Releitä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja jaketin, 28.8.2012.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

    Mitäs hyviä releitä suosittelette valoille, lämppärille yms. Kuulemma noi bilteman releet ei pidemmän päälle kestä...

    Vinkkejä ja hintoja kaivataan...
     
  2. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    joskus pari-kolme vuotta sitten 240 volvoon kävin ad-varaosasta ostamassa vilkkureleen merkkiä Hella ja hintaa oli 55€ :eek: :poff:

    yks bilteman rele on lisävalot jättäny päälle tässä kuuden vuoden autoilijan uralla että kai niilläkin pärjää
     
  3. Tumi

    Tumi 3rd gear

    2004 alkaen kahteen kulkuneuvoon on tullut valot releytettyä Bilteman releillä ja jokainen rele toimii edelleen.
     
  4. Otto

    Otto Gearhead

    Mä oon kans paiskonut Bilteman ja Moponetin releitä kaikkiin ritsoihin mitä tässä on tullut laiteltua, hyvin on toiminut. Sokkelia oon käyttänyt niissä niin ei tartte miettiä piuhojen paikkoja jos joskus rele hajoaa. No ei o kyllä hajonnut, sitä tässä nyt ootellaan...
     
  5. gudong

    gudong 1st gear

    Voi luoja. Tämä auto Bluetooth taustapeili Kit - GPS, tutkanpaljastin, DVR, langaton kamera on vain 243,00 dollaria, ilmainen toimitus, niin halpaa ja täydellinen: http://u.x2009.net/mp
     
  6. TVS

    TVS 2nd gear

    Kyllä nuo "halpareleet"kin pelaa ihan hyvin, kun vaan hiukan miettii mihin ne asentaa, eli johonkin suhtkoht kuivaan paikkaan missä ei olisi ihan miljoona astetta lämmintä ajaessa.
     

Kerro tästä muillekin!