Onko kellään tietoo kuvan takavalosta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Bettyboop80, 13.6.2013.

  1. Bettyboop80

    Bettyboop80 1st gear

  2. MH

    MH 3rd gear

    Eikös tuo ole joku yleismallin peräkärryn takavalo tms. jostain 70-80 luvulta?
     
  3. Imperial413

    Imperial413 1st gear

    Kuorma-autoissa olen noita nähnyt.
     
  4. ari2004

    ari2004 Gearhead

    Wanhempi yleismallinen kuorkin takavalo lienee...
    Tässä pari saman näköisiä kaupan Saksan Ebay:ssa:
    http://www.ebay.de/itm/Oldtimer-Ruckleu ... 43bcc82ea0
    ja sitten minulla on joutilaana hieman jalostuneempi versio ko. valaisimesta. -Huomaa vilkkulasin "prisma" -tai miksi tuota sanotaan? Peltikuorinen, uusi, tehtaan paketissa, Hella K 33245. Ei löydy ihan joka putiikista. 50€, YV
    [​IMG]
     
  5. Fargo

    Fargo Gearhead

    Hellan valmiste 60-luvulta. Seuraava malli oli sellainen minkä jokainen kai nähnyt eli vilkku muuttui vaakasuoraksi.

    Noita näkee vielä joskus ja itse noita olen muutamia slumpannu kun oli aikoinaan kontio-Sisu jossa oli tuollaiset.

    Hellan varaosanumero 2SD 001 686-101, rekisterivalolla 2SE 001 686-142

    Varaosiakin saa, Lasi 9EL 102 240-031 Lampunkanta 9FT 113 335-001
     

Kerro tästä muillekin!