Amerikan Rauta, uusi lehti?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Manomerkkuri, 25.7.2012.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Ainakin Järvenpään Prisman myyntihyllystä löytyi niin ensimmäinen kuin toinenkin numero. Varmasti on isoimmissa myyntipisteissä. Rautakirjat on kanssa varmoja paikkoja etsiä, niissä on yleensä hyvät lehtivalikoimat.
     
  2. stangrider

    stangrider Gearhead

    Moni tätä uusinta numeroa "tarkasti" lukeva, huomaa sivulla 25, pettymyksekseen nimettömässä selvästi kiiltävän metalliesineen..
     
  3. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Mutta sehän on vaan hidaste.
     
  4. laukkanen

    laukkanen 2nd gear

    Hyvä numero taassiisa tuli ostettua!
     
  5. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Lehti sinänsä vaikuttaa mielenkiintoiselta, mut niin sen täytyykin kun on uusi.
    Aika näyttää miten käy jatkossa, eli uusi lehmä lypsää aina paremmin.
    Ennemmin esiteltyjä autoja näyttää olevan muutamia tässäkin lehdessä, mutta suotakoon se, kun paljon on muutakin.
    Ostan jatkossakin vaikka vielä en oo saanukaan vastausta klassikot lehden tilauksen lopetuksesta. :wc:
     
  6. slantman

    slantman 3rd gear

    Ei sieltä mitään vastausta tullut, lehti kyllä lakkasi tulemasta.. näin ainakin mulla
     
  7. ajuri

    ajuri Gearhead

    Hyvä oli uusi numero, tyttöjä ois voinut olla enemmän:)
     
  8. jusku1

    jusku1 3rd gear

    ERITTÄIN HYVÄ LEHTI!
    Tyttöjä lisää joo, ja hieman tasokkaampaa HD-kalustoa. Kiitos.

    Siirtyisin muuten tilaajaksi mutta posteljoonilla on tapana sabotoida postit (mm. jättää postilaatikon kansi auki vesisateessa), joten pakko ostaa irtonumeroina.
    En jaksa tapella Itellan kanssa, myönnän tappioni :-(
     
  9. max

    max Double Gearhead

    Paras auto em.aviisissa oli 2d Chevelle 300 -65.Se oli eniten elossa.
     
  10. Street Freak

    Street Freak 1st gear

    eihän tuota Erosen poikaa nyt ihan Kimin veroiseksi kirjoittajaksi voi verrata mutta on se silti mukavaa kun pääkirjoituksissakin on jotain järkeä.ainakin verrattuna nimeltä mainitsemattomien "Marjo Fyrkkasen" ja "Merimiehen" ympäripyöreisiin itsestäänselvyys lässytyksiin.
     
  11. sevrolet

    sevrolet 1st gear

    Pistä palautusjousi.
     
  12. Rod&Kustom

    Rod&Kustom 2nd gear

    Mukavaa havaita, että toimittajat tekevät lehteään "itselle", kuten aikoinaan V8-Magazinen perustajakaartikin teki. Silloin lehdessä oli mielenkiintoisia kotimaisia juttuja ja sopivan kotikutoista kalustoa esillä. Joku tietenkin voi komentoida, että autot eivät olleet tarpeeksi hienoja lehteen, mutta mä tykkään, kun kaikki ei ole ihan täysin hiplattuja. Mukaan mahtuu aina ei itselle niin kiinnostavia kapineita (ilmapussitetut 30-sarjan renkailla ja traktorikokoluokan vanteilla varustetut kaikki)ja lehden sivuille vähän liian paskaisia, (uusimmassa ollut H-D) mutta joku tykkää niistäkin ja kaikille lienee kuitenkin mukavasti niitä kiinnostaviakin juttuja. Toki mukavaa nähdä myös todella viimeisen päälle upeasti duunattuja laitteita mukana. Lähinnä kyllästyttää nimeltä mainitsemattomassa alan julkaisussa esiintynyt jenkeistä tuotettu valmis aineisto, jota voi halutessaan katsella vaikka HRM:sta. Vaikka myös itse naiskauneudesta pidänkin, niin itse arvostaisin eniten autolehteä autolehtenä ilman lisukkeita. Halutessaanhan niitä tyttösiä voi tsiigata niistä ylähyllyiltä löytyvistä "harrastelehdistä". Mut ihan ok näinkin.
     
