A-fordiin V8 kuinka?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja BORAT, 3.11.2007.

  1. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Toimiiko vistalla?
     
  2. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    eiku visvalla
     
  3. hanekki

    hanekki 3rd gear

    Tuli nyt sitten hurahdettua rodeihin ja tietoa kaivattaisiin jotta päästään kunnolla vauhtiin.
    Mikäs on nykyään tilanne jos vaihtaa konetta?
    Olis tulollaan -28 roadster johon haluaisin laittaa 24 bolt
    lättiksen?Onnistuuko ja millä keinoin?Ja jos se nyt mitenkään asiaan vaikuttaa niin ei ole vielä kilvitetty suomeen.Pistäkee privana tietoo vaadittavista muutoksista/luvista jos ei julkisesti kehtaa laittaa.
     
  4. hot1930

    hot1930 Gearhead

    Mikäli joku on kiinnostunut tekemään luvallisen Hemi Aakkosen, niin mulla olis yksi Daimlerin 2,5 litre Hemi V8 + automaattilaatikko ylimääräisenä. Näitä koneita on tehty vuosina 1958-68 välisenä aikoina, ollut Daimlerin lisäksi myös Jaguaareissa. Heppoja on tehtaan ilmoituksen mukaan 140 SAE, painoa n.190 kg (alukannet) kokoa on suurin piirtein sbc:n verran (ehkä 2" leveämpi). On Aakkoseen tosi sopivan kokoinen V8 paketti kokonsa, painon ja heppojen puolesta ja on hieman erikoisempi yhdistelmä kuin se perinteinen A-Ford+sbc.
     

Kerro tästä muillekin!