Kaasupullojen täyttöä Kangasalla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Ilari, 10.1.2012.

  1. Ilari

    Ilari Gearhead

    Kangasalla olisi kuulemma firma joka täyttää kaasupulloja. Tietääkö joku mikä firma? Mulla olisi Agan asetyleeni-puteli joka pitäis saada täyteen. Kuulemani mukaan Woikoski ei täytä Agan pulloja?
     
  2. Ilari

    Ilari Gearhead

    Itse itselleni vastaten IK-Asennus Iivonen Ari Tmi tekee noita täyttöjä Kangasalla. Google
     
  3. CTS

    CTS Gearhead

    Taas tuli todistetuksi, että Overdriveltä löydät vastaukset kysymyksiisi!
     
  4. Ck

    Ck Gearhead

    Oma seoskaasupullo kävi juuri tuolla. Oli nopea ja hintakin edullinen!
     
  5. Ilari

    Ilari Gearhead

    Jep, kuulemma tarkastuksineen ja täyttöineen 200 euroa isolta pullolta. Happi olis puolet siitä.
     
  6. timo.h

    timo.h Gearhead

    IK-asennus täyttää pullot jopa odottaessa. Itselläni hiilidioksiidin täyttö ollut noin viiden minuutin juttu. Suosittelen.
     
  7. Lassi

    Lassi Gearhead

    Missäs muualla Tampereen lähistöllä, kun tämä paja ei ole kun neljään auki?
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Pistä kaveri asialle jos et ite kerkiä?
     
  9. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Tamrex Lietelahdessa täyttää ainaki hiilidioksidipulloja. On muistaakseni viiteen asti auki
     
  10. timo.h

    timo.h Gearhead

    IK-asennuksen omistaja on täyttänyt pulloni neljän jälkeen kun oon puhelimessa sopinut.
     
  11. 95Sub

    95Sub 2nd gear

  12. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Kävin myös tänään IH- Asennuksessa tänään täyttämässä co2 pullon.
    Leppoisan ystävällinen palvelu ja pullon täyttö tapahtui saman tien. En ollut varannut/ilmoittanut mitään etukäteen tms.

    Voinpa siis suositella!
     

Kerro tästä muillekin!