Se HEMI 67-Belvedere 4 door sedan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja hyde, 11.5.2005.

  1. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    +1
     
  2. Imperial413

    Imperial413 1st gear

    Cocco Bill, olihan hieno kateellisen härmäläisen kommentti. Kannattaisi pitää suunsa kiinni jos ei asioista mitään tiedä. Sinulla ei näytä olevan minkäänlaista arvostusta tätä autoa kohtaan koska toivot, että se myytäisiin ulkomaille joten ei kannata aukoa päätään, että nykyinen omistaja ei sitä arvostaisi. Päätin silloin ostaessani, että tätä ei myydä ulkomaille koska on palanen Suomalaista historiaa. Ehkä pitäisi myydä, että tuollaiset besserwisserit eivät sitä ikinä näkisi. Ja sille on ostaja Jenkeissä ja siihen riittää vain puhelin soitto ja ilmoitus, että tule hakemaan, sitähän sinä toivot. Kyllä se valmistuu kunhan aikaa tehdä se kunnolla eikä rääpimällä. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä korimallia se on vaikka olisi avo se ei olisi vieläkään valmis. Kaikki hoituu aikanaan mutta ei sen vuoksi mitä sinä sanot tai joku muu. Korjaa sinä vain nakkikattiloitasi ja anna muiden tehdä mitä haluavat tai eivät halua omaisuudellaan.
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Tulipa ajattelematon kommentti edellä. Jotenkin tuntuu että hää ei tajunnu ilmoituksen näyttelystä tulevan auton omistajalta?
    Kysyy hermoja asettaa itsensä tälläisen yläpuolelle.

    Muistelisin muuten itse nähneeni auton jäähallin AC showssa, meniskö peräten 80-luvulle.

    Näitten entisöinnin haasteista luin joskus lehtijutun (Muscle Car tms jenkkijulkaisu), jossa kuvailtiin kuinka lehden tuore toimittaja oli sattumalta löytänyt aidon hemicudan, tosin alkuperäistä konetta vajaana, ja muutenkin karvanoppatyyliin roddattuna ja huonossa hapessa.

    Auto oli myynnissä mutta omistajalla ei ollut hajuakaan mikä auto todellisuudessa oli kyseessä, ja hinta oli siten halpa. Auton ostettuaan ja selviteltyään mitä sen asianmukainen kunnostus vaatii, sekä vaivassa että rahassa, oli toimittaja todennut että tän joutuu myymään pois, rahkeet ei riitä. Ei kannattanut vaikka lopputulos olis kuinka himoittava ajopeli, tai edes myynti mielessä.

    Jos joku on tuon belven nyt ottanut asiakseen niin sopis antaa työrauha.
     
  4. JariV

    JariV 2nd gear

    Se oli Jäähallilla ensin kait ja jossain 90-luvun alussa Myyrmäessä siinä pikkunäyttelyssä mikä järjestettiin jokusen kerran. Siellä mä tän auton oon viimeksi livenä nähnyt ja juttelin sen sillosen omistajan kanssa jolta Imperial auton osti.

    Cocco Bill, sä voisit vaikka myydä ittes Ruotsiin. Ei haittaa vaikka kauemmakskin.
     
  5. studio57

    studio57 Gearhead

    kyllä korimallilla on väliä, jos itte saisin valita kummalla ajelisin mun Hemi Chargerilla vai tuolla Hemi 4D Belvederellä valitsisin jälkimmäisen :)

     
  6. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Kylläpäs poikiin nappasi,hyvä ettei hirttänyt ihan ahtimien hihna kiinni,heh.
    Kateellinen kapitalisti en ole ja ihan kivasti menee ilman velkoja ja omaisuutta ei ole
    En ole noitten VIN numerojen perään ja saman lopputuloksenhan tavallinen harrastaja saa vaihtamalla toiseen,siis ehjään+ hyväkuntoiseen 4D Belvedereen Hemin ym tarvittavan,eikö vaan?
    Meinaan jos ajaa ajattelee...
    Myyt kärryn pois vaan rahamiehelle Jenkkeihin jos kerta numerokin mihin kilauttaa ja luemme jo ensi vuonna Mopar Musclesta jutun valmiista Belvederestä joka hienompi kuin uutena ja varustettuna sillä orkkistekniikalla.
     
  7. ls1978

    ls1978 Gearhead

    Helpottiko purkaus...? :eek: :wc:

    Tsemppiä vaan Imperialilla tällaisten besserwisserien kestämiseen. Hienoa että historiallinen auto on tallessa, julkisesti kerrot sen kuulumisia ja tuot esillekin muiden ihmeteltäväksi.
     