  13. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Omista ryyppyreissuistakin kerrottiin. No mitäs sitte ku ne loppuu, eli kaikki omat on kerrottu?
     
  14. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Tehdään kuten naisjuttujen kanssa; Kerrotaan kaikki kavereiden valehtelemat jutut omina.
     
  15. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Hyvä lehti,kannatti tilata. Pesee mennen tullen kilpailijansa. Mulle ei ole tullut tätä ennen yhtäkään alan lehteä sen jälkeen kun V8:ssa omistajat vaihtui.Paitsi Primer heti ekasta numerosta lähtien. Sitä en kuitenkaan suoraan laskisi kilpailijaksi,koska se on puhtaasti keskittynyt korkeakulttuuriin. Ja hyvä niin.

    Kyllähän V8:ssa on vieläkin yleensä joku helmijuttu kuvineen mukana,mutta ne ei valitettavasti jaksa kantaa niin hyvin loppu lehteä pöljine pääkirjoituksineen,että sitä tilaisin.

    Eronen & co:lle tsemppiä ja toivottavasti linja pitää 8)
     
  16. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Tykkää! Siinä on The prätkä eikä tosiaan mikkää kromihimmeli!! 8)
    Ja se rodi, Herstin T-birdi, Zil, Monte Carlo, Baby Linc on kans just sitä mitä tykkään katella. Mulle mielenkiintosta kalustoo siis löytyy.

    Sammoo mieltä joka asiasta.
     
  17. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Osa kuvista vähän turhan pieniä vaikka näkö onkin tallella...joo ja tissejä lisää!
     
  18. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Olen luovuttanut.
    Jos joku sellasen mulle laittaa niin kiitos ja ylistys.
    Mut voi vittu ku joku ammattikunta pilataan yhden pöpipään takia :wc:
    No, saahan sen lehden kipsaltakin.

    Pikku-Kalle kirjoitteli et ei kromihimmelipyöriä.
    Tähän vaan, et "yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta", luin itekin tuon "13 tusinassa" HD-artikkelin mut itse pyörä ei säväyttänyt yhtään, ei mitään uutta, ei mitään selkeää teemaa tms.
    Tämä on puhtaasti oma mielipide, ei herneitä kellekään. :wink:

    ERITTÄIN HYVÄ LEHTI!!!
     
  19. raggar

    raggar Gearhead

    Kyllä kannatti tilata, piristävä poikkeus kotimaan harrastelehdissä.

    Monipuolista kalustoa, kaikki ei ole tosiaankaan isolla rahalla rakennettuja tai joka nippeliltä muutettuja. Jutuista ja autoista/prätkistä huomaa että ne on tehty itselle.

    Eikä haittaa vaikka joku laite on esitelty aikaisemmin toisessa julkaisussa, eri kirjoittajat tekee eritavalla jutut.
    Kuvatkin on suurimmaksi osaksi paljon parempaa tasoa kuin monilla kilpailijoilla.

    Uskoisin että tämä lehti menestyy pitkään, vaikka edellä mainittu "Merimies" tämän topikin alkupäässä taisi vähän sitä epäillä.
     
  20. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Mää oonki tämmöne muotiteinipelle ku aina oon tykänny lintta-rotta-patina -tyylisistä laitoksista.. :lol: Eikä iske esim amerikan hajapusat missä on 20" kromivanteet jatketulla haarukalla, kaikki kromia paitsi super-erikoismaalaus.

    E: Nii ja muutenni noi old school-jutut on Koolempaa. 8)
     

Kerro tästä muillekin!