Ongelma 6.2D

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jarona, 1.12.2012.

  1. jarona

    jarona Gearhead

    Vaihdoin jakopään ketjun, säädin ajoitusta millin aikaisemmalle,
    Säädin syöttöä 1/8 kiekkaa tiukemmalle, poistin imuäänivaimentimen,
    tein keulasta imevän 4" röörin imusarjaan, jyrsin poies
    egr-venttiilin istukan imusarjasta ja tulppasin sen palalla rautaa.
    Nysse kulkee kuin viimeistä päivää, osaattako sanoa onko se kuinka lähellä? :eek:
     
  2. vesaku

    vesaku 3rd gear

    Eikös se ole 12.12.2012 se viimeinen päivä :lol:
     
  3. sbf

    sbf Gearhead

    Mielipide on vain omani eikä mitään faktaa ole sen tueksi.
    Mutta välttämättä uudella jakoketjulla ei kannattaisi säätää pumppua tehtaan merkkiä aikaisemmalle.
    strobolla sen toki voisi katsoa ihan kohdalleen.
     
  4. paja1

    paja1 Double Gearhead

    meinaatko että tampereen bussit lopettavat ajamisen tuolloin?
     

Kerro tästä muillekin!