Amerikan Rauta, uusi lehti?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Manomerkkuri, 25.7.2012.

  1. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    eile soittivat lehestä viimeinkin. totesin vaan et oon jo lukenu ekan numeron ja ukko jo ehtiny tilata.
     
  2. ajuri

    ajuri Gearhead

    Koska seuraava numero?
     
  3. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Jeha, todella jykävä avaimenperä... meni heti käyttöön, tosin ei autoon, mutta tallin avaimeen kuitenkin siis hengessä mukana.
     
  4. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Täällä vielä avaimenperää odotellaan... Alkuun tilasin vain lyhyimmän tilausjakson, mutta avaimenperän myyjätyttö puhelimessa kyllä lupasi mukaan. Vieläkös noita on lähettämättä osalle tilaajista, vai onko vaan mulle jäänyt tulematta?
     
  5. Remu63

    Remu63 1st gear

    Ei ole näkynyt,tänään juuri laittelin postia sinne päin asiasta.
     
  6. G20

    G20 Gearhead

    Ensimmäinen lehti luettu useampaan kertaan kannesta kanteen, seuraavaa numeroa odotellessa. Ja avaimenperä roikkunut jo viikon verran käyttiksen avain nipussa.. 8)
     
  7. Herje

    Herje Double Gearhead

    Eipä oo avaimenperää näkyny. tosin ei minun elämä kaadu semmosen puutteeseen.
     
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Avaimenperä oli muuten mielestäni harvinaisen tyylikäs, noin niin kuin tilaajalahjaks. Meni ton harrasteauton avainnippuun ku sopii siihen parhaiten. 8)

    Niin ja kannattanee laitella viestiä tonne tilaajapalveluun kuten lehdestä sivu-pari aiemmin neuvottiin, mikäli avaimenperää ei oo kuulunu. :wink:
     
  9. Rod&Kustom

    Rod&Kustom 2nd gear

    Herjeä kompaten: Ei ole avainkillutinta näkynyt täälläkään, mutta elo jatkuu siitä huolimatta.
     
  10. 69

    69 Gearhead

    Tänään tuli avaimenperä, ihan hieno ja pakettikin pitää säästää. Mielenkiinnolla odotan seuraavan numeron Duster juttua.
     
  11. Campala

    Campala Gearhead

    Avaimenperästä tälläinen määrä viestejä. Hankkikaa elämä :poff:
     
  12. R/T 222

    R/T 222 1st gear

    ostitteko avaimenperän vai lehden pientä itkua :eek:
     
  13. 69

    69 Gearhead

    Kyl tää on elämän kohokohtia. Amerikanrauta, avain elämään.
     
  14. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Avaimenperä saapu tänään. En ostanut avaimenperää, enkä lehden pientä itkua? Sattu vaan itellä olemaan vieläpä tällä hetkellä avaimenperälle tarvetta, kun on avaimenperät huvenneet. Oon tottunut, että jos jotain luvataan, niin se myös pidetään. Lehden ekasta numerosta ainakin mulle jäi hyvät fiilikset, mielenkiinnolla seuraavaa numeroa odotellaan, koskas se muuten ilmestyy?
     
  15. Herje

    Herje Double Gearhead

    Tänään oli persuus tullu.
    Ennemmin oisin ottanu kylllä seuraavan numeron kun tuon perän :lol:
     
  16. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    voithan sä laittaa sen postimaksun hinnalla tulee mulle, mulla ois perän vaje.
     
  17. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Ostin irtonumeron ja ihan ok aviisi. Kattelen vielä numeron tai pari, ennenkuin päätän tilauksesta.
     
  18. ajuri

    ajuri Gearhead

    Onko koko lehti jo haudattu?
     
  19. A.J.

    A.J. Gearhead

    Ilmestymispäivä on 29.11. kakkosnumerolle, joten mistä huolesi on peräisin?
     
  20. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Montas lehteä on amerikan rautaa ilmestynyt tähän päivään mennessä?

    Ostin yhden ja tykkäsin laadusta, asiallisesti kirjoitettua, hyvät kuvat monipuolisista suunnista ja sopivasti tekstiä sekä kuvia.
     

Kerro tästä muillekin!