Rover 3.5 v8, mistä moottoriin osia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Ervin, 26.8.2012.

  1. Ervin

    Ervin 1st gear

    Kertokaas joku mistä saa ostettua roverin kasiin laakerit, m-renkaat, jakopään osat ja tiivisteet, Mielellään suomesta.
    Saa myös tarjota peltisarjoja, jyrkempää nokkaa, jakopäätä ja buickin mäntiä jos sattuu jollain olemaan.
     
  2. KPS

    KPS 3rd gear

  3. Rover v8

    Rover v8 Gearhead

    Älä nyt Suomalaisia koijareita rahoita. Niillä on 100% kate vs brittien hinta.
    Suosittelen v8 tuneria http://www.v8tuner.co.uk/

    Tai jos välttämättä Suomesta haluaa niin (Kysy Harria)
    http://www.kolumbus.fi/laatuvaunu/laatu ... vaunu.html

    Moposport myy nokka-akseleita, mutta kate melkein 100% vs v8 tuner..

    Itse tilaan briteistä suht kaikki osat noihin.. Pakolliset/kiireelliset vain Suomesta mikäli hyllyssä.
     
  4. Ervin

    Ervin 1st gear

    No fiksummaltahan tuo vaikuttais briteistä tilata osat.
    Millaisia toimituskuluja on ollut, onko helppo ostaa ja kuinka nopea toimitus?
     
  5. minorv8

    minorv8 Gearhead

    Komppaan edellistä, toinen putka mistä saa vakiohimmeliä on Rimmer Bros:

    www.rimmerbros.co.uk

    Toimituskulut ovat vaihdelleet vähän kasasta riippuen, muutamasta kympistä ylöspäin. Mutta jos tilaa isomman satsin kerralla niin postikuluineenkin tulee halvemmaksi. Toimitusajat on mulla vaihdelleet viikosta kahteen.

    Olen itse ottanut vuosien varrella paljon Real Steeliltä http://www.realsteel.co.uk/section1.pdf

    Real Steelilta on välillä aika hidasta saada vastausta sähköpostitiedusteluihin. V8tuner myy paljon Real Steelin tavaraa ja muutama punta kalliimmalla.
     
  6. kh65

    kh65 3rd gear

    Millaista moottoria rakennat? Jos teet kierroskonetta, mulla on ylimääräinen nokka Kent Cams M258 (M256?)uusi,mekaaninen ilman nostajia hintaa 100 €.
    p. nollaneljäsataa 411 393
     
  7. Rover v8

    Rover v8 Gearhead

    Yleensä e-maililla postia ja kysellä rahdin hintaa ja osien hintaa. Vastaavat useassa putkassa parin päivän sisällä.

    Just tilasin kaverille täydellisen moottoriremppa paketin, 8x mäntää, kaikki uudet laakerit, kaikki pultit, 2x uutta täydellistä sylinterikantta, kytkinkoppa, jakopää setti yms hiluja.. Rahtia oli paketille erikois vakuutettuna muistaakseni 100-150e.. Extra vakuutus oli n:40e kun kysessä kuiteskin tuhansien eurojen kauppa.

    Puolimoottorille tuli rahtia 120e jokunen vuosi sitten kun tilasin.

    Maksu kannattaa hoitaa visalla. Joko e-mailissa kortin tiedot tai sitten soittamalla, tai jos sivulla on mahdollisuus tehdä nettitilaus niin sitä kautta.
     

Kerro tästä muillekin!