  8. studio57

    studio57 Gearhead

    ..mitäs väliä sillä on kellä on kannustalot, ikää enemmän tai vähemmän yms..

    tässähän ketjussa keskustellaan tuosta 4d belve hemistä
     
  9. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead


    Tää tilityshän on kuin Uunon puhtaaksi kirjoittama, Vänrikki Naaperon ehdotelma kovapanosammunnoista -> http://www.youtube.com/watch?v=dF3V4MVBEys

    Zervuska Haidis..
     
  10. JariV

    JariV 2nd gear

    Hei Cocco Bill mee vaan pois. Kaikille parempi niin.
     
  11. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Miksi sitä ikää kokoajan tarvii mainostaa enemmistö taitaa kumminkin olla jo vanhoja pieruja niinku itekin.
     
  12. GeeTeeO

    GeeTeeO Gearhead

    Hienoa että tuodaan näytille, on tämä kuitenkin sen verran legendaarinen auto. Saattaisipa olla hyvä näyttely somistus "latolöytö/kuusenjuurelta" hengessä jos vielä siinä kuosissa on ?!

    Eiköhän tämäkin vielä entiseen loistoonsa palaa ihan suomalaisvoimin, vaikka Cocco Bill sitä kovasti epäileekin...
     
  13. JnZm

    JnZm Gearhead

    Jokaisen auton tarina muotoutuu kunkin omistajan mukaan, ja jos tämä yksilö olisi säästetty naftaliinissa ei tarina olisi niin hieno kuin se nyt on. Odotan innolla tarinaa siinä vaiheessa kun tämä auto on entisöity loistokuntoon.

    Terveisin "mistään mitään tietämätön" mutta "vanhaan jämähtämätön" 24-vuotias "harrastaja". :poff:
     
  14. MJF

    MJF Double Gearhead

    No nyt harmittaa ettei pääse Lahteen lähteen. Olis kyllä niiiin kovasti halunnut nähdä Legendan livenä :(
     
  15. JariV

    JariV 2nd gear

    Ja niille jotka ei tiedä Belven orkkismotin tarinaa niin sen sijainti on ollut jo pari vuosikymmentä tiedossa. Se on tietääkseni ihan iskussa. Useasti oon nähny sen eräässä kimppatallissa pressun alla lepäämässä ja odottelemassa. Mutta kuten asiaa tuntevat tietävät, niin tuon ikäisessä Mopsissa mitä tämä Belve on ei ole edes olemassa käsitettä numbers matching vaan date correct. KVG josset tiedä.

    Viimeksi kun Belven date correct motin näin niin se oli Suomen Mr.Moparin täysin uusiksi tekemänä ja työn laadussa ei ollut ensimmäistäkään moitteen sijaa. Ja sen mitä tunnen nimimerkki imperial413:sta niin en usko että muutkaan yksityiskohdat jäisi huonommalle huomiolle. Mä toivon ettei jenkit saa ikinä tätä autoa takasin. Tulkoon paskahousut tänne kattomaan jos haluuvat nähä moisen, muualla kun se ei onnistu :D
     
  16. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Tietääkseni?
    Onko siis vai eikö ole tuota orkkishemiä olemassa yleensäkkään missään kunnossa vai mikä sen kohtalo?

    Oli nyt date correct tai mitä snobia yritätkään niin asia ei muuksi muutu,eihän?
     
  17. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    niin, en tiä mitä vikipetia sanoo mutta konneessa ja laatikossa on vin-numero tai osa siitä näissä laitteissa, silloin kyllä voipi puhuva mätsink nampers jutusta. sen vikipetian selaamisen voi jättää semmottille samanlaisille jotka sinne kirjottelee, eli semmottille jotka LUULEE tietävänsä yleensä kaiken..deitti-palstat on erikseen..
     
  18. JariV

    JariV 2nd gear

    Oijoi ja vai noin oikein. Heh. No jatkakaa vääntämistä. Mulla ei ole laitteeseen yhteyksiä muutoin kuin vain että tunnen jotenkin sen nykyomistajan eikä mulla ole suurempia tarpeita puolusteluun. Mutta jatkakaa te vaan, ei kai mulla tähän enempää sanottavaa ole.
     
  19. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    Mitä vääntämistä, tosi-asioidenko? Koitetaan ny pitää tosi-asiat tosi-asioina ja unohdetaan googlettamina ja väärän tiedon levittäminen?
     
  20. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Cocco Bill, miksi ne autot pitää tehdä äkkiä valmiiksi?
    Itse harrastan autoja sen takia että pidän niiden rakentelusta, en sen takia että pääsen sen kanssa nopeasti näyttäytymään kylille.

    Belven omistajalle peukkua ettet ole lotjaa myynyt vaan rakentelet sen itse siihen asuun kuin haluat.
    Pitää yrittää päästä lahteen katselemaan miltä se ihme näyttää.
     

Kerro tästä muillekin!