West Coast Street Cup 2013

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 3.2.2013.

  1. F-body

    F-body Gearhead

    Hydraulikkaliikkeessä käynti auttaa, eikä oo edes kallista. Kymmenen millin helmet kiristyivät ainakin mulla sen reilu 9 mm jenkkiputken päälle vuotamatta. Viivalle vaan!
     
  2. Tero2

    Tero2 Double Gearhead


    Nii joo painoo tullu lisää ja tehoja tippunu :poff:
     
  3. El 60

    El 60 Gearhead

    Mitenhän nuo paineettomat ölppä letkut esim. ohjaustehostajan pumpun paluu letku.. pitääköhän siihenkin alkaa an liitintä väsäämään? Ja orkkis tankin huohotus letkut?
    Mitäs kyytiä saa mennä ilman kaaria ?11,5?
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    11.5 alle ja vaatii turvakaaren, 11.0 alle ni kehikon.
     
  5. 5670

    5670 Gearhead

  6. F-body

    F-body Gearhead

    Mites on porukkaa tulossa? Onko tuosta cupista tulossa tuo DVD joka oli harkinnassa?
     
  7. BigMonsterBlock

    BigMonsterBlock 3rd gear

    Joo soittelin gremlinille ja DVD tehdään niinkun pitikin! Laitan siitä mainosta lähipäivinä vielä tähän ketjuun. Suunnitelmissa ois sisällyttää dvd:lle ensinnäkin koko kesän WCSC-kaaviolähdöt ja selkeyttää sitä laittamalla ruutuun aikakorteista numerot ja nopeudet jne. Sen lisäks tehdään haastatteluja varikon puolelta joista selviää hiukan enemmän tiimeistä, autoista ja järjestäjistä. Ei tosin tarvi pelätä että haastateltavan naamaa näytettäis koko haastattelun ajan vaan siihen päälle leikataan vaikkapa kyseisen tiimin autoa tekemässä burnista/ajamassa/hajoamassa. Sit ajattelin vielä tehdä kiusaa ja haastatella paria tyyppiä yleisöstäkin pikaisesti. Loppu materiaali satunnaisista lähdöistä tulee youtubeen kaikkien katseltavaksi. Ekan kisan jälkeen saan jo tehtyä lyhyen trailerinkin mistä näkee sit hiukan lopullisen videon laatua ja olemusta.
     
  8. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Onko tällä kaudella käytössä noi et-luokkien indeksirajat,jotka viime kaudella tulivat käyttöön vai noi säännöissä löytyvät aiemmin käytössä olevat indeksirajat?


    "West Coast Street Cup Sääntömuutos."
    viewtopic.php?f=26&t=240750
     
  9. BigMonsterBlock

    BigMonsterBlock 3rd gear

    [​IMG]

    Ei muuta kuin tilaamaan :rotfl:
     
  10. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  11. Putte

    Putte 1st gear

    Mitäs siellä sitten sattui? Vai meinaatko ton Camaron spinnailuja, siinä toki oli ainekset pahempaan, mutta ilman kaiteita olevalla radalla taisi autokin pysyä ehjänä.
     
  12. 383

    383 Gearhead

    Rapatessa roiskuu ! Kyllä se camaro sai siipensä lähellä oli ettei käynyt huonomin . Harmi että autoja oli vähän.

    Seuraavaan kisaan pieni paranus ehdotus ! 2 radan puoleiset mainokset voisi siirtää siihen siihen katsomo narun eteen !!
     
  13. HeseP

    HeseP Gearhead

    Saisko tuloksia? !!!!!!!! :eek:
     
  14. ere

    ere Gearhead

    Kamarontti melko ehjänä. Varovainen testilähtö.
     
  15. pas2

    pas2 Gearhead

    Saiko "mönkijäpoju" sakinhivutusta?
     
  16. gremlin

    gremlin Gearhead

    Nonii nyt on jo palauduttu takaisin sorvin aareen tanne Dominovaltioon.
    Ja ottasuoni alkaa jo olla alle tuuman vahvunen etta voi tassa jotain kisasta kirjoittaa.
    Aloitus meni hyvassa kelissa kohdilleen, suurin piirtein aikataulussa alotettiin ja hyvalla tahdilla kohtuu hyvia aikoja sorvattiin jonkun aikaa.
    Camaro siis liukastui radan sivuun ja suuremmilta vaurioilta saastyttiin. Kypara hieman kolisi kaariin pyoriessa mutta ei muuta kuskille. Autoa traileriin nostaessa saatiin isompi vahonko aikaiseksi kun meen toimitsijan jalka jai trailerin rampin ja pakosarjan valiin. Sairaalaan tuli siita sitten matka ja jalkaa hieman remontoidaan.
    Tsemppia Allulle ja pikaista paranemista.
    Siita ei kauaa saatu jatkettua kun Banshee kuskilta hieman keula nousi ja alastullessa kone rataan ja lohkosta pala pois. Oljya joulukuusen kohdaltaa jarrualueen paahan, eli ~900m, oikeen mukavalla sumutuksella.
    Ankaran siivouksen jalkeen huomattiin etta liimatulta alueelta ei tyydyttavissa maarin saatu litkuja pois, ja kilpailun jury paatti yleisen turvallisuuden nimissa etta jatketaan ajamalla vain toista rataa, jotta saa kuskit edes jotain ajettua ja yleiso jonkun nakosta vastinetta paasylipulleen.
    Suurinpana onkelmana tossa siivoomisessa oli etta synteettinen oljy ei oikeen liukene hyvin rasvanpoisto aineeseen ja polttamalla se ei lahde juurikaan mihinkaan, pyorii vaan tohottimen liekin edella. Ja kun toi rata ei ole ihan niin yhtamittasta kumilaattaa kuten esim. Alastarossa tota litkua menee kaikkiin asfaltin koloisiin mista se sitten nousee kun siina ajetaan. Tama siis ongelmana liimatulla alueella.
    Liimaamattomalla alueella ei sikali ole onkelmaa kun sielta saa kaikki litkut hyvinkin pois absol/imuhirmu ryyneilla.
    Selvitykset on jo kaynnissa etta mita aineita me oikeen tarvitaan etta moiselta valtyttaisiin tulevaisuudessa.

    Nythan on siis seuraava kisa jo viikonloppuna Vaasassa, sinne vaan runsain joukoin osallistumaan.
     
  17. triniemi

    triniemi Gearhead

    Kyllä noita Kari on tapahtunu paremmissakin piireissä, niitä vaan sattuu. Porin kisoilla on oma paikkansa kesässä ja vaikka olis ollu vaan yks rata käytössä, niin siltikin on rahalle hyvä vastine. Toivottavasti järjestätte näitä myös tulevaisuudessa.
     
  18. DX

    DX Double Gearhead

    SunRiseCruisersin saitilla ne tähän asti ainakin julkastu ja vanhojen perusteella veikkaan, että ne on näytillä aabbaut "elokuun tokalla viikolla",
    vuotta en lähe arvailemaan kun kakstuhattakymppikään ei ole vielä ihan kuosissa.
     
  19. F-body

    F-body Gearhead

    Ei voi mitään. Tää on sitä motorsporttia. Omaa kaasujalkaa ei enään kutita niin raskaasti, kun kerkisin vetää liki 10 lähtöä ja sitten nilkutin pari kilsaa kotiin hajonneen keinuvivun kanssa. Enskerralla paremmalla tuurilla. Oma enkka parani 0,6 sekalla ja laittoi hymyn huulille.
     
  20. gremlin

    gremlin Gearhead

    No maa sita kattelin etta alko Valjantti laukkaamaan ihan eri sekunttiluvulla kun aikasemmin.
    Komjaa!
     

Kerro tästä muillekin!