Car-Koivisto tänään Helsingin Sanomissa !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BRAKE DRUM, 21.1.2013.

  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Hieno tarina.
    Hatunnosto yrittäjäpariskunnalle, joskaan stetsonia ei ole päässä just nyt täälläkään.
     
  3. rb

    rb Double Gearhead

    Hyvä kirjoitus hesarilta.

    Ja Kari; Koskaan ei ole nähty, mutta autokauppojakin ollaan tehty.

    Puhelimessa moneen kertaan setvitty varaosa tarpeita ja aina mitä se on luvannut, on muös pitänyt.

    Se on hieno piirre pohjanmaalaisissa..
     
  4. Hieno juttu!

    Hyvä Kari ,ja terveisiä täältä eteläkarjalasta!
     
  5. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Täällä hiukan toisenmoisia kokemuksia,siis huonoja.
     
  6. rb

    rb Double Gearhead

    Puhun nyt ihan omasta puolestani mut mä luulen, että monille meille vanhan liiton äijille toi sähköposti ei oikein maistu.

    Meillä firman postit menee daamin osoitteeseen ja sillä ne tulee hoidettua, mut oma henk-kohtainen tulee katsottua muutaman kerran vuodessa ja tyhjennettyä sieltä roskapostit.

    Siis ainakin mun tapauksessa aina kannattaa soittaa, niin saa asiat siinä samantien selviksi...
     
  7. bdr529

    bdr529 1st gear

    Jos pyörittää liiketoimintaa ja se toimii ihan hyvin ilman sähköpostia, mikäs siinä. Mutta silloin kannattaa olla pistämättä mihinkään hakemistoon, mainokseen tai nettisivulle esille sitä osoitetta jota ei aiokaan lukea. Joku potentiaalinen asiakas kuitenkin tulee kokeilleeksi sitä ja sitten alkaa levittää sanaa huonosta palvelusta kun ei saakaan vastausta.
     
  8. idiot

    idiot Gearhead

    tää taunushan tuli luokkakaverille 8)
     
  9. kapa

    kapa 3rd gear

    mä kävin hakemassa Karilta kotoa sen mulle toimittamat pikkukikkareet ja vaikka itse olen mielestäni "vanhan liiton äijä" niin kyllä se hämmensi kun ensimmäisenä sai kutsun kahvipöytään. Tarinaa reissuilta oli mukava kuunnella. Kyselyihin Kari on vastannut aina, mutta kannattanee huomata, että yrittäjällä on muutakin tekemistä kuin vastailla sähköposteihin eli jos kiire on niin puhelin kouraan.
    mukavaa luettavaa oli toi juttu.
     
  10. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kannattaa melkein silloin jo mainita siinä sähköpostiosoitteen vieressä, että sähköpostiin ei välttämättä vastata edes viikoittain.

    Itse kun työnpuolesta sähköpostilla asiat pääpiirteissään hoidetaan ja valtion sekä kuntien ohjeistuksessa tai hallintolaissahan se jo on, että työnantajan tarjoamia viestintäkeinoja pitää käyttää ja jos sähköpostilla asiakas ottaa yhteyttä, niin siihen pitää reagoida samaten, puhelimeen on vastattava. Ei saa jättää huomiotta.
    Tältä pohjalta noiden firmojen käytäntö laitta s-postiosoite yhteystietoihin mutta siihen ei sitten reagoida, on vähän erikoinen.

    Mutta tämä yleisellä tasolla, en kritisoi ketjussa käsiteltyä firmaa.

    No sen verran vielä sähköpostiviestittelyyn, että tässä pari viikkoa sitten yritin saada eräästä firmasta kiinni henkilöä ja soitin niihin kahteen yhteystietosivulla olevaan puhelinnumeroon, eivät vastaa. No oli siellä sähköpostikin ja ajattelin ensin, että turha taitaa olla siihenkään laittaa kun ei numerot vastaa. Laitoin kumminkin sähköpostia ja vastaus tuli 10min päästä siltä henkilöltä, jota puhelimella yritin kiinni. Asia hoitui.

    Ja tietysti se sähköposti on siinä mielessä hyvä, että jää sitten kirjallinen aineistokin käytettäväksi muistikatkon iskiessä. Samasta syystä kaikki valtion viranomaiset eivät välttämättä sähköpostilla kovin laaja-alaisesti vastaile alamaisten kysymyksiin.
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Johan siinä menikin useampi viesti, ennenkuin dissaus alkoi. Perisuomalaista toimintaa.

