Parin lapun hitsari haussa, vinkkejä kuka tekisi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja Tumi, 14.3.2013.

  1. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Huom. mädät on laikattu pois, reunat putsattu ja hoidan itse sauman hionnat ym. suojaukset ja maalaukset. Muutamana iltana turasin katoksessa lainatulla täytelankakoneella ja minulle reiänpoltto riitti :argue:. Emännän volkkari tarvitsee leimalle vielä 2 vajaan kämmenen kokoista lappua, toinen pohjakoteloon ja toinen helmakotelon etuosaan. Lisäksi parin hepatun paikan 'umpisaumaus'.
    Tietääkö joku Kuusaa - Kouvola tienoilta seppää jolle tuonkokoinen urakka kelpaisi. Kauempaakin kelpaa mutta on vaan pitkä matka kävellä kotiin jos ei kerralla ehdi tekemään.
     
  2. v80

    v80 Gearhead

    Arivan oy Harjussa, oon hitsauttanut siellä ja on ainakin ennen saanut harrastaja ystävälliseen hintaan.
     
  3. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Kiitos vinkistä. Pk- lehdessäkin oli parissa korjaamoilmoituksessa maininta hitsaustöistä joten homma varmaan hoituu. Pitää nämäkin opetella tekemään itse, nyt vaan saattoi olla vääränlainen kone osaamattoman käsiin.
     
  4. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Ramblerin peltityöt tuli aikoinaan tehtyä ydintäytelangalla. Vähän turaamistahan se on, mutta valmista tuli viimein. Silloin oli pakko viheltää peli poikki kun setä tarjosi verkkovirtapuikkokonetta ja Taunuksen helmoja. Avaruuden musta aukko oli hyttysen kakkaa hitsaamalla saatuihin reikiin verraten.
     

Kerro tästä muillekin!