BMW -itsetuntoa uutisen välityksellä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Puutera, 3.1.2013.

  1. nixon

    nixon 3rd gear

    Kyllä tollaselle peruskiilaajasikailijalle riittää lievä kaistanvaihdonesto, kunhan muistat lyödä ne xenonit vaikka vasaralla paskaksi ennen kuin lähdet liikenteeseen.
     
  2. mga-tomi

    mga-tomi 3rd gear

    mga-tomi 14.01.2013 09:31 (Re: BMW -itsetuntoa uutisen välityksellä)
    Satunnainen kävijäjostain, Rekisteröitynyt: 16.01.2006 16:23, Viestit: 118

    Kysyisin ennakkokostamisen periaatteesta. Liittyy löyhästi tähän törkeästi ajavien saksalaismerkkisten autojen ajajien aiheeseen.

    Onko oikein liikenteessä "kouluttaa" kanssa-autoilijaa, jos hän aivan selvästi aikoo kohta kiilata minut? Riittääkö pelkkä kaistanvaidon estäminen vai pitääkö pussittaa vastustaja? Kysyy epätietoinen Audi led-xenon-quattro-kuljettaja, joka on erittäin huolestunut katu-uskottavuudestaan.
    MGA 1600 -60 (supercharged), Fiat 850 Spider -67, Renault Dauphine Gordini -64, NSU Printz 1000 -64, Norster 600R -11.
    Muokkaa Vastaa lainaten Ilmianna
    nixon 14.01.2013 10:18 (Re: BMW -itsetuntoa uutisen välityksellä)
    Vakiokävijä, Esbå, Rekisteröitynyt: 12.08.2005 14:40, Viestit: 808

    Kyllä tollaselle peruskiilaajasikailijalle riittää lievä kaistanvaihdonesto, kunhan muistat lyödä ne xenonit vaikka vasaralla paskaksi ennen kuin lähdet liikenteeseen.
    ostetaan Monacojuttuja
    sikakallis '79 vaniprojekti(myös vaihto mieluiten osiin)

    huumorilinjalla jatkaen...

    jos haluan vaihtaa kaistaa uudella led-xenon-quattro-suv:lla, niin se on tosi vaikeaa.

    jos olen liikenteessä vanhalla MB perus-dieselillä, niin tilaa löytyy.

    ennakkoluuloista ei varmaankaan ole kyse....
     
  3. saresks

    saresks Gearhead

    ...mutta sympatioista kyllä. Se vanha mese siinä savuttamassa ei ole uhka sille, mitä itse haluaa edustaa, vaan se parantaa efektiä ja tuo mukavan olon.
    Tällä kaikella on perusta epävarmuudessa oman identiteetin ja olemassaolon peruskysymysten välillä - eli minän kuolema uhkaa, jos ei olekaan sitä, mitä on päättänyt olla.

    Autoista on tehty aivan liian vähän sosiopsykologisia tutkimuksia - kunhan eivät minua ala tutkimaan.
     
  4. vuutainen

    vuutainen 1st gear



    häh nyt mä en tajuu mikä nois ledeissä on niin kauheeta ??
    itellä on led audi 8) mut on myös jenkissä ledit :D
    oonks mää nyt sit tupla kusipää :poff:
    niin ja en oo kaahari vaan katselen ku muilla on kiire.
     
  5. ari vw

    ari vw Gearhead

    Mistäs tiesitte volk-arin olevan ihan hylkeen näkönen? ne lilluvat jenkkilotjapaskat pitää ohittaa reippaasti ja aikailematta, eihän ne pysy hallinnassa edes suoralla tiellä...
     
  6. pantera

    pantera Double Gearhead

    Ledit on niin ihq 8)
    Just tilasin repullisen ledejä SAUNAAN :rotfl:
    Ja tähtitaivas kuituvalot, niitä ei taida olla audeissa.... vielä...
    kädiläkissä'hän ne on ollu jo lokasuojien päällä merkkivaloina 30 vuotta :poff:
     
  7. tsbmw

    tsbmw 1st gear

    Hyvintehtyjä tyylikkäitä baijerilaisia ja jenkkejä, Itaaloja ja brittiläisiä, sehän on laatua.
    Nykyisin suurin osa autoista on tunnelmassa mitäänsanomattomia saippualaatikoita.
    Ei bimmeristit niin kovin kaukana jenkkifaneista tai pikku-urheiluautointoilijoista ole.
    Pääasia kun joku vielä koittaa pitää jotain tasoa yllä jossain asiassa Suomessa!
     
  8. MudMax

    MudMax Gearhead

    Rinkeliskodan kulmiin väännellyt jouluvalonauhat ovat vaan susirumat :wc:
     
  9. f34

    f34 Double Gearhead

    Musta ne Audin ledit on aikas komeet, kateeksi käy. Mulla on -34 ford, -60 buick, bemari ja rellu, niin ja 565-valmet, niissä on aika vähän ledejä. Valmetissa olis kivat noi ledit, taidan laittaa, ehkä fordiinkin. Buickiin en laita, ei sovi tyyliin.
     
  10. nixon

    nixon 3rd gear

    Ajattelin laittaa Monacoon ledit mittarivaloiksi. Samalla ku putsaan ne keltaisesta sitten joskus.
    Audissa ne näyttää hölmöiltä, mutta eivät vituta niinku sokaisevaa mallia olevat xenonit tekee.
     
  11. f34

    f34 Double Gearhead

    Toisessa topicissa on uuden corveten c7 kuvat, mutta varokaa, siin taitaa olla ledit ja xenonit. Meidän jenkkiharrastajien kannattaa nyt yhdessä boikoitoida, eikä ostaa yhtään uutta corvettea tänne suomeen. Niin kyllä varmasti tajuaa amerikassa laittaa seuraavaan malliin hehkulankapolttimot.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Oikeestaan aika harvoin noi Bemarit tuolla liikenteessä ohittelee. Itse yleensä ajan mittarin mukaan 5-10 km ylinopeutta ja yleisimmät ohittajat lähes kaikilla rajoitusalueilla on taksit ja pakut merkkiin katsomatta.
     
  13. hlappis

    hlappis Gearhead

  14. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead


    Ei millään pahalla ,mut ku lainailette tekstejä ,ni kattokaa ny jumalauta ,et menee oikein, tässähän menee herne nenään alta aikayksikön :odroll: minä en ole tuota ylläolevaa lainausta kirjoittanut, vaan olen ledifani :D
     
  15. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    selkärangaton...again..
     
  16. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Sarvikuonokas
     
  17. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    norsupilambmw
     
  18. rane58

    rane58 Double Gearhead

  19. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Kaljupäinen käppänä joka jääny amisteinien tasolle... Pois alta minä tulen, minua vaivaa prostatta ja impotenssi. :(
     
  20. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

Kerro tästä muillekin!