    Terveisiä Karille! Aina olen vastauksen saanut kun olen tarvinnut.
     
  12. Mustangsalli

    Mustangsalli 1st gear

    Sähköpostiasiasta:

    Meillä oli aiemmin nettisivuilla yhteydenottolomake, jonka pystyi lähettämään vaikka olisi jäänyt omat yhteystiedot pois.

    Oli todella turhauttavaa saada tiedusteluja eikä voinut vastata em. syystä.

    Ehkä syynä on ollut jokin muukin mutta asiakkaiden vuoksi tätä työtä tehdään. Jollei vastausta kuulu niin kannattaa kysyä uudelleen!

    Jokainen meistä on törmännyt toimimattomaan tietotekniikkaan, vai mitä :wink:

    Terveisin Karin muija.
     
  13. rb

    rb Double Gearhead

    Anteeksi että lähdin viemään tätä juttua sivuraiteelle niin että varsinainen uutis asia, positiivinen sellainen, hukkuu näiden sähköposti mietintöjen alle.
     
  14. Make2

    Make2 3rd gear

    Kari tuli puhelintutuksi avo E-body aikoina. Erittäin asiallista ja mukavaa palvelua.

    Hyvä ja asiallinen juttu HS:ssä.
     
  15. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Joo,ei millään pahalla kenellekkään osapuolelle ja"cudamiehen" mielipidettä hiukka ihmettelen että hyvä juttu jos HÄN on saanut kunnon tai huonon palvelun jossain niin se tarkoittanee että MUUT ovat sitten väärässä,niinkö??
    Sähköpostiosoitetta on turha koristeeksi laittaa nykysuomessa ja yhteystiedot tuli kyllä laitettua osoitetta,puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta myöden eikä tuo asia nyt niin kiirellinen ollut..hmm..tulihan tuota muutama kuukausi odotettua palautepostia/yhteydenottoa ettei nyt ihan joka päivä tarvinnutkaan vilkaista.. ja totta sekin että sähköpostiin jää mustaa valkoisella molemmin puolin mistä nyt kulloinkin kyse olikaan.
    Noh,ei se enää mitään.Osat hommattiin aikoinaan toiselta toimittajalta kunhan olin kyllästynyt odottelemaan edes jotain vastausta.Tämä toinen johon otin yhteyttä luki sähköpostinsa ja soitteli takaisin samalla viikolla ja homma oli pihvi.
    Enempää en tähän enää juupas-eipäs jatka ja kaikkea hyvää yrittäjille Teuvalle sekä muuallekin päin keskusteluun osanottajille=)
    Case is closed.
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kyse oli kyllä ihan tilannetajusta eikä absoluuttisesta totuudesta. Mutta jos siitä et saanut kiinni, niin sitten et saanut.
     
  17. Qjet

    Qjet 1st gear

    Hesarin juttu herätti positiivista keskustelua työmaan kahvipöydässä niin ajoneuvoharrastuksen kuin pohojalaasen yrittämisenkin puolesta. Se on jo paljon urheilu-kalastus-metsästys-marjastuspainotteisessa työyhteisössä, joka valtaosin koostuu heimolaisista, jonka aikaansaaminen on lähinnä tuumausasteella.
     
  18. musse27

    musse27 3rd gear

    Joo terveisiä vaan Karille&Tanjalle , hyvä oli juttu.

    Kyllä eteeläpohjaalaisissa on, vielä sellaista perussuomalaista reilua

    meininkiä... mitä ei ikävä kyllä enää juuri muuaalla tapaa.

    Jari Mäki Oy sujui kaupat hienosti kans.
     
  19. pantera

    pantera Double Gearhead

    Asiallinen juttu.
    Mukavaa että tällääsiä positiivisen perusasenteen omaavia juttuja ylipäätään julkaistaan valtamediassa.
    Yleensä kun toimittajat on vasuri-vihertäjä- maailmanparantajia joille autoilu ja bensanpoltto on mitä suurin ympäristörikos .
    Terkkuja horonkylän vesiosuuskunnan puheenjohtajalle ja rouvalle täältä kökkölästä.
    keep up good work... vai miten se ny meni. :wink:
     

Kerro tästä muillekin!