SBC Edelin kaasari ja kick down vaijerin 'bracket'

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja hyde, 26.2.2013.

  1. hyde

    hyde Gearhead

    Sopiiko tuon Edelbrock nelikurkuisen kanssa alkuperäinen GM:n vaijerin
    tuki jossa kiinnitys sekä kaasuvaijerille että kick down vaijerille ?
    Vai piitääkö hommata sellainen säädettävä tarvike jossa voi säätää
    sekä kaasuvaijerin että kick down vaijerin etäisyyksiä.
    Olisi tuon imusarjan(Performer) kiinnitys edessä ja sinne yhden pultin alle tulee tuo alkuperäinen 'TV cable bracket'joten laittaisi sen nyt
    samalla kertaa ettei tarvi sitten uudelleen avata pulttia..
    Auto on 72 Chevelle ja nykyistä 'bracket':ä on hieman modifoitu kun on tuo 1'' spacer'..On muutenkin sellainen josta tulee vain kick down vaijeri.Kaasuvaijerin tuki on kiinnitetty yhden kaasarin pultin alle.
    Ylimääräisenä olisi tuo alussa kerrottu GM oma jossa paikat kummallekin mutta miten mahtaa sopia tuon Edelbrockin kanssa..?
     
  2. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Ainakin -81 Capricen alkuperäinen tuki kävi Edelbrock Performer imusarjaan ja kaikki liikkuu nätisti linjassa.

    http://aijaa.com/xYjEF0
     
  3. aric-z

    aric-z Gearhead

    jos ei orggis systeemi sovi, niin tämä menee edelbrock kaasarin takimaisen kiinnitysruuvin alle. http://www.summitracing.com/parts/MRG-6039
    siihen saa kiinni molemmat vaijerit. uspartsilta alta kahdenkympin.
    tuon laitoin omaani, jossa 1" spacer, tosin pontiacin kone.
     
  4. Mr_MilleR

    Mr_MilleR Gearhead

    Itselläni aivan samat palikat myös -72 Chevellessä, lukuunottamatta spaceriä, johon nuo tulivat moottorin vaihdon yhteydessä. Käytin vaijereille alkuperäisiä kiinnikeitä. Kaasuvaijeri kävi aivan suoraan, mutta kickdown vaijerin päätä jouduin muokkaamaan jatkamalla sitä. Eli jäi liian lyhyeksi normaali mittaisena.
     

Kerro tästä muillekin!