Kusari ottaa punnitusmaksun!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja umpio, 28.1.2013.

  1. umpio

    umpio 3rd gear

    Kusari (eli Kuusakoski Oy) on alkanut ottaa jokaisesta kuormasta punnitusmaksun. Ihan sama mitä on kyydissä (romurautaa, autoja, kuparia yms.), niin jokaisesta vaakauksesta otetaan parikymppiä. Ilmeisesti halutaan pientoimittajat = yksityiset kokonaan pois tonttia saastuttamasta :mad: Perkele...
     
  2. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    ei muutakuin hitsailee pihalle taideteosta :wink:
     
  3. daimleri

    daimleri Gearhead

    juu, on ottanut kuljetusliikkeiltä jo vuosia, nyt sit näköjään myös yksityisiltä, ohjaavat pientoimittajat muualle ja lopputulos et pienemmistä määristä saatavat myös tippuu entisestään. sortti yms asemathan vastaanottaa pientoimittajilta edelleen ilmaiseksi muttei myöskään maksa saadusta mitään
     
  4. umpio

    umpio 3rd gear

    Onko Lahden alueella asuvilla tietoa että ottaako Stena vastaavaa maksua? Ei olisi montaa kuormaa niin olisi tontti tyhjä. Mieluummin noista itse sen rahan ottaisi kun antaisi ilman jollekin...

    Mikäs siinä; lainaatko pihaasi hetkeksi? :poff:
     
  5. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Muutama vuosi sitten kun romumetallilla oli arvoa, niin kävin Jyväskylän Kuusakoski Oy:ltä kysymässä hintaa, kun minulla oli 5 autoa ja riittävästi muuta metalliryönää. Vastaus oli loistava: "Joo, tuo ne vaan tänne niin me kyllä otamme ne vastaan" Minä siihen kysymään, "niin varmasti, mutta mikäs on se teidän tonnihinta sille peltiromulle?" Vetreä toimistomies: "No ei me niistä mitään aleta maksamaan, mutta kannattaa tuoda ne autot tänne, niin me hoidamme romutustodistukset blaa blaa blaa....." Eli ilmeisesti liian hyvin menee metallibisnes, kun ei kauppa kiinnosta.
     
  6. rakkari

    rakkari 3rd gear

    minä en vie henkilökohtaisesti stenalle/kuusakoskelle edes 4tuuman ruosteista rauta naulaakaan,, on täällää suomenmaassa yksityisiäkin romppareita joille tavara kelpaa ilman minimimäärää ja turhaa ihmettelyä,, ja noi romun hinnat on sidottu pörssiin niin niissäkään ei pysty tavallista pulliaista kusettamaan jos vaan vähänkin on perillä näistä romu bisneksistä..:)
     
  7. jokihai

    jokihai 2nd gear

    Kysäisepä yrityksestä nimeltä GETADEAL OY. Firman kautta olen ollut sinnepäin yhteydessä romuasioissa, koska homma toimii paremmin kuin Kusarin kanssa.
     
  8. pontso

    pontso Gearhead

    lahdessa on romuliike pasimetalli . orimattilassa tendac
     
  9. Nikke_Nakki

    Nikke_Nakki 1st gear

    Tuossa kesällä, kun hain tarjousta romunoudosta n.20 000kg sekapeltiä.

    Kuusakoskella oli oikein hieno tarjous: Noudamme ilmaiseksi kaiken romumetallin.
    Kyllä, haluan lahjoittaa teille kaiken romumetallin.

    Stenalle olen aiemmin toimittanut romua, mutta kun sieltä on kovin vaikea tavoittaa ketään.

    Getadeal:in oli ainut järkevä vaihtoehto tuossa vaiheessa. Tonnihinta oli aavistuksen heikompi, kuin muilla ja aluksi ivät olleet halukkaita maksamaan mitään, kun mukana oli kuivattuja autoja. Kun sitten ilmoitin määrän, niin päästiin asiaan.
     

Kerro tästä muillekin!