Loimaan laatuauton Aspen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja onbuicks, 7.12.2012.

  1. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Onko kukaan paikallisista käynyt tutkimassa autoa ja osaisi kertoa kunnosta objektiivisesti? Voisi säästyä turhalta ostomatkalta...
    Kiitos etukäteen.
     
  2. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Kerran oon ajanu ohi sen verran et näin hintalapun. Se jo yksin riitti tappamaan mielenkiinnon.
     
  3. grantorino

    grantorino Gearhead

    Sekaiselta vaikuttaa museorekisteröidyksi Aspeniksi, näkyy olevan -79 vuosimallin aspenin pölykapselit pyörissä, Dodge teksti on konepellissä väärällä puolella ja konepelliin on laitettu SE-merkki vaikka auto muuten näkyy olevan mallia custom. Kyllä ne kaikki menee näköjän läpi museotarkastuksesta. Vaikuttaa kyllä muuten siistiltä Dodgelta.
     
  4. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    ohimennen vilkaistuna näytti siistiltä ja ehjältä.
    alkuperäisyydestä/museokunnosta en osaa sanoa kun ei itseäni juurikaan asia kiinnosta.
     
  5. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Muistatteko katsoneenne sisälle, oliko normi automaatti vai manuaali kun ilmoituksessa mainitaan manuaaliksi.
     
  6. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    ei tullut sisälle kurkattua..
     
  7. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Kyseisestä yksilöstä en tiiä mutta..

    "...depending on the year; this gave it more power with good fuel economy.

    Available transmissions included the A230 3 speed (Slant Six only), the A833 4 speed overdrive (Slant Six and 318-2 only), and the A904 and A998/999 Torqueflite 3 speed automatics. These were coupled..."
     
  8. Gp64

    Gp64 3rd gear

    Olen omistanu Aspenin pari vuotta sitten ja auto on todella hienossa ja hyvässä kunnossa.
     
  9. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Kiitos kaikille avusta. Kävin tänään katsomassa Aspenia illansuussa enkä päätynyt kauppoihin. Olimme sopineet liikkeen kanssa valmiin vaihtokaupan, mikäli autot olisivat molemmille mieluisia. Minun tarjoamani 2000-luvun käyttöauto kelpasi kyllä, mutta en innostunut Aspenista. Yllätyin taas, kuinka paljon kuvat valehtelevat. Petyin ovenvälien runsaaseen rokonarpisuuteen, maalipinnan kauhtuneeseen yleisilmeeseen, tuuman massakerroksella varustettuun pohjaan sekä ihmeelliseen, suureen välykseen vaihdetta kytkettäessä. Museopaperit olivat asialliset ja SAHK:n leimoilla varustetut. Etsintä jatkuu.
     
  10. Gp64

    Gp64 3rd gear

    No jopas on sit kahdessa vuodessa menny huonoon kuntoon! Pohja tosiaan on joskus kauan sitten massattu ja minä en ainakaan siitä löytäny yhtään ruoste kohtaa sillon ku auto minulla oli. Aspeni oli seisonu tallissa N:20 vuotta ajamattomana ennen ku ostin sen. Maalipinta oli sillon jo kyl kauhtunu mutta myllyttämällä ja kunnon vahalla muuttu. Mut väri oli sellanen et jos vähänkin liukkarilla pesi ni meni sameeks.
     
  11. Ahis

    Ahis Gearhead

    Mul olis 80 SE aspen mr-kilpisenä, millasta vaihdokkia tarjosit tuohon loimaan autoon?
     

Kerro tästä muillekin!