chevy caprice vm,1991

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja petri hoo, 24.2.2013.

  1. petri_hoo

    petri_hoo 1st gear

  2. hara64

    hara64 1st gear

    äkkiseltään katottuna kummatkin vanteet vois sopia capricen alle (taakse).
    noi "debican" vanteet on mielestäni paremman näköiset, mutta kumit sais olla tekstit sisään päin.
    debicassa on myös parempi tuo profiilin koko (75) kuin pirellissä (70),mutta se nyt on makuasia.

    "petri hoo",jos asut kumpaakaan renkaan myyjää lähellä niin käy ihmeessä koe sovittamassa noita vanteita
     
  3. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    kummatkaan noista ei ollu tehtaan mallistosta.
    joten ei pysty varmaksi sanomaan sopivuutta.
    aika kaposilla kumeilla olivat molemmat. jos mä erehtysin viemään autoni tollasilla leimalle niin katsastusnatsi repis varmaan kilvetkin irti.
    no ajat on toivottavasti muuttuneet!
    toi sovitus on kieltämättä hyvä idea. kannattaa varmaan vähän huudella missäpäin vaikuttaa niin voi ruveta pyörää löytyyn sovitukseen.
     
  4. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Caprice-91 sedan vakio rengaskoko on 205-75-15 ja itselle laitoin 225-70-15 alkuperäsillä aluvanteilla. Olen nähnyt Caprise-92 235-75-15 renkailla ja samoilla aluvanteella.
     
  5. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    jännä kun mulla on lukenu otteessa 225 tai 235/75 r15
    aina!
     
  6. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Mun Caprice-91 sedan ovitarrassa ilmoitetaan rengaskoko 205-75-15. Optiona on saanut 215-75-15 tai 225-70-15. Farkun rengaskoko 225-75-15
     
  7. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    ahaa! onko viä 4,75 jako vanteis?
     
  8. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Kaikki 91-96 Caprice jako 5.00.
     
  9. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    ei oo.
    vieressä seisoin ku kaveri ähersi 5 jakosta vannetta 91 sedaniin.
    ei sopinu.
    4,75 sopi
     
  10. petri_hoo

    petri_hoo 1st gear

    Mulla nyt talvirenkaissa jotkut ilmeisesti vanin vanteet... semmoset sileet jossa on pyöreitä reikiä. Ihan kamalat... Jollakulla jos ois nurkissa vaikka peltivanteet sopivasti niin ostaisin heti..
     
  11. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Kaikissa sämpylä Caprice-91 on ABS jarrut vakiona ja etujarrulevyt on varustettu ABS hammaskehillä 5 tuuman jaolla. EI ole saanut jarrulevyja 4,75 jaolla jossa on ABS hammaskehät. Toimiiko kaverisi ABS-jarrut ,vai ovatko jarrulevyt vanhemmasta GM autosta ?
     
  12. hara64

    hara64 1st gear

    vai onko kenties korinvaihto sämpylä?
     
  13. hara64

    hara64 1st gear

    missä päin petri hoo vaikuttaa, helpottais tuota vanne ongelmaakin jonkin verran
     
  14. petri_hoo

    petri_hoo 1st gear

    Petri Hoo vaikuttaa työn puolesta suunnilleen puolen suomen alueella, asustaa toki pääkaupunkiseudulla...
     
  15. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    siitä on kohta 20 vuotta aikaa ku mokoman lahnan kans tapeltiin.
    eli oli sillon kohtuu tuore värkki.
    ei millään uskois että joku on kerinny vaihtaan akselit niin uuteen autoon.
    mutta mikään ei oo niin varmaa kuin epävarma

    jos petri hoo ajelee täälläpäin niin poikkee sovittaan peltivanteita.

    ne on rumat, moneen kertaan maalatut mutta puhaltamallahan siitä pääsee.
    tosin päällä on jäätävän hyvät nokian piikkikumit.
     
  16. hara64

    hara64 1st gear

    vois ehkä multakin löytyy jotain vannetta tuolta "romu"varastosta.

    sijaintihan oli Loppi
     
  17. petri hoo

    petri hoo 1st gear

    Minkäslaisia vanteita siellä "romuvarastossa" lienisi???
     
  18. hara64

    hara64 1st gear


    eiköhän noi ihan peltivanteita ole
     
  19. gt302

    gt302 3rd gear

    iskarin alapää irti jos ei muuten mahdu mulla kans talvirenkaina 235/75-15 kumit tiukkaa tekee että sopii pujottaan paikalleen.johtuu kumin helvetin korkeesta profiilista.kesäksi on 255/45-17 menee heittämällä alle.
     
  20. Antti P

    Antti P Gearhead

Kerro tästä muillekin!