käytetty.

    Toivottelin hyvät päivänjatkot ja tilailin iskarit toisaalta.
     
  16. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    juu, meilillä hoituu hyvin ja sillä minäkin aina asioin... mutta kerran oli kiire ja aattelin, että nyt luuri käteen ja hoidan asian salamannopeasti... Nooh, parikymmentä minuuttia olin jonossa ja sitten putosin linjoilta. Laitoin samantien meilin ja vastattiin 5 min kuluttua ja homma oli valmis. Eli kyllä meilillä näköjään hoituu joskus nopeammin.
     
  17. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Olit parikymmentä minuuttia jonossa ja oli kiire, on sinulla rautaiset hermot!
     
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Juu pakko myöntää et ite oon niin kärsimätön jannu, et en odota edes kymmentä minuuttia vaikkei olis kiirekään. :eek:

    Ja pätee melkein joka asiaan... :poff:
     
  19. rapis

    rapis 1st gear

    tuonne soitella kannatte :odroll: Jos tietää etes suunnilleen mitä tarvii niin sähköpostilla hoituu jonottamatta. Mulle ainakin on palvelu sitäkautta ollut kiitettävää. Kiitosta vaan Tuomakselle.
     
  20. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Tarkoitukseni ei ollut mollata hyvää yritystä, palvelu on ollut aina hyvää ja asiantuntevaa, kun vain sinne pääsisi ihan puhelimella!
    -Eli kai tuollainen "pullonkaula" voidaan hoitaa?
     

Kerro tästä muillekin!