Chevy C1500- lukko vai ei?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Wanaja73, 18.1.2013.

  1. Wanaja73

    Wanaja73 3rd gear

    Moi!

    Pätkiikö muistini, kun muistelen, että C1500 tulivat uutena Suomeen automaattisesti lukolla, kun koneena oli 350TBI? Tarttis tietää. Kiitoksia etukäteen.
     
  2. SportVan-75

    SportVan-75 3rd gear

    Eiköhän tuo riipu maahantuojasta ja vuosimallista 1960->.

    Ei ainakaan siinä (gen4) -89 Sportsidessä ollu lukkoa jonka hain Texasista (porsaanreikä).

    Tuolla Wikissä puhutaan kyllä lukoista, mutta ei taida olla C-malleihin (2WD) mitään yleispätevää lukko-sääntöä.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_C/K


     
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Hanskalokeron pohjalla pitäisi olla tarra jossa on auton RPO koodit, katso onko siellä G80 = luistonrajoitin, varsinaista lukkoahan näissä ei edes ole...vieressä on perävälityksen koodi, esim GT4.

    RPO koodi avaimia löytyy Google:lla.
     
  4. Wanaja73

    Wanaja73 3rd gear

    Joo, ei auttanut kuin soittaa autojaan kauppaaville ja kysyä hansikaslokeron koodit. Kiitoksia.
     
  5. kunnes

    kunnes 2nd gear

    ei niissä ole lukkoa. Mistäs sitte saa tietä perävalityksen jos tota tarraa ei ole enää?
     

Kerro tästä muillekin!