MIAMI VICE RACING

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja MIAMIRACING, 1.2.2013.

  1. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Leimahan on voimassa 2/2014 eli siis on..:))
     
  2. mafo

    mafo 3rd gear

    407 kuutiotuumaa ?
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    406.5, mut sääntöjen mukaan pyöristetään seuraavaan suurempaan.
     
  4. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    Kuinkas iso se "MR.Twinturbo MAFO":n uus pannu sitten on?
    Muistaakseni poraus kuitenkin jotain 4,2" luokkaa?
     
  5. mafo

    mafo 3rd gear

    twinturbo? nyt joku liiottelee :poff:

    mutta kaikki hyvät pikkulohkot on vähintään 4.18 porauksella :rotfl:
     
  6. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    [​IMG]

    Onk se MAFO tällänen puulaatikko moottori? :D
     
  7. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Veneen moottori jossa suoletki osottaa väärään suuntaan..:))
     
  8. 440

    440 Gearhead

    8) Imusarjakin on asfalttiin päin jos pakosarjat laittaa oikeinpä..... :eek: :poff:
     
  9. 440

    440 Gearhead

  10. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

  11. mafo

    mafo 3rd gear

  12. Ck

    Ck Gearhead

    Mitäs sitä oon taas osteltu :rotfl:

    Mulla taitaakin olla hyvä pikkulohko, 4.180 poraus :)
     
  13. Toni.Virta

    Toni.Virta 1st gear

    Mihinkä lohkoon Miami Vice Racingin motti tehty ja mitä pitää sisällään? Mikäli ei ole salaisuus
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    En tiedä onko salaisuus vai ei, mut lohko on normi moparperf hemilohko mis on sisällä pitkät alsakanget ja alumiinimännät. Se ei vissiin ole niin oleellista mitä siellä on sisällä, se on mitä näkyy päälle. Siinä on Predator kannet jotka tekevät moottorista ulkomitoiltaan aika massiivisen. Smanalaiset wedgelohkoon sopivat ovat vissiin edelleen kaupan dahlton nimimerkillä. Tää kyseinen motti on aikalailla ensimmäisiä rakennettuja noilla kansilla, silloin kun vielä niiden alkuperäinen kehittäjä siitä valmisti ja myi. Tänä päivänä noita saa Indy Cylinder headsilta mut kysyntää rajoittanee hieman aavistuksen 440source kansia kovempi hintalappu. Mut samaa hintaluokkaa on myös muiden merkkien vastaavatasoiset kansipaketit, noi toi mopsin isolohkon isltä osin tälle vuosituhannelle, thanks to Steve Gill. Ja hienoo et tollaset on saatu hommattua Suomeenkin, eihän tos kai mennyt 15 vuottakaan.
     
  15. Toni.Virta

    Toni.Virta 1st gear

    Lähestulkoon hävettää kun oletin että on pikkulohko, näyttikin aika massiivisilta noi kannet ja se sai ihmetyksiä aikaan. Elli silmälääkäriin täytyy mennä. Silti paketin tiedot kiinnostaa aina nokkaa ja puristussuhdetta mytöten
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Motti on rakennettu jenkeissä varsin kauan sitten joten tän hetken todellisuudesta ei ole tietoa. Se ei ole ollut Suomessa auki ja alunperin se on tehty ilokaasumoottoriksi. Mut kuten sanottu, niin silloin kun tuo on tehty noita ei oltu rakennettu kuin yhden käden sormin laskettava määrä eikä se edusta vielä mitään "alla out" juttua. Nostoakin on varmaan reilusti alle tuuma.
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Niin sitä taas tehtiin real street auto eli katsastettiin normaalilla tekniikalla ja hankittiin pitkä leima, jonka jälkeen tekniikka muutettiin totaalisesti, eikä enää vastaa leimaa, mutta silti leima voimassa, muka. :poff:
     
  18. dd64

    dd64 Gearhead

    Joo, voin kuvitella äijän tienposkessa selittämässä polliisille: kyllä tää tällä motilla on leimattu :poff:
     
  19. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Mikä tossa nyt on niin ihmeellistä , onhan noita Valtsuja 440cid. leimattuja suomessa ollut jo kymmeniä vuosia .
     
  20. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Näin on. Ja se tässä on aina yhtä ihmeellistä että henkilö jonka pitäisi olla Drag Racing ja Street racing harrastusten puelestapuhuja, aloittaa itkemisen ensimmäisenä.Mä nostan hattua Miami Vice jengille et kundit kehittää laitteita. Tässä on taas yksi hyvä syy raahautua radan varteen seuraamaan kisoja.
     

Kerro tästä muillekin!