FIA MAIN EVENT 2013, Santa Pod

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mika.V, 16.4.2013.

  1. 1320

    1320 Gearhead

    SuomalaisFinaali Top Fuelissa! Horto pudotti Neeergaardin Holeshot voitolla.

    PS Anteeks vaan kauheasti että innostuin Semikierroksen tuloksista. :oops: Voin luvata, etten enää ikinä tule laittamaan mitään väliaikatietoa mistään kisasta tänne.
     
  2. STW2

    STW2 1st gear

    Ehkä olisi parempi jos jokainen seuraa kierros kierrokselta kisaa joko eurodragsterin tai muun sivuilta. Aika huvittavaa kun kommentoidaan tänne kuin kuuluttajat ketä on päässyt jatkoon ja ketä ei,....

    Pankaa mieluummin linkki missä näkyy tulokset ja nettiTV niin eiköhän jokainen osaa itse seurata ilman kädestäpitämistä.

    Rane
     
  3. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Mä olen monta kertaa meinannu kysyä tota samaa, mut onneks joku kerkes ennen. Muutehan joku olis taas epäilly mua rähinöijäks, ku tommosia kyselen.
     
  4. rasvis

    rasvis 3rd gear

  5. rapa-ripa

    rapa-ripa Gearhead

  6. Putte

    Putte 1st gear

    Osa ehkä haluaa jopa keskustella näistä tuloksista ja keskustelua herättääkseen niitä tänne pistää. Mielestäni aika mitätön valittamisen aihe.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Huomaatko Rölli miten lujaa ne tuolla vetää tolla kumikoneella. Aika hyvin on vauhtia pelissä.
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Onnittelut Antille ja Anitalle topikoiden kaksoisvoitosta.
     
  9. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Melko vaarallisen näköstä touhua. Muut toimitsijat varmaan osaavat olla varuillaan, mutta sielä on paljon muitakin. Se mikä on pistänyt silmään on, väkimäärä, millä toi englannin porukka tulee toimeen. Lähtöalueella on 4-5 ukkoa. Meillä tarvitaan toistakymmentä äijää ja muutama nainen. Onko niin, ettei ole väkeä, vai onko niin, ettei tarvii enempää? Vai onko kaksoismiehitys? Ei taida olla ihan täysin onnistunut uusi pinnoitus, kun sitä hinkataan harjakoneella joka välissä. Olisiko pikkuisen liian liukkaan oloinen, eli bitumi noussut pintaan liikaa. Ja ajoista päättellenei myöskään taida olla ihan paras mahdollinen pito. Uusi asfaltti on tietysti aina alussa liukas, mutta..
     
  10. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Jos henkilö A haluaa hehkuttaa Antin voittoa heti maaliin tulon jälkeen, ketä se haittaa.
    Itse ainakin joskus edellisen puhelimen aikaan luin od:lta väliaikatiedot, koska selain oli sen verran hanurista ettei saanut eurodragsterilta luettua tekstejä kunnolla.

    Jos nää tuloksen kertojat Ranea haittaa, on myös mahdollista olla lukematta, tai laittaa estolistalle kyseinen tuloksilla spämmääjä.
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Kunhan tolla ponnoitteella on kausi tahkottu, niin tilanne on varmaan ihan toinen kuin tässä kisassa. Voi olla jo finaaleissa kovassa iskussa strippi. Tuolla ajetaan kuitenkin hiukka enemmän kuin vaikkapa Alastaron stripillä.
     
  12. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Meillähän menee tää toimitsia homma niin että lähtöpäässä on 20 ukkoa ja viimeisellä paluutiellä 2 ukkoa ja joku fiksu välillä ihmettelee mikä siellä oikein kestää. :soosoo:
     
  13. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    Mielenkiintosta nähdä minkälainen pito on Sundsvallin radassa.
    Sinne on tahkottu rata guru Lee Childin johdolla kohta 60kpl uusia sliksejä, uuteen asfaltti pintaan.

    Viime vuoden radan pitomurheet on ainakin otettu tosissaan järjestäjän taholta.

    En tiiä näkyykö oheinen linkki kaikille:
    https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
     
  14. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    Muutama kuva ralleista: Sportsman ja Pro.

    Radan pidosta näyttää olleen keskustelua, niin tässä katsomosta selostuksesta kuultua: Kaikki haastatellut kuskit kehuivat pitoa ja tasaista rataa. Koska pinta oli uusi, pitoura oli vielä kuitenkin kapea, eikä radan loppupäässä ollut kuulemma vielä tarpeeksi kumia top fuel vehkeille. Nyt oli myös kyseessä monelle kuskille kauden ensimmäinen kisa, uusia osia käytössä ja harvinaisen optimaalinen keli (aurinko lämmitti rataa, mutta ilma oli kuitenkin viileä ja ilmanpaine merenpinnan tasolla).
     
  15. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    No, kertoivatko syytä siihen, miksi rataa lakaistiin taajaan? Ei kait ne huvikseen sielä pyörineet.
     
  16. Antti.K

    Antti.K Gearhead

    Se on Englantilainen tapa.
     
  17. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    Siellä on tapana aina topikoiden jälkeen, puhdistaa harjakoneella kytkinpöly pois radalta. Kumittavat ja liimaavat rataa, myös aina ennen topikoita.
     
  18. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Paikalla olleena huomasit varmaan, että sitä lakaistiin paljon useammin maanantaina, kuin topikoiden jälkeen. Kumia ja liimaa vedettiin vain finaalitauolla. Spotit tehtiin jokaisen proluokan alussa. Topikat ei selitä sitä harjaamista.
     
  19. SC 285

    SC 285 1st gear

    Mika on ollut siellä varmaan ihan katsojan roolissa. Jos rölliä asia noin vaivaa niin kannattaa varmaan ottaa Podiin yhteyttä ja kysyä.
     
  20. Mopar

    Mopar Gearhead

    Sumua ne siellä harjailee pois radalta....
     

Kerro tästä muillekin!