Luotettava välittäjä hakusessa USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BigOJS, 18.10.2009.

  1. Edie

    Edie 1st gear

    ebodycab@yahoo.com Kirjoittele tähän osoitteeseen mitä haluat yli 30 vuoden kokemus Californian autoista
     
  2. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Itse voisin suositella Ilmo Johannes Anttonen nimistä kaveria Atlantasta. Auto tuli suomeen sovitusti ja auttoi vielä osien hankinnassa amerikoista. Itse se autoilu täällä suomessa ei alkanut lupaavasti, mutta tiedossa kyllä olikin mitä on ostettu. Kiitokset Ilmolle sinne Atlantaan!

    Johannes, +1 646 286 5105
    ajohan1982(ät)yahoo.com

    Yhteysiedot löytyvät myös tosta tietopaketista-->

    viewtopic.php?f=2&t=131162&hilit=tavaran+tuonti+usa
     
  3. Swinger -71

    Swinger -71 1st gear

    Minä myös suosittelen ehdottomasti Anttosen Johannesta.

    ajohan1982(ät)yahoo.com

    Erittäin pätevä ja luotettava välittäjä.
    Laaja toimialue Atlantasta käsin.

    Erityiskiitos kuuluu edullisten maa- ja merirahtien järjestelystä. Oma autoni löytyi Tennesseen osavaltiosta josta kertyi maarahtiakin yli tuhat mailia.

    Sain sähköpostilla vastaukset kaikkiin kysymyksiin tosi nopeasti rahan vaihdon jälkeenkin ja mm. silloin kun Sandy-myrsky löi kapuloita rattaisiin...!
     
  4. country gt

    country gt 3rd gear

    Tämä yllä oleva varmaan luotettava välittäjä ?
     
  5. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Itse olen suosinut jo monen vuoden ajan Benzboy:ta.
    Kaikki toimii!
     
  6. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    itsekin olen benzboytä käyttänyt, mutta hintaa voisin kritisoida, jos ostan moottoripyörän esim n.200 mailia heidän toimipisteeltä, on minun se järkevämpi rahdata länsirannikolle maahrahtina ja sitäkautta suomeen.
    eli kilpailuttakaa myös näitä toimijoita, ettette maksa turhaan turhasta.

    Benzboy on kyllä luotettava ja toimii!
     
  7. drpete

    drpete 3rd gear

    Olis yksi auto kiikarissa osoitteessa Marlboro, Massachusetts. Oliskohan ketään välittäjää, joka toimisi siinä lähellä? Auto pitäisi ilmeisesti maksaa käteisellä, ja olisi hyvä käydä katsomassa sitä paikan päälläkin, tai muuten varmistaa että se on todellinen.
     
  8. 64c10

    64c10 3rd gear

    Johannes Anttonen Atlanta, Georgia. Autontarkastus, kaupanteko, hintaneuvottelut, yhteydenpito s-postiila ja puhelimitse, osien hankinta,maa ja laivarahdin järjestely, useat valokuvat , video jne.Ensiluokkaista, kohtuuhintaista ja nopeaa palvelua.Voin varauksetta suositella! Sama pätee US-tradingin Jusuun joka hoiti tullaus ym. kuviot ensiluokkaisesti hiukan haasteellisesta suomen huolitsijasta huolimatta. Iso kiitos kummallekkin.
     
  9. drpete

    drpete 3rd gear

    ^ Jep, Johannes ottikin yhteyttä. Vaikuttaa oikein mukavalta kaverilta. Käy tarvittaessa paikan päälläkin, mikä on kyllä hienoa. Paikka on näillä näkymin täytetty :)
     
  10. GMies

    GMies Gearhead

    Fleetwood Coupe, North Carolin:sta rantautui Suomeen ja asian hoiteli Panu Virtanen ( Cambria Global Logistics, LLC, GA )ystävällisellä ammattitaidolla moitteettomasti, kuten aina ennenkin. Ei hintavedätyksiä, ei yhteydenpito-ongelmia, ei kuljetusvaurioita, eikä osien katoamisia.

    http://www.cambriaenterprises.com/index ... age406.htm
     
  11. z 900

    z 900 Gearhead

  12. Fleetline

    Fleetline Gearhead

  13. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Olisi yksi auto kiikarissa tuolla Washingtonin osavaltiossa, kuka välittäjä toimii siellä alueella ja lähteekö sieltä ylipäätään kontteja Suomeen. Toi maarahti kun maksaa varmaan noin tonnin Kaliforniaan sieltä.
     
  14. Milestone

    Milestone Gearhead


    Naapurista Oregonista maaveto Oaklandiin maksoi muutama viikko sitten
    500 taalaa. Maarahti kuitenkin vaan yksi osa koko ruljanssia hintoineen.
    Itse annan paljon arvoa esim informaatiolle (sähköposti, trackeri)
    ja sille, että kamppeet tulee aikataulussaan ( paljon VR:ää paremmin),
    nämä tietysti kokonaishinnan lisäksi. Kervinen on hoitanut ainakin mulle
    autot mallikkaasti lännestä.
     
  15. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Kyllä mullakin on pelannut homma tuolla Halmari/Finn-Us osastolla erittäin hyvin. Kenelle sulla meni tuonne Oaklandiin? Paljonko sieltä kulut Suomeen?
     
  16. JariV

    JariV 2nd gear

    Halmari on mulle hoitanut useamman auton tänne. Samoin Bremerin Ykä. Ei muuta kuin erittäin hyvää sanottavaa heistä. Casagranden kautta on myös tullut pari laitosta ja Markoa voin helposti suositella myös.
     
  17. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Newton, New Hampshire, United States

    oliskos tuossa lähellä jonkun terminaalia , moottoripyörä kyseessä...
    n.1000mailia charlestoniin...
     
  18. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Koittakka lukea aikasempia topikkeja prkl!Cambria ja panu virtanen muummuassa vuosia hoitanu ympäri usaa autoja ym suomeen.Koittakaa lukea :wc:
     
  19. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    No jonkunverran tullu luettua, ja kai saatana määkin sen sieltä saan järjestettyä ilman välittäjääkin heidän terminaaleihin, kyse olikin siitä onko siinä lähellä joku, todennäköisesti olen panuun yhteydessä tai rahtautan sen Losiin.
    anteeks nyt ,et kysyin :(
     
  20. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Johannes Anttosta suosittelen, mulle tuli häneltä auto ja kaikki oli
    miten pitikin homma hoitui häneltä kiitettävästi ihan loppuun asti.
     

Kerro tästä muillekin!