Onko joku kipannu -70 Challengerin metsähallituksen puolelle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Make_O, 17.6.2004.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kännissä ei pitäisi ajaa, niin ei tarvitsisi juosta poliisikoiria karkuun pitkin metsiä!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kokemuksesta tiedän sanoa. Kävi vähän vastaava tapaus kun sain virrat poikki. Tuon jälkeen olikin vaikeuksia ohjata autoa. Kun oli tehostettu ohjaus.
    Onneksi auto ei mennyt mettään, vaan pysyi moottoritien pientareella kyntäen nurmikkoa.
     
  3. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kerrottakoon vielä ettei mene mahdottomaksi.
    Autolla lähdettiin koeajolle koska laatikko ei ole toiminut kunnolla koskaan ja nyt laitettiin kaikki uusiksi.No hiljaa ajaessa(noin 40km/h)kuljettaja polkas kaasua ja laatikko reakoi nopeasti(mitä toi ei oikein ole tehnyt koskaan)perä irtos lähti hallitsemattomaan luisuun kädet ei ehtinyt mukaan ja sitten mentiin ja vauhtia ei ollut paljon mitään mutta väärässä kulmassa syvään ojaan niin kääntyi kuin hidastetussa elokuvassa katolleen.
    Vaurioita tuli tietysti mutta auto jo melkein purettu katto oikaistu lokasuojat,konepelti ja ovipellit tulolleen ja sivuikkuna.Omistaja kertoili et ensikesänä ajellaan.Henkilövahinkot jäi pieniksi itelle kuhmu ohtaan ja kuskille olkapää kipeeksi.
    NIIN JA VIINAN KANSSA TÄLLÄ TAPAUKSELLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ.
    Pitäisköhän vaihtaa toi allekirjotus.
     
  4. surmanajaja

    surmanajaja 1st gear

    ensi kesäksi kannattaa vaihtaa "firm-feel" ohjaus, tai sitten hankkia nopeammat kädet;D
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    "Vaurioita tuli tietysti mutta auto jo melkein purettu katto oikaistu lokasuojat,konepelti ja ovipellit tulolleen ja sivuikkuna."

    Oho! Eipä siinä kauaa ole mietitty tapahtunutta. Ehkä autosta tulee vielä entistä ehompi!

    Tuli muuten mieleen vanha V8- Magazine jossa oli kannessa keltainen Cuda. jutunteon jälkeen se oli myös vedetty pöpelikköön, Tulikohan se koskaan kuntoon?
     
  6. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Mulle tuli myös se keltanen cuda heti mieleen tästä topicista. Olisi tosiaan kiva tietää tuliko kunntoon?
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuli se, taitaa vieläkin olla samalla omistajalla
     
  8. HEMI

    HEMI 1st gear

    Hyvä juttu että sitä kunnostetaan eikä tollasia ihan pikkukolhuista kyllä paaliksi laiteta toivottavasti kun saatte sen kasaan niin eka koeajo sujuu paremmin :lol:

    Meikäläinen vaihtas mummoni 69 chargeriin jos vain voisin mulla on vissiin aika paha charger kuume ollu jo monta vuotta kaikkihan lääkkeen tietää no eihän tässä kun perintöä odotellessa ja sillä välin yrittäkää olla särkemättä niitä et mä voin sit joskus ostaa sellasen :razz:
     
  9. moppe temppu

    moppe temppu 1st gear

    elikkä toi kipattu charger r/t on v-8 3/2004 lehdessä sivulla 41. tarina kertoo että kaasu hirtti kiinni ja arvaan että silloin on tommosen koneen kanssa tilanne päällä. kuulemma nokan kautta katolleen, tiedä sitten. ikävä juttu kuitenkin.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oliko ´70 Ärteessä tosiaan korin värinen toi "maski" ?
     
  11. moparmaniac

    moparmaniac Gearhead

    Viddu et viduddaa nää "rattimiesten" jeesustelut, "kyllä MINÄ olisin pitänyt auton tiellä" ja blaa blaa... olisin sammuttanut auton salaman nopeasti ym. mutta kertokaapa mitä auton sammuttaminen auttaa jos auto on armottomassa sladissa, niin kyllä se jatkaa siihen suuntaan mihin keula näyttää. Ja sitten kuinka moni osais sammuttaa paniikkitilanteessa auton niin ettei virtalukko mee samalla rattilukko- asentoon?

    Tunkekaa nenänne kissan vidduun sanon minä!
     
  12. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Yhdyn moparmaniacin tekstiin. Täällä taitaa olla 95% väestä niitä "keskivertoa" parempia kuskeja :smile: Itellä hirtti suoralla asfaltti pätkällä kaasu pohjaan ja kyllä siinä sekuntteja vierähti ennen kun tajus mitä tapahtuu ja mitä pitäs tehdä. Saati et hiekalla ja olis tehoo toisin kun mun tapauksessa. Onneks mulla ei ole rattilukkoa...

    _________________
    MoPar or no car


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: 68FuryIII 2004-06-19 01:55 ]</font>
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin, jos ei asu Pornaisissa ja ei ole omaa Chargeria tai Challengeria niin silloin ei ainakaan osaa...
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja jos on vielä tehostettu ohjaus ja kone sammuu niin pitää vielä enemmän kiirettä.
    nimimerkillä Dartilla melkein risteyksessä ojaan kun kone sammu... :smile:
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo kuvitellaan vaikka tilanne jossa ajetaan esim jotain hyvää mutkapätkää.
    Tullaan vaikka loivasta kaarteesta n.200 metrin suoralle ja polkaistaan kaasua oikeen kunnolla, ja saadaan vauhtia vaikka n.180km/h. Mutka lähestyy ja tiedät edellisistä ajokerroista, että nyt kun rupeen jarruttaa niin seuraava mutka pysytään tiellä (pienessä nelipyörä luisussa). Mutta kun nostat jalan kaasulta, kaasu ei tulekkaan mukana. Tässä tilanteessa tuollainen auto jatkaa vielä n.1 sekunnin (= reaktio aika) kiihtymistä, jolloin vauhtia on jo yli 180km/h ja auto on kulkenut n.50m eteenpäin siitä missä normaalisti rupeaisit jarruttamaan. Tässä tilanteessa on ihan sama mitä kuski tekee, tiellä ei auto ainakaan pysy.

    ps. Tämä on kuviteltu tilanne, eikä liity mihinkään edellä mainittuun tilanteeseen.
     
  16. 69 vallu

    69 vallu 3rd gear

  17. jukka63

    jukka63 1st gear

    omat autoni ovat kyllä pysyneet tiellä viime aikoina.asiaa auttaa kun niitä on mennyt muutama kappale pöpelikköön, kehittää kummasti ajo taitoa.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja tämä nimetön voi tunkasta nenän perseeseen. Mitenkään asiaan kuuluvana rupeaa vituttamaan nimettömät rattitaiturit/nenäkkäät epäheterot.

    Toivottavasti näistä kauniista mopseista tehdään vielä autoja! :smile:
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaa olla itsetunnossa parantamisen varaa kun heti aletaan viittaamaan pylly-osastolle jos ei kuulu "Mopar-eliittiin"...
     
  20. HEMI

    HEMI 1st gear

    Eipäs nyt ruvetä täällä alottaa mitää sotaa merkkien välillä tuo auto vs moottoripyörä osasto taitaa olla sulle paljon sopivampi paikka siellä löytyy muita kaltaisiasi joiden kanssa voitte harrastaa tätä hienoa keskustelua :grin:
